Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JSHC hade sin, men du hade inte bytt ut FerkurZ.

Om du inte vill lacka får du väl börja göra det här ordentligt.

Jag lackar bara ur på tröga personer :shifty:

Och har inte tid att sitta och läsa igenom noggrant vem som hoppar av och vem som ska hoppa in istället för han eller hon och sånnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se där, är detta samma Kicken som innan vi började spela med honom?

"Nej vadå? seriöst kommer Stellan in hit? Jag kommer inte våga prata"

"Alltså, jag sitter och skakar, menar du att StellHell vill spela med oss?"

"- Har du frågat honom? E han påväg?

*tystnad*

- Erkänn att du sitter nervöst och kollar om han kommer in på vent snart? (jag)

- Men ja! Skojar du?"

Hahaha! Så jävla Kicken över det där. Haha, underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JSHC har fått sin plats idiot!, Fattar du trögt eller? fan man blir så lack ..

FerkurZ får jag ta bort .. och ersätta med stellhell,

Du är nog den trögaste person här, Du hade ju inte gjort det tidigare? :unsure:.

Och om du inte ska läsa noga vem som ska spela eller inte kan du skita i att uppdatera. Låt någon vettig person göra det som läser noga istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är nog den trögaste person här, Du hade ju inte gjort det tidigare? :unsure: .

Och om du inte ska läsa noga vem som ska spela eller inte kan du skita i att uppdatera. Låt någon vettig person göra det som läser noga istället.

Vad är det du har fått uppstoppat i arslet egentligen? Det enda du skriver och har skrivigt den senaste tiden är bara skräp. Påhopp hit, tillrättanden dit. Skaffa dig ett liv, gör något vettigt. Vad som helst är vettigare än att sitta och klaga på verkligen allt och alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är nog den trögaste person här, Du hade ju inte gjort det tidigare? :unsure:.

Och om du inte ska läsa noga vem som ska spela eller inte kan du skita i att uppdatera. Låt någon vettig person göra det som läser noga istället.

Sitter seriöst och småfnittrar åt att du, av alla personer, fortfarande är den som sitter och anmärker vad annat folk skriver, trots att du under den senaste tiden har fått otaliga tillrättavisanden själv. Men dom har du inte ens svarat på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vad är det du har fått uppstoppat i arslet egentligen? Det enda du skriver och har skrivigt den senaste tiden är bara skräp. Påhopp hit, tillrättanden dit. Skaffa dig ett liv, gör något vettigt. Vad som helst är vettigare än att sitta och klaga på verkligen allt och alla.

Jag är den som sitter och läser igenom tråden minst, är det alltså jag som ska skaffa mig ett liv då? tänk till ..

EDIT:

Om det postas ett endå till inlägg men nån skit om mig igen så lägger jag ner hela skiten och förstör därmed för alla andra, det är fan inte roligt att kolla denna tråden längre för det står bara massa tråkiga saker dom sissta sidorna, lägg ner nu!

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är den som sitter och läser igenom tråden minst, är det alltså jag som ska skaffa mig ett liv då? tänk till ..

EDIT:

Om det postas ett endå till inlägg men nån skit om mig igen så lägger jag ner hela skiten och förstör därmed för alla andra, det är fan inte roligt att kolla denna tråden längre för det står bara massa tråkiga saker dom sissta sidorna, lägg ner nu!

Skrev jag till dig? Jag pikade iweX som är ett jävla mensbarn för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...