Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är på, jag gillar att spela.

@Qouad,tossie,kicken,jshc: team? o:

3on3 nab.

Hur stora lag?

Tycker för övrigt att lottade lag skulle vara en kul idé.

Håller med. Annars vet man ju vem som kommer vinna, i stort sett. Inte slumpade lag, som R8N slumpar, utan lottade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra.

Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också.

Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra.

Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också.

Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande.

pkz och kladdis är väl samma?

För övrigt ser jag itne att prata i ventrilo med någon man "knappt känner" som ett problem? Varför skulle det vara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pkz och kladdis är väl samma?

För övrigt ser jag itne att prata i ventrilo med någon man "knappt känner" som ett problem? Varför skulle det vara det?

Är dom, Oj. Inte ett problem, men för många kan det kännas obekvämt. Hur som helst, det är nog inget problem, men jag snackar ju hellre med en man 'känner' än en man inte känner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, man måste väl spela ett tag för att snacket ska börja gå igång, jag måste iaf det. Typ, hur stel var inte jag dom första gångerna jag körde med er, Qouad, Kicken? :mf_doof:

Haha, väldigt stel :D

Är dom, Oj. Inte ett problem, men för många kan det kännas obekvämt. Hur som helst, det är nog inget problem, men jag snackar ju hellre med en man 'känner' än en man inte känner.

Klart att jag hellre pratar med folk jag känner, men det är ju inte direkt läskigt att prata med andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, man måste väl spela ett tag för att snacket ska börja gå igång, jag måste iaf det. Typ, hur stel var inte jag dom första gångerna jag körde med er, Qouad, Kicken? B)

Hahahaha. Din norrländska var så klar och tydlig då, saknar den :D

Men jo, haha, du var så söt. Nu är du bara en venthora.

Been there. :mf_doof:

Eller, har bara spelat med er en gång då jag själv var med i venten. :D

Btw, bara jag som tyckte Kicken knappt hördes då?

Jag pratade nog inte så mkt bara, eller typ. Tror micken gick lite åt sidan också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra.

Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också.

Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande.

Antar att du inte brukar titta på WSVG, WCG, CPL osv, finns många skrällar som har hänt under åren, bara för att några är bra betyder inte att dom vinner hela tiden.

Jag är nog på, om tid och datum går ihop dvs.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...