Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

Stämmer allt detta? Vilken ser bäst ut? :)

Välj den översta (0.06 guld) och sälj 1 guld. :P

---

@Pico: Funderat på att rensa din PM-inbox? :)

---

visste inte att du gick i fuskarna fotspår du oxå

tråkigt men du kommer nog oxå att bli bannad

---

Say what? Fusk??? Jag fuskar inte! Jag fick ett bra jobberbjudande av Tweak och det ar fritt fram for mig att valja var jag vill jobba.

Inte fusk. Wink

---

det bror inte på jobbet. du är anklagad för fusk.

Du har donerat guld och pengar till spelare som blivit företagare och han är Anklagad för fusk och många anställda som kom med precis när företaget startade är angklagade för grovt fuskade med över 10 accounts.

tips är att lämna företaget för att klara dig men om du verkligen inte är med i härvan så klarar du dig.

så fort Admin kommer in så är allting löst

---

Jag har spelat det har forut och jag vet vad man far och inte far gora. Det AR tillatet att skanka guld till nagan sa att han kan starta ett foretag. Inget fel med det.

---

nej nej det är inget fel med det

men han du skänkte till är anklagad för fusk.

varför skänkte du pengar till han efteråt ??

varför skänkte du guld ??

Du är inte den anklagade men just nu är det som du hjälpt till med ett brott..

---

Helt enkelt for att jag blev lovad ett valbetalt jobb (10 INR) och det fick jag!

---

varför gav du han Pengar ??

guldet kan jag förstå men pengarna !

FÃ¥r du 10 INR per dag Cool

---

Han behover pengar for att fa igang foretaget. Jag har snackat en del med honom och han verkar serios. Wink

Nu tar jag en paus.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äntligen. Nu är jag i Hyderabad, Indien. Väntar på min anställning :)

Vad heter du?

Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra?

Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. :) Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten?

edit: det är borttaget sålänge :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter du?

Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra?

Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. :) Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten?

edit: det är borttaget sålänge :P

2 INR. Men gärna billigare än de andra, men bara jättejättelite om det är möjligt. Så alla köper från oss och inte dom andra. Men vi måste gå i vinst.

Jahapp, lyssnar på Mr. Umberto istället. Han kan sina grejer. :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter du?

Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra?

Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. :) Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten?

edit: det är borttaget sålänge :)

Jag föreslår 3.50

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Food skill 1.60 - Strength 1.40. Woho! Snart 2, haha.

Förresten, hur går det med partiet? Kommer det bli något eller får vi vänta med det en längre tid då 40 guld är inget man skrapar ihop på ett par dagar?

Jag kommer att starta ett parti så fort jag har 40 guld. 20.2 är det borgmästarval och då skulle det vara bra om vi har ett parti. Jag har 5 nya invites så om jag kan använda dem alla får jag ju automatiskt 25 guld. Kolla om ni också har fått nya invites. :)

@Tweak: Anställ Catcat

Vi behöver fler gtasajtare till Indien! Ni som inte har reggat er ännu - gör det nu! Ni kan ju knappast tacka nej till en ljus framtid och en säker arbetsplats vid det löpande bandet i Tweaks matfabrik, eller hur? :lol:

Kebab, eXotic, Jacker, Marky, Saleen, KvaddadPadda, Sniper.. mfl. Join up! We needs you plz! :ermm:

Det här spelet kräver inte mer än 5 minuter av er tid/dag om ni inte vill engagera er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer att starta ett parti så fort jag har 40 guld. 20.2 är det borgmästarval och då skulle det vara bra om vi har ett parti. Jag har 5 nya invites så om jag kan använda dem alla får jag ju automatiskt 25 guld. Kolla om ni också har fått nya invites. :)

@Tweak: Anställ Catcat

Vi behöver fler gtasajtare till Indien! Ni som inte har reggat er ännu - gör det nu! Ni kan ju knappast tacka nej till en ljus framtid och en säker arbetsplats vid det löpande bandet i Tweaks matfabrik, eller hur? :lol:

Kebab, eXotic, Jacker, Marky, Saleen, KvaddadPadda, Sniper.. mfl. Join up! We needs you plz! :ermm:

Det här spelet kräver inte mer än 5 minuter av er tid/dag om ni inte vill engagera er.

I'll step up!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...