Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjo, ska bara flytta runt de lite och vänta ett tag.. Vet inte om dom kommer straffa dig ifall jag skickar det ;)

Mig? :P

Jag kan ju inte bli straffad för att någon okänd skänker en stor summa pengar (=blood money) till mig! :P

Väl? :)

----

Ni gtasajtare som inte har reggat er ännu - gör det ffs! Join the cause! :)

Joinar ni nu blir ni inte "efter" oss andra.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning, better safe than sorry :)

Iofs behöver JAG inte något guld för tillfället ändå eftersom vi måste ha ett företag innan vi startar ett parti. Men du kan ju skänka en liten summa till Tweak så länge. :)

Haha han kör med mutor! Den korrumperade skithögen ska vi stoppa! :P

Jag får en känsla av att Rootas & co är P12or när jag läser deras engelska och sätt att uttrycka sig.

@Laj: Du klickar på personen du vill donera till och under "Economic Activity" hittar du donationsfunktionen.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får en känsla av att Rootas & co är P12or när jag läser deras engelska och sätt att uttrycka sig.

Jag vet! Deras svenska är inte den bästa heller. Han försöker ju i princip muta till sig min röst också, han ber mig rösta på honom i gengäld att jag får de här 20 gulden och det lovar jag såklart att göra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte GTAsajten starta ett företag sen också (när vi gjort politisk karriär och störtat varenda as :) ) som alla kan få anställning vid, snabbt och bekvämt?

Förresten, är Rootas någon här på forumet? Han skickade PM och försökte dra med mig i armén.

Edit: Läste Umbertos inlägg nu. Haha, jag ska gå med och infiltrera den jäveln!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte GTAsajten starta ett företag sen också (när vi gjort politisk karriär och störtat varenda as :) ) som alla kan få anställning vid, snabbt och bekvämt?

Det är ju det vi ska. :P Jag antar att vi först skapar ett företag och sen störtar varenda es. Detta blir grymt. :P

För övrigt har jag fått 2 gold av någon. Umberto? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, dom är från Umpan. Men du, ska jag skicka mina 8.5 guld?

Det vore alldeles förträffligt! :) Bara så ni vet, den här Rootas säger att han vill ha en liten del av vinsten, men det kan vi väl skita i att ge honom när vi har kommit igång sen? eller hur ska det lösas? :)

Kicken: Just nu har jag 7 gold. Kommer ha cirka 15 efter Lajnux. Behöver alltså 5 till. Jag planerar inte att blåsa er. :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore alldeles förträffligt! :) Bara så ni vet, den här Rootas säger att han vill ha en liten del av vinsten, men det kan vi väl skita i att ge honom när vi har kommit igång sen? eller hur ska det lösas? :)

Vi ger honom inte ett öre. Begär pengarna nu, för mina 8.5 guld rullar fram till din dörr snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore alldeles förträffligt! :) Bara så ni vet, den här Rootas säger att han vill ha en liten del av vinsten, men det kan vi väl skita i att ge honom när vi har kommit igång sen? eller hur ska det lösas? :P

Kicken: Just nu har jag 7 gold. Kommer ha cirka 15 efter Lajnux. Behöver alltså 5 till. Jag planerar inte att blåsa er. :P

Säg till när du har 15, då skickar jag mina 5 och då har vi 20 ihop :)

Men säg till hur man skickar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg till när du har 15, då skickar jag mina 5 och då har vi 20 ihop :P

Men säg till hur man skickar sedan.

Jag har 15,50 nu. Så du kan skicka 4,5 ;) Förresten - förlåt att jag varit svinig mot dig! Jag skäms. :)

Rootas skall skinnflås och hängas upp för allmän beskådning när tiden är inne. Låt honom vältra sig i sitt ego och ge honom en liiiten andel av vinsten (typ 1-2G), vi kommer säkerligen tjäna in det igen. Om han begär mer skjuter vi knäna av honom. :)

Hahahaha! :P Det här spelet äger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, vad tror ni om det här? Diffusa politiska klichéer ftw. :)

We are the [partinamn] and we are the future of India!

Our goals are to create a society in which the common citizen is respected and allowed to reach his or her full potential, and to build a stronger India that will once again stand as a respected member among nations.

To meet our common goals the [partinamn] are prepared to work with other parties wherever their position of the left-right spectrum may be.

Join us in our noble quest!

Finns det fel i texten?

--

Ni som behöver jobb kan testa kontakta Robs, han skrev att de behöver folk till vapenindustrin.

---

btw. Flytta helst inte till städer där det redan bor gtasajtare för då konkurrerar vi mot varandra om borgmästarjobben.

...again stand as a respected member among other nations? Är det väl, eller är jag ute på fel spår?

Annars är det nog felfritt om det redan inte var det. Kanske ska skriva lite till om

Vad ska partiet heta? Vi måste enas om ett bra och seriöst namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet! Deras svenska är inte den bästa heller. Han försöker ju i princip muta till sig min röst också, han ber mig rösta på honom i gengäld att jag får de här 20 gulden och det lovar jag såklart att göra. :)

:P

Kan inte GTAsajten starta ett företag sen också (när vi gjort politisk karriär och störtat varenda as :P ) som alla kan få anställning vid, snabbt och bekvämt?

Förresten, är Rootas någon här på forumet? Han skickade PM och försökte dra med mig i armén.

Edit: Läste Umbertos inlägg nu. Haha, jag ska gå med och infiltrera den jäveln!

Det är ju det vi ska. ;) Jag antar att vi först skapar ett företag och sen störtar varenda es. Detta blir grymt. :D

För övrigt har jag fått 2 gold av någon. Umberto? :P

Japp. Planen är alltså att starta ett företag först och sedan ett parti.

Hur mycket guld har du just nu tweak? Vi ska inte skicka för mycket väl (men det som krävs för ett företag behövs så klart). Tweak kan inte agera som vår bank heller :)

Men, vi är bara runt 12 gtasajtare. Tror du vi räcker åt (plus några till) för att bli mäktiga?

Eftersom det största partiet har 13 medlemmar och många av dem är gtasajtare så är 12 personer ganska mycket. ;)

@kicken: "Among nations" är ett uttryck så det är rätt skrivet.

Jag hade tänkt mig något i stil med Grand Tiger Alliance eller Great Tiger Alliance - dvs GTA. :P

Men kom gärna med egna namnförslag om ni har. ;)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...