Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Det är sant! Men jag tror att om vi får in mer nytt folk så kan vi absolut ha en chans att iallafall komma in i "riksdagen".

Folk lär ju tröttna på deras total dominans någon gång! :)

Haha, det tror jag inte. :confused:

För att ha en chans att komma in i parlamentet måste vi arbeta oss fram i mindre partier. I FBs parti är det helt omöjligt att avancera eftersom där redan finns så många etablerade politiker. Därför tycker jag att vi gtasajtare (och de som jobbar på gtasajten housing) alla ansluter oss till Piratpartiet istället! Sedan när vi är tillräckligt många kan vi eventuellt bilda ett eget parti. yes_645834_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, det tror jag inte. :confused:

För att ha en chans att komma in i parlamentet måste vi arbeta oss fram i mindre partier. I FBs parti är det helt omöjligt att avancera eftersom där redan finns så många etablerade politiker. Därför tycker jag att vi gtasajtare (och de som jobbar på gtasajten housing) alla ansluter oss till Piratpartiet istället! Sedan när vi är tillräckligt många kan vi eventuellt bilda ett eget parti. yes_645834_0.gif

Haha! Det var ungefär så jag menade.. Att ta en eventuell plats i FB är nog ganska jobbigt, och svårt som du säger.

Vi börjar alltså genom att arbeta oss fram i piratpartiet, och startar efter ett tag ett eget? Is that a plan? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Det var ungefär så jag menade.. Att ta en eventuell plats i FB är nog ganska jobbigt, och svårt som du säger.

Vi börjar alltså genom att arbeta oss fram i piratpartiet, och startar efter ett tag ett eget? Is that a plan? :confused:

Japp.

Du kan ju ta och meddela arbetarna på gtasajten housing att de skall joina Piratpartiet.

Annars får de sparken.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag reggad. Finns det jobb på GTAsajten housing? :lol:

Självklart! Vad heter du i spelet?

Nu har förövrigt GTAsajten Housing byggt klart sitt första hus och de är ute för försäljning. Priset la jag på 98,98kr.

Snart har många av arbetarna 2.0 i skills vilket betyder löneökning! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart! Vad heter du i spelet?

Nu har förövrigt GTAsajten Housing byggt klart sitt första hus och de är ute för försäljning. Priset la jag på 98,98kr.

Snart har många av arbetarna 2.0 i skills vilket betyder löneökning! :lol:

Det var på tiden! Kom ihåg att jag inte nöjer mig med mindre än 10 sek! :wub:

---

Jag måste säga att jag är smått irriterad på iwex som inte reggade sig trots att jag slösade en invite på honom, enligt hans begäran.

A big no-no, sådant.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var på tiden! Kom ihåg att jag inte nöjer mig med mindre än 10 sek! ^_^

---

Jag måste säga att jag är smått irriterad på iwex som inte reggade sig trots att jag slösade en invite på honom, enligt hans begäran.

A big no-no, sådant.

Haha! nja, men sådär 3SEK ska vi väl kunna fixa iallafall. :lol:

Hur går det "catcat"? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...