Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Nu!...har jag bosatt mig i Raipur, Indien. Jag förstår ingenting, men ska nog lyckas ändå!

Raipur.. Haha! :mellow:

Jag ser att Indien för tillfället har 29 invånare så det borde inte vara allt för svårt för dig att avancera till t.ex. borgmästare i någon liten indisk stad. :)

Jag kommer f.ö. också att flytta till Indien så snart jag får råd. yes_645834_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well. I "head news" står det att massor av svenskar flyttar till Indien och dom anklagar oss för att vi är svenska och inte hör hemma i Indien :)

Men nu har jag lagt ut en cv. Krävde 13 INR som salary. Är det mycket eller lite?

Sedan så, hmm, har jag joinat ett parti. Så nu utforskar jag allting här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte heller nåt. Vill alla forumiter hitta på någonting grymt tillsammans eller? ;D Indien lät fint Kicken, hur flyttar man? ;)

Jag föreslår att alla flyttar till Indien och när vi är tillräckligt många gtasajtare där borde det inte vara så svårt att komma till makten. :mellow:

För att flytta måste du köpa "moving tickets" under economy>marketplace. Lättaste sättet för dig att få pengar till en biljett är att rekrytera någon.

Jag vill att vi ska skapa en stor demokrati som ingen kan slå. Men det är väl omöjligt :)

Hur tjänar man guld? Behöver guld.

Du köper det på börsen.

edit: Nu bor jag i Lucknow, Indien! :P

edit 2: Vilket parti är du i kicken? ^^

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så Indien är where the deal goes down så att säga? The place to be? :naughty:

Blir det något ihopkokat mellan GTAsajtarna är jag på!

Det blir det nog! Nu när Indien är så attraktivt. Se till att gärna flytta till samma region som mig :) Carragruahai tror jag det hette. Hur som helst. Går segt för mig, har börjat jobba men får bara 2 INR/day vilket är jäkligt klent. Har så länge gått med i något parti också. Men hoppas alla kommer, så kan vi starta ett parti och bli störst och skapa en sorts diktatur i Indien :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så Indien är where the deal goes down så att säga? The place to be? :)

Aye. India! The country of magic and funny smells!

Det blir det nog! Nu när Indien är så attraktivt. Se till att gärna flytta till samma region som mig :) Carragruahai tror jag det hette. Hur som helst. Går segt för mig, har börjat jobba men får bara 2 INR/day vilket är jäkligt klent. Har så länge gått med i något parti också. Men hoppas alla kommer, så kan vi starta ett parti och bli störst och skapa en sorts diktatur i Indien :naughty:

Hur lyckades du få jobb? PMade du företagsägaren eller vad?

Kan någon tala om vad det kostar att starta ett parti i Indien btw? Jag kan inte se det pga att jag redan är med i ett parti. :naughty:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...