Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Så, hoppas för bövelen att jag gjorde rätt nu. Gick in på Tweaks profil och donerade 4,5 guld :)

@Umpan (Va stiligt smeknamn): Great Tiger Alliance låter väl lite snitsigt så där. Haha, men det låter faktiskt bra, dock känns det inte så seriöst :/

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så, hoppas för bövelen att jag gjorde rätt nu. Gick in på Tweaks profil och donerade 4,5 guld :)

@Umpan (Va stiligt smeknamn): Great Tiger Alliance låter väl lite snitsigt så där. Haha, men det låter faktiskt bra, dock känns det inte så seriöst :/

Mmm.. jag vet. Jag försökte hitta på nåt med förkortningen GTA. Men som sagt, om ni har andra förslag så.. :)

G= Great, Grand, Good, Genial, Gracious, Godly....

T=??????

A=Alliance, Action, Association, Army...

Btw.

Plz dont say Umpan plz. :P

Umberto or Mr. U plz. :P

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där jävla Rootas börjar komma med frågor om vad jag lovat er för att få ert gold och om jag har pengar till löner. Jag har 100 INR, jag hoppas det räcker. Om äcklet kunde skicka sina 20 gold nu så jag slipper spela snäll mer. :)

a

Rootas ser gärna att jag tar sjukhus, men det tycker jag vi bestämmer tillsammans här. Vad är bäst liksom? Han vill veta innan han skickar sina 20 gold. Jag säger till honom att han är garanterad alla anställdas röster. :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi skall starta ett matföretag eftersom mat är det enda som efterfrågas för tillfället. Det är ju spelarna som köper av företagen, det finns inte någon AI-marknad och det enda folket i Indien verkligen behöver och har råd med just nu är mat.

@Tweak: Vi är beredda att arbeta för låga löner under en längre tid och tills företaget börjar gå med vinst, men det behöver ju inte Rootas veta! ^^

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där jävla Rootas börjar komma med frågor om vad jag lovat er för att få ert gold och om jag har pengar till löner. Jag har 100 INR, jag hoppas det räcker. Om äcklet kunde skicka sina 20 gold nu så jag slipper spela snäll mer. :)

Vi borde inte fortsätta lisma så han får större förtroende för vårt företag och vår retaliation kommer som ett brev på posten då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi skall starta ett matföretag eftersom mat är det enda som efterfrågas för tillfället. Det är ju spelarna som köper av företagen, det finns inte någon AI-marknad och det enda folket i Indien verkligen behöver och har råd med just nu är mat.

@Tweak: Vi är beredda att arbeta för små löner under en längre tid och tills företaget börjar gå med vinst, men det behöver ju inte Rootas veta! ^^

Let's go on that! Trots att det redan finns 6 kompanier, men om du är säker på din sak så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah okej, han ville se sjukhus så jag säger att vi startar det. Men så fort han skickar sina 20 gold så skiter vi i honom. Skönt med lönerna! :)

HAHAHA! :) Pengarna är skickade! Jag har 40 gold. Hur gör vi nu? Han vill ha jobb för att kunna övervaka. Picos ide om att fortsätta bluffa verkar rätt bra också, men Umbertos är fin med. Let's decide, folks!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...