Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fattar inget av spelet :doh:

Men jag vet hur man tränar :) dock är de det enda jag kan :( .

Vafan?! Aja... sorry för dubbelpost.

Mitt tips till dig är att kolla runt, läsa i deras forum m.m.

Skicka också ett PM till någon företagsägare så får du ett jobb snabbare! :(

Redigerad av zizzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skapat ett företag vid namn: GTAsajten Housing.

Alla som vill kan få jobb! Kontakta mig med PM på sidan, namn: Wups

Om ni har lust får ni gärna donera pengar till mig, detta eftersom företaget behöver pengarna för att kunna betala ut löner. Företagets konto kommer ju vara ganska tomt innan vi lyckats producera lite hus för att sälja.

Eftersom de inte går att donera direkt till företaget får ni donera till mig, och självklart kommer jag lägga allt i företagets kassa. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste att jag som noob med 1.0 i samtliga stats endast kan jobba på "Q1"-företag men var ser jag vilka som är Q1?? :)

Btw funderar jag starkt på att flytta till Japan eller Indien. :doh:

Det står på företagets sida! Det står tex på GTAsajten Housing: "Quality level: 1". :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ni vilja vara vänliga att berätta lite om spelet? Verkar intressant :)

Det är en samhällssimulator, man jobbar, går med i partier, röstar och deltar i val, skriver tidningar, deltar i krig mot andra länder osv.

Det står på företagets sida! Det står tex på GTAsajten Housing: "Quality level: 1". :(

Ja jag såg det nu. :doh:

Jag tror det blir ganska svårt att avancera i Sverige eftersom det finns så extremt många invånare och FB totaldominerar i politiken. Vi borde ha startat i Österrike eller Indien eller något annat land med liten befolkning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det blir ganska svårt att avancera i Sverige eftersom det finns så extremt många invånare och FB totaldominerar i politiken. Vi borde ha startat i Österrike eller Indien eller något annat land med liten befolkning.

Det är sant! Men jag tror att om vi får in mer nytt folk så kan vi absolut ha en chans att iallafall komma in i "riksdagen".

Folk lär ju tröttna på deras total dominans någon gång! :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar. Jadå, gör så. Jag fattar ändå ingenting utav det här spelet. Men lite pengar skulle sitta fint.

Haha! Har du lagt ut dig CV? Annars så trycker du Economy > Fina A job.

Sen skriver du att du vill jobba inom vad som helst, osv, sen typ submit.

Sen skriver du här vad du nickar där, så fixar jag ett erbjudande åt dig :doh:

(blev lite rörigt, men du förstår nog.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skapat ett företag vid namn: GTAsajten Housing.

Alla som vill kan få jobb! Kontakta mig med PM på sidan, namn: Wups

Om ni har lust får ni gärna donera pengar till mig, detta eftersom företaget behöver pengarna för att kunna betala ut löner. Företagets konto kommer ju vara ganska tomt innan vi lyckats producera lite hus för att sälja.

Eftersom de inte går att donera direkt till företaget får ni donera till mig, och självklart kommer jag lägga allt i företagets kassa. :doh:

Går väl att donera gold direkt till företaget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...