Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

WOHO! Fick jobb nu :), men dom vill att jag ska gå med i deras parti och bli borgmästare. Så jag funderar vad jag ska göra. Antingen går jag med nu, men när jag byter parti kommer dom sparka mig. Men om jag inte går med så kanske dom sparkar mig ändå.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

(:!!!:)

Lol. Jag såg nu att det kostar 40 GULD och inte 40 INR, vilket någon tidigare skrev, att starta ett parti!! Detta betyder att enda sättet för oss att få råd med ett parti är att vi startar en insamling.

Jag har 2.80 guld. Hur mycket har du? :)

@Tweak: Japp, du får välja själv. De som ger dig erbjudanden är människor som vill köpa SEK.

Wow. Fan det blir ju asbilligt? (:!!!:)

sådär, nu har jag 78,50 SEK och inget guld.. :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var hittar jag min inventory?

Vafasen? Nu har jag bara 64 kr.. var tar mina pengar vägen? fick jag skatta? :)

en till fråga! vilken stad i Indien ska jag flytta till? Vad blir bäst?

Well, flytta inte till en stad som någon av oss gtasajtare redan bor i. Ni får skriva vart ni är bofasta så att Tweak inte flyttar till samma ställe. Jag bor i Raipur, Chhatisgarh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow. Fan det blir ju asbilligt? :D

sådär, nu har jag 78,50 SEK och inget guld.. :P

AAAARGH! :) (:!!!:) (:!!!:):)

Du gjorde en extremt dålig affär kan jag säga, det normala är ca 1-2 guld för 100 sek. Det finns två marknader, en där du kan posta erbjudanden och en där du kan se andras erbjudanden, du borde ha valt nr 2.

Well, jag har 6 INR i banken. Hur my

1 gold = 0.01 INR

Ehm, stämmer det? Det står så under ekonomin.

Nja, det finns ju för tillfället ingen som säljer/köper i Indien så de där siffrorna är betydelselösa.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, flytta inte till en stad som någon av oss gtasajtare redan bor i. Ni får skriva vart ni är bofasta så att Tweak inte flyttar till samma ställe. Jag bor i Raipur, Chhatisgarh.

Haha, först var jag helt säker på att det var för att ingen ville veta av mig nära sig. Varför ska jag inte bo i samma? :) Men förstår att du har en anledning, så tack! (:!!!:) Var bor ni andra? ;D

Edit: hahaa nej vafan (:!!!:) Aja, nästa gång jag får guld så ber jag om mer hjälp innan då. Typiskt mig.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAAARGH! :) (:!!!:) (:!!!:):)

Du gjorde en extremt dålig affär kan jag säga, det normala är ca 1-2 guld för 100 sek. Det finns två marknader, en där du kan posta erbjudanden och en där du kan se andras erbjudanden, du borde ha valt nr 2.

Nja, det finns ju för tillfället ingen som säljer/köper i Indien så de där siffrorna är betydelselösa.

GAH, där försvann våra chanser för ett parti under de närmsta dagarna.

Jaha, så det är på så vis. Men då vet jag inte.

Haha, först var jag helt säker på att det var för att ingen ville veta av mig nära sig. Varför ska jag inte bo i samma? :D Men förstår att du har en anledning, så tack! :P Var bor ni andra? ;D

Haha, Umberto skrev det i en tidigare post att om vi bor i samma så tävlar vi mot varandra för att bli borgmästare.

---

Förresten, vad händer om man går med i militären? Vågar inte prova, heh.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAH, där försvann våra chanser för ett parti under de närmsta dagarna.

Jaha, så det är på så vis. Men då vet jag inte.

Haha, Umberto skrev det i en tidigare post att om vi bor i samma så tävlar vi mot varandra för att bli borgmästare.

---

Förresten, vad händer om man går med i militären? Vågar inte prova, heh.

Om vi rekryterar gtasajtare som galningar så borde vi få ihop 40 guld ganska lätt. Vi behöver ju "bara" invita 8 st!! :)

Gå med i militären, då kan du träna och bli en bra soldat ifall det blir krig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"ser att ud kommer från sverige så du kan väll joina det svenska partiet AccD

Ett jobb kommer ud få av Robs inom kort och några frågor om Indien så är det bara fråga på "

Ska jag gå med i det partiet så länge eller? Kan bidra med guld till vårt parti sen också! :) Vad är bra att begära som lön i Indien?

Hjälp!! Hahaha! Jag behöver lite hjälp! En kille vill ge mig 20 guld om jag fixar 20 själv, så att jag kan starta ett företag. Skulle jag kunna blåsa honom på de 40 och ge dem till dig Umberto? eller får man inte göra så i det här spelet?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"ser att ud kommer från sverige så du kan väll joina det svenska partiet AccD

Ett jobb kommer ud få av Robs inom kort och några frågor om Indien så är det bara fråga på "

Ska jag gå med i det partiet så länge eller? Kan bidra med guld till vårt parti sen också! (:!!!:) Vad är bra att begära som lön i Indien?

Japp, alla bör ansluta sig till Accion för tillfället eftersom det ger jobb.

2 INR är den vanliga ingångslönen. :)

PMar dig Tweak..

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHO! Fick jobb nu :) , men dom vill att jag ska gå med i deras parti och bli borgmästare. Så jag funderar vad jag ska göra. Antingen går jag med nu, men när jag byter parti kommer dom sparka mig. Men om jag inte går med så kanske dom sparkar mig ändå.

Äh. Umberto får ta det. Detta blir bra killar (:!!!:)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...