Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Detta kan bli lovande. Så många har anmält sig. Jag vill att du spikar fast datum så alla vet. Sen kör vi på aim_map idén. Tycker du ska hålla i självaste servern och hålla oss uppdaterade här på sajten, men att någon annan ska hålla bracket-systemet och vilka som möter vilka. Ok, :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Då gör vi såhär, att det blir 4on4 (2 bra 2 dåliga om man vill säga så) (w00t)

Vi möts på aim_map 1on1, så kör dom två 4 rondor i varge lag, vinnaren därifårn antecknar jag och förloraren antecknas också. :D

Sen lägger jag ihop 2 förlorare med 2 vinnare och försöker få det så jämn som möjligt, kollar lite på skillz också. :)

Sen får vi sätta upp tid och datum för varje match, sen är det bara att träna, träna, träna! :(

EDIT:

Dom som inte är uppskrivna, skriv i tråden klart och tydligt att ni vill vara med :)

EDIT2:

Det verkar inte som mer folk vill medverka i turneringen så vi är jämna för att göra 4 stycken lag med 4 spelare i varge lag.

Ska vi säga en tid då denna uttagning ska ske?

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej

Mr12

aim_map

1on1

---

Som jag skrev där uppe, om ni kan fixa att spela den korta matchen själva vore det hur bra som helst, annars måste jag hosta min server som jag inte ser IP på.

off topic:

Blev inbjuden på nån MSN konversation och kolla vad nån skrev :)

Hjärtat står still säger:

Är det bara jag som lackar på r8n på sajten som ska styra allt ?

Man kan ju inte mer än att bara skratta! :(

Jag gör turneringen för skojjs skull, inte för att det ska va nått sten serriöst med folk som bestämmer, änsålänge har ni andra bestämt mer än vad jag själv har. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HJÄRTAT STÅR STILL ÄR KICKEN!

:D

:)

LOLOLOL! KICKEN KOMMER I VENT!

:)

^_^

Men du R8N, som den opartiske betraktaren jag i detta fallet är, så verkar du ju inte vara precis rätt man för att hålla i sånt här. Så kicken kanske inte är helt fel ute. :)

:(

Ibland säger smileys allting åt mig.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...