Jump to content

Tror du på gud samt vad har du för tro/religion?


kicken
 Share

?  

172 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 344
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag brukar se hur kreationister postar länkar till YouTube- klipp som bevis för deras teorier, så jag antar att det är okej för oss icke-kreationister att göra samma sak. :D

Heltklart de mest knäckande filmerna som motbevisar kreationism to date (det är en serie på 17 filmer, nästa del finns alltid som ett videosvar).

[youtube-old]BS5vid4GkEY[/youtube-old]

Ska förresten skicka iväg det hela till VenomFagX själv för att se om han har lust att svara på filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar se hur kreationister postar länkar till YouTube- klipp som bevis för deras teorier, så jag antar att det är okej för oss icke-kreationister att göra samma sak. :unsure:

Heltklart de mest knäckande filmerna som motbevisar kreationism to date (det är en serie på 17 filmer, nästa del finns alltid som ett videosvar).

Ska förresten skicka iväg det hela till VenomFagX själv för att se om han har lust att svara på filmerna.

Har tittat till och med nummer 7 nu. Underbart.

Hur gick det med VenomFagX?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag skickade länken till honom och frågade om han tänkte göra ett eget svar på det. Fick inget var på den frågan... Sedan frågade jag om han hade lust att starta en debatt religösa emellan, så det blir lite kristendom v.s islam t.ex., och inte bara kreationism v.s icke-kreationism. På det svarade han att han inte hade tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag skickade länken till honom och frågade om han tänkte göra ett eget svar på det. Fick inget var på den frågan... Sedan frågade jag om han hade lust att starta en debatt religösa emellan, så det blir lite kristendom v.s islam t.ex., och inte bara kreationism v.s icke-kreationism. På det svarade han att han inte hade tid.

Han svarar aldrig. Men om du kollar hans videos så ser du att han har en hel del anti-islam videos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dör. :rolleyes:

[youtube-old]ycOlbgeCvNw[/youtube-old]

Men, Aaaah!

SNÄÄÄLLA! AAAH!! Inte nog med att hon måste vara den mest jobbiga att lyssna på med hennes häxröst så är hon helt rutten i hjärnan. Har aldrig hört så mycket skit på 5 minuter i hela mitt liv, och aldrig så plågsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sticker emellan lite.

froggie43, den bruden, är en ateist och det där är en satir (som tur är). :mf_doof:

Står bl a i hennes kanal:

Msn: froggie437@hotmail.com Name: froggie43

Atheist to the bone

Så man behöver inte oroa sig. Jag votade förövrigt nej/ingen tro (gudsförnekelse räknar inte jag som en tro)/nej. Länge leve Pastafarismen tbh. icon_nicka_186595_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...