Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Allt behöver inte gå så snabbt, men jag tycker det låter rimligt. Vad tycker ni andra om datumen?

Precis. Vi är mest vana att spela tillsammans, så ja.

OM det blir så att vi väljer lag själva så får vi iaf köra lite jämnare grupper isåfall. För annars kommer 'ni' bara äga alla in och ut och åt sidan.

Vi får bara spela med Duals och köra pubstyle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en idé, den kanske funkar, kanske inte, alla spelar en 1on1 match på t.ex aim-map, dom som vinner sätter man i winner bracket, dom som förlorar sätter man i loser bracket, sen när man spelat lottar man lagen så att MINST en i winner bracket kommer med varje lag, men det måste finnas TVÅ från loser bracket, på så sätt kan vi få ett, någorlunda bra lottningssystem, detta är bara en idé jag kom på, förändringar eller kritik mot förslaget godtages, nu när man får bestämma egna lag så blir det lätt att det bildas "kompislag" som spelat med varandra länge osv, tro mig, det är mycket roligare om man spelar med lite nytt folk också.

Eller så lottar man helt enkelt lag i både loser och winner bracket så spelar man 2 stycken separata turneringar där de som vinner loser möter de som vinner winner bracket.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en idé, den kanske funkar, kanske inte, alla spelar en 1on1 match på t.ex aim-map, dom som vinner sätter man i winner bracket, dom som förlorar sätter man i loser bracket, sen när man spelat lottar man lagen så att MINST en i winner bracket kommer med varje lag, men det måste finnas TVÅ från loser bracket, på så sätt kan vi få ett, någorlunda bra lottningssystem, detta är bara en idé jag kom på, förändringar eller kritik mot förslaget godtages, nu när man får bestämma egna lag så blir det lätt att det bildas "kompislag" som spelat med varandra länge osv, tro mig, det är mycket roligare om man spelar med lite nytt folk också.

Eller så lottar man helt enkelt lag i både loser och winner bracket så spelar man 2 stycken separata turneringar där de som vinner loser möter de som vinner winner bracket.

Jag är helt för den varianten. Modiefierad eller ej. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte roligare 3on3 än 4on4. Ju fler det er på ett lag, desto roligare. 5on5 är max, 6on6 blir bara sumpigt. Det är alltid roligast 5on5. Men om ni menar att det blir roligare således att det blir fler lag förstår jag, men inte om ni menar generellt.

5on5 är självklart roligast, Men här blir det roligare om man kör 3on3 istället för 4on4.

Fyra st är .. 3 matcher, Om vi tar 3on3 istället blir det fler matcher :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tycker alla att vi själva ska få bestämma lag eller ska vi köra den varianten på aim_map ?

Blir väl mest rättvist om det avgörs på något vis än att de som är vana att spela med varandra spelar med varandra?

Fast för mig spelar det inte så stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...