Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Antar att du inte brukar titta på WSVG, WCG, CPL osv, finns många skrällar som har hänt under åren, bara för att några är bra betyder inte att dom vinner hela tiden.

Så klart skrällar kan ske, men så ojämna som många här är, så tror jag knappast det händer. När vi spelade mot pkZ och bullet tog dom oss i princip varenda runda och dom tog oss själva också. Och de körde inte ens seriöst. Visst kan skrällar ske, men det är inte stor sannolikhet att det sker här på GTAsajten. Notera att dom spelade 2on4 och 1on4 då.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så klart skrällar kan ske, men så ojämna som många här är, så tror jag knappast det händer. När vi spelade mot pkZ och bullet tog dom oss i princip varenda runda och dom tog oss själva också. Och de körde inte ens seriöst. Visst kan skrällar ske, men det är inte stor sannolikhet att det sker här på GTAsajten. Notera att dom spelade 2on4 och 1on4 då.

Aja, har inte mött dom så ska låta bli att säga mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har uppdaterat reglerna. :D

Jag kommer slumpa ut lagen genom att skriva ut ett a4 med alla namn på, klippa ut namnen och lägga i en skål så blandar jag och drar lapp för lapp och på så sätt samlar ihop lagen. :mf_doof:

Det där kommer....inte många gå med på, tror jag.

Och att börja på måndag :/

Allt behöver inte gå så hastigt fram. Gärna en fredag eller helgdag också.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har uppdaterat reglerna. B)

Jag kommer slumpa ut lagen genom att skriva ut ett a4 med alla namn på, klippa ut namnen och lägga i en skål så blandar jag och drar lapp för lapp och på så sätt samlar ihop lagen. :D

Då kan du ta bort mig från listan. Spelar nästan hellre public. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...