Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten.

När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller?

Ah, om du valde ett län i Sverige så ja >.<

Men skaffa lite invites och guld och byt till Sek och flytta till India, the country freedom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten.

När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller?

Jag har 10sek kvar, kan donera dom till dig. Sedan kan du köpa en moving ticket. :ermm:

Edit: Ah, såg att det inte gick att donera till andra länder :lol:

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten.

När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller?

Säg vad du heter på Erepublik så skickar jag dom svenska pengarna som jag har kvar sen innan flytten.

Fan vad dåligt betalt man får. Fortsätter det såhär kommer jag inte ha råd att köpa ens vår mat, vad händer då? :lol:

Hur vet man när man behöver köpa mat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg vad du heter på Erepublik så skickar jag dom svenska pengarna som jag har kvar sen innan flytten.

Man kan inte skicka pengar till andra länder. :lol:

Mitt namn är Musse Morackas

Ge mig ett jobb fort som fan. :ermm:

Nu är jag med också :) heter fyndigt nog guardian >_<

Wee! >_<

Jag hoppas ni bor i Indien så kan Tweak ge er ett jobb när han loggar in.

edit: Aargh! Såg att ni bor i Sverige... ><

India is the place to be!

Om du kollar på din profil ser du hur mycket krubb du har kvar under den här ikonen:

Man avverkar antagligen en limpa per dag.

Stämmer bra det - och om maten är slut får man ett meddelande.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, hur ska vi lösa det här? Jag har tjänat 15 INR på företaget, det ska ju inte bara vara mina pengar, kan jag höja era löner till 2 tror ni?

Rootas kräver hälften. :lol:

Rootas kan dra åt helvete.

Jag tycker att vi skall fortsätta med 1 INR i lön tills vi har fått ca 2 i food skill och om någon behöver pengar till mat så skänker vi cash till honom. När vi köper mat köper vi naturligtvis endast GTA Food, mmkay?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rootas kan dra åt helvete.

Jag tycker att vi skall fortsätta med 1 INR i lön tills vi har fått ca 2 i food skill och om någon behöver pengar till mat så skänker vi cash till honom. När vi köper mat köper vi naturligtvis endast GTA Food, mmkay?

Låter perfekt. Jag investerar inte de här 15 INR i företaget då, utan sparar dem till att skicka ifall någon behöver mat. Låter det bra killar?

För övrigt - varför är Gralle så kåt på att ge Rootas pengar?

06:39 Gralle has donated 97.50 INR to Rootas.

06:39 Gralle has donated 20.00 GOLD to Rootas.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...