Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahahaha! Jag dör. :):P

Vi måste skänka pengar till Tweak så att han kan betala ut våra löner!! :P;)

edit: vem nickar Djeamez?

Krax.

Hahah, håller med. Skicka pengar till Tweak så Tweak kan skicka dom tillbaka till oss.

Skickat.

Haha.

22:07:27 - Min mail anlände

22:07:28 - Din mail anlände

Men din funkade, inte min. SKicka 2.5 gold till mig så delar vi :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, jag satte in 100 INR i företaget nu från mina pengar. :)

"haha lol di fuskar oxå.

flera gubbar inte smart.. du är säkert bannad tills imorgon för jag har skcikat rapport till Admin och de ser inte bra ut för dig."

Jag fuskar ju inte alls :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, jag satte in 100 INR i företaget nu från mina pengar. :)

Jag donerade 11.83 for the cause. :)

@Stammper: Växla in lite av ditt guld till SEK så kan du också flytta till Indien.

--

Btw. Försök hålla tråden på hög nivå, editera inlägg och undvik chattande. :P

----

edit: Om Rootas skickar pm där han anklagar er för att fuska så skriv bara att ni fick ett bra jobberbjudande av Tweak osv.. Inte fusk! :P

edit2: NÄR vi gtasajtare köper mat så köper vi naturligtvis GTA Food för att understöda företaget.

GTA Food - Tweak your taste!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, jag satte in 100 INR i företaget nu från mina pengar. ;)

"haha lol di fuskar oxå.

flera gubbar inte smart.. du är säkert bannad tills imorgon för jag har skcikat rapport till Admin och de ser inte bra ut för dig."

Jag fuskar ju inte alls :P

Haha, han är rolig :P

Men om rapporten når fram till admin och han bestämmer sig för att banna dig, vad händer då (trots att det inte lär hända) :P

Hmm. Vad ska jag göra?

Jag har:

4.66 Gold

4.03 SEK

Ska jag skicka pengar till Tweak? Går det att skicka SEK till Indien? :)

Efter du växlat guldet, köp en moving ticket och flytta till indien och välj Andrha Pradesh som ställe att leva på.

@Umberto: Noterat

..

Haha, nu har jag fått PM av rootas :) (Råkade radera, men jag vet vad han skrev)

Tråkigt att du är med i härvan.

Tråkigt att du kommer bli bannad.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte mina reporterögon fel så är den billigaste maten i Indien tvåstjärnig och kostar 5.80/st. Vi borde erbjuda en aning billigare och försöka höja kvaliteten så gott det går.

Verkar stämma. Hur blir vi tvåstjärniga då? Är det detta de menar?

"Company quality level: QC1Level QC2 requirements:

No of employees: 2

Upgrade tax: 20 GOLD

7 Employees training: 70 GOLD "
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar stämma. Hur blir vi tvåstjärniga då? Är det detta de menar?

"Company quality level: QC1Level QC2 requirements:

No of employees: 2

Upgrade tax: 20 GOLD

7 Employees training: 70 GOLD "

Jag tror att vi får höra med Umberto hur det ligger till, han har nog koll.

Sedan undrar jag vem den här parveln är, jag upptäckte att han donerat 20G till Rootas (som direkt efteråt donerade denna summa till Tweak). Hans enda social activity-händelser är när han donerat till Rootas, jag börjar undra om inte vår käre militant sitter och kastar bäver i trähus? :)

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu skickat iväg ett PM till vår käre Rootas.

Det lyder:

Av det bevismaterial jag hittills fått ta del av visar Accion Democratica en korrupt baksida. Vi har blivit tvingade att få jobb av er i utbyte mot att gå med i partiet och rösta på en viss kandidat. Detta är synnerligen mycket tråkigt. Jag har blivit felbehandlad och fått ett erbjudande av den mycket generöse Tweak som har lovat mig att jag ska bli rätt behandlad och så småningom befodrad till en högre post än den jag var lovad av er.

Jag vill inte vara med i en korrupt statsbildning, utan vill skapa ett Indien utan korruption, felbehandling och diktatur. Att ni ö.h.t försökt att få röster genom att erbjuda jobb är något jag tar mycket allvarligt. Det är även något jag ser admin ser allvarligare på än att Tweak fick tillräckligt med guld av någon okänd för att skapa ett Indien som vi vill se det. Vi ska inte behöva lyda under erat korrupterade samhälle, vi vill vara fria. För ett bättre Indien! / K

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite dålig på det där, men vilken deal är bäst?

Ska "Selling currency" vara högt eller lågt?

Och hur är det med "Exchange rate" då?

Du ska välja det som ger dig mest SEK för minst guld.

Lägg upp en screen om du är osäker.

Verkar stämma. Hur blir vi tvåstjärniga då? Är det detta de menar?

"Company quality level: QC1Level QC2 requirements:

No of employees: 2

Upgrade tax: 20 GOLD

7 Employees training: 70 GOLD "

Japp, det stämmer. Men det där är knappast aktuellt just nu. Först måste vi få igång företaget på Q1-nivå.

Jag har svårt att tro att någon av oss blir bannade men även om det sker så var det här roligt. ^^

@Pico: Najs find!

@kicken: That'll teach him! ^^

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu skickat iväg ett PM till vår käre Rootas.

Det lyder:

Av det bevismaterial jag hittills fått ta del av visar Accion Democratica en korrupt baksida. Vi har blivit tvingade att få jobb av er i utbyte mot att gå med i partiet och rösta på en viss kandidat. Detta är synnerligen mycket tråkigt. Jag har blivit felbehandlad och fått ett erbjudande av den mycket generöse Tweak som har lovat mig att jag ska bli rätt behandlad och så småningom befodrad till en högre post än den jag var lovad av er.

Jag vill inte vara med i en korrupt statsbildning, utan vill skapa ett Indien utan korruption, felbehandling och diktatur. Att ni ö.h.t försökt att få röster genom att erbjuda jobb är något jag tar mycket allvarligt. Det är även något jag ser admin ser allvarligare på än att Tweak fick tillräckligt med guld av någon okänd för att skapa ett Indien som vi vill se det. Vi ska inte behöva lyda under erat korrupterade samhälle, vi vill vara fria. För ett bättre Indien! / K

Underbart. :)

Vad ska jag sätta för pris på våra Q1-varor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...