Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad fan anmäler du dig till en turnering för då? Hade du tänkt dig 3on3 på en publicserver med folk som joinar lite då och då?

Nej. Det är just det jag vill undvika. Om man blir ihoplottad med några helt randoms som man aldrig spelat med så blir det i stort sätt som public. Man har inget tp eller någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att man måste ha en köpt version av 1.6 och ett betalt Steam-Acount? Isf är jag ute. :lol:

Skulle vara kul annars.

Edit: Men vad fan tjaffsar ni om. Inget teamplay? Vafan. Tror knappast att några av er har bildat ett lag ändå, så det blir ändå folk ni inte hunnit strategiskt sätt "settled down with" så att säga. Isf kommer det bara att bli gnäll om vem som ska spela med vem.

Självklart kan ni köra teamplay även om ni aldrig kört förut. Bara ni lär er varandras nick och innan match t.ex sätter upp en lista över vem som ska spectata vem om dom är död osv, och sen snackar ni i micken och säger vart ni är och vart ni såg någon.

Varför ska det vara ett hinder att ni inte spelat förr?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Men vad fan tjaffsar ni om. Inget teamplay? Vafan. Tror knappast att några av er har bildat ett lag ändå, så det blir ändå folk ni inte hunnit strategiskt sätt "settled down with" så att säga. Isf kommer det bara att bli gnäll om vem som ska spela med vem.

Jag, Tossie, kicken, gof + en till (den femte brukar variera) spelar nästan dagligen. Dessutom spelade kladdis och P-C massvis tillsammans förr och nu spelar Kladdis och Bullet tillsammans. Det är ju de jag vet om, naturligtvis är det lättare att lira med de, då jag vet hur de spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, Tossie, kicken, gof + en till (den femte brukar variera) spelar nästan dagligen. Dessutom spelade kladdis och P-C massvis tillsammans förr och nu spelar Kladdis och Bullet tillsammans. Det är ju de jag vet om, naturligtvis är det lättare att lira med de, då jag vet hur de spelar.

Äh, vem vill ha eliten mot noobsen? Det blir ju bara tråkigt och förutsägbart. Det bästa är ju att mixa lagen så att det blir jämt. Spela roll om ni aldrig pratat med t ex. mig förut på vent, det gör det inte svårare att lira tillsammans. Tänk på det som en mix.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vem vill ha eliten mot noobsen? Det blir ju bara tråkigt och förutsägbart. Det bästa är ju att mixa lagen så att det blir jämt. Spela roll om ni aldrig pratat med t ex. mig förut på vent, det gör det inte svårare att lira tillsammans. Tänk på det som en mix.

I'd go with that. Vad sägs om vecka 12, 19-21 Mars? Då hinner man förbereda sig också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vem vill ha eliten mot noobsen? Det blir ju bara tråkigt och förutsägbart. Det bästa är ju att mixa lagen så att det blir jämt. Spela roll om ni aldrig pratat med t ex. mig förut på vent, det gör det inte svårare att lira tillsammans. Tänk på det som en mix.

Det var det jag försökte få sagt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
I'd go with that. Vad sägs om vecka 12, 19-21 Mars? Då hinner man förbereda sig också?

Okej, det låter bra. vi säger 19-21 mars , turneringen kanske blir lite kortare / längre vem vet. Jag hoppar in i quad, Tossie, kicken, gof teamet. :lol:

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Inte en chans, den platsen är vigd åt Vice eller JSHC. :lol:

Visst, kom på att det endå är 4on4 och tråkigt om man är fler i ett lag så nån måste stå över :D

Söker team mates!

Gärna som spelar som mig (dagligen)

Kicken & n00dles kanske är sugen? :)

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, kom på att det endå är 4on4 och tråkigt om man är fler i ett lag så nån måste stå över :lol:

Söker team mates!

Gärna som spelar som mig (dagligen)

Kicken & n00dles kanske är sugen? :D

är det 4on4 och vi bestämmer lag själva är Jag, Kicken, Gof och Tossie självskrivna. Eller?

Tycker det börjar bli för rörigt det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det låter bra. vi säger 19-21 mars , turneringen kanske blir lite kortare / längre vem vet. Jag hoppar in i quad, Tossie, kicken, gof teamet. :lol:

Allt behöver inte gå så snabbt, men jag tycker det låter rimligt. Vad tycker ni andra om datumen?

är det 4on4 och vi bestämmer lag själva är Jag, Kicken, Gof och Tossie självskrivna. Eller?

Tycker det börjar bli för rörigt det här.

Precis. Vi är mest vana att spela tillsammans, så ja.

P-C, vi som är gamla oldschoolare, lag?

FERK =D du plockar dom med touchpad om du är lika bra som förut ;<

OM det blir så att vi väljer lag själva så får vi iaf köra lite jämnare grupper isåfall. För annars kommer 'ni' bara äga alla in och ut och åt sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...