Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy.

Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme?

Myyyycket märkligt.. :mellow:

Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy.

Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme?

Myyyycket märkligt.. :mellow:

Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. :)

Damn! Busted as hell! Umberto Holmes strikes again! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry to say, men jag tror bestämt att du fuskar zizzy.

Hur förklarar du annars att de tre nyreggade medlemmarna emilia, andyy och wools (samtliga boende i Italien!) plötsligt skickar en stor summa pengar och guld (40 guld, 100 sek) till nyreggade medlemmen wxy, som sedan flyttar till Sverige och skickar pengarna vidare till relativt nye (9.2) medlemmen rullly som sedan skickar pengarna till niix som till slut skickar pengarna till dig? Allt detta inom loppet av en timme?

Myyyycket märkligt.. :mellow:

Jag tror bestämt att zizzy (vars aktivitet på det här forumet nästan enbart koncentrerats till den här tråden) är en fuskare som utnyttjar vår arbetskraft. :)

Starta ett nytt företag, skicka mig en invite och jag blir din slav ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fått PM Umberto! Plus att jag är betydligt pålitligare än kicken, jag stödde bara en whiteboard-stöld, han ägnar sig åt skadegörelse ju :) Och det var snarare ett uppror mot en auktoritet, vi kommer vara ett litet, hårt arbetande företag, till en början i alla fall innan våran världserövring, och då passar det sig inte med stöld. Jag lovar. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fått PM Umberto! Plus att jag är betydligt pålitligare än kicken, jag stödde bara en whiteboard-stöld, han ägnar sig åt skadegörelse ju :mellow: Och det var snarare ett uppror mot en auktoritet, vi kommer vara ett litet, hårt arbetande företag, till en början i alla fall innan våran världserövring, och då passar det sig inte med stöld. Jag lovar. ;)

wtf?! Skadegörelse :) `?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här spelet vimlar av fuskare har jag märkt. Det finns massor av användare med flera accounts och det är ju väldigt tråkigt när de förstör idén med spelet. Det blir ju inte bättre av att admins på sidan är ungefär som gtasajtens respektive slöfock, dvs extremt frånvarande. Det här är ju en betaversion så man får hoppas att det blir bättre när spelet är klart, troligtvis kommer allt att börja om från noll igen då. :)

Jag uppmanar er iaf att säga upp er från zizzys (aka wups, aka rully, aka wxy, aka emilia, aka andyy, aka wools, aka niix, aka Chriloo, aka a2, aka ikoes) företag "Härbärget AB" (dvs f.d. "Gtasajten" Housing) och undvika hans användare i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här spelet vimlar av fuskare har jag märkt. Det finns massor av användare med flera accounts och det är ju väldigt tråkigt när de förstör idén med spelet. Det blir ju inte bättre av att admins på sidan är ungefär som gtasajtens respektive slöfock, dvs extremt frånvarande. Det här är ju en betaversion så man får hoppas att det blir bättre när spelet är klart, troligtvis kommer allt att börja om från noll igen då. :)

Jag uppmanar er iaf att säga upp er från zizzys (aka wups, aka rully, aka wxy, aka emilia, aka andyy, aka wools, aka niix, aka Chriloo, aka a2, aka ikoes) företag "Härbärget AB" (dvs f.d. "Gtasajten" Housing) och undvika hans användare i framtiden.

Sir, yes, sir!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...