Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bildupdate. Fixat lite nya 3*..Byxorna kostade mig 720k (3st Grade 6 soulstones.) Fett olyckligt att jag kommer byta ut dom snart. Så dom pengarna är lite ut i sjön. Fick dock ett sexigt lila glimmrande om rumpan.. :o Svärdet hittade jag nyss. Gillade det och skulle testa att plusa det. 6 Mirage stones tog det för att få den till +1, så jag kommer inte försöka mig på det igen förens jag hittar en Guld/Grön lvl 60+ igen. Liten inklippt bild på min Jaguar också för övrigt.

w7ty5rjunzzj.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bildupdate. Fixat lite nya 3*..Byxorna kostade mig 720k (3st Grade 6 soulstones.) Fett olyckligt att jag kommer byta ut dom snart. Så dom pengarna är lite ut i sjön. Fick dock ett sexigt lila glimmrande om rumpan.. :o Svärdet hittade jag nyss. Gillade det och skulle testa att plusa det. 6 Mirage stones tog det för att få den till +1, så jag kommer inte försöka mig på det igen förens jag hittar en Guld/Grön lvl 60+ igen. Liten inklippt bild på min Jaguar också för övrigt.

Verkar gp bra för dig :o ... Jag ska se om jag hinner spela något idag... Har inte spelat på länge men nu känner jag för detta!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyga = lvl 30

Rida = lvl 40

:P

För flygning så finns det 1 mount som man får av en quest. Sen finns det 3 för varje ras i cashshop.

För ridning finns det 2 lvl 40 och 2 lvl 60 mounts i cashshop, och 3(?) hästar man kan köpa av DragonQuest gubbarna med hjälp av Bronze/Silver Tablets.

Ajuste, det var så det var...

Hur går det för dig nu då, Stell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajuste, det var så det var...

Hur går det för dig nu då, Stell?

lvl 46 med 30%~ kvar till lvl 47.

Problemet vid dessa lvlar är att questerna för en hel lvl ger mellan 20-50% exp (Detta inkluderar ALLA monster du dödar för questerna). Så varje gång du har lvlat så kör du dina quester + dagliga questen. Efter det har du mellan 80-50% av lvln kvar, som endast kan fås av grind eller att hjälpa folk med FB's (Och det är fan rare att man hittar någon).

Funderar skarpt på att köpa exp-scrolls, men surt som det är så är jag ju WF så kommer aldrig sätta min fot i Zhenpartys och blir tvingat att soloa hela tiden. Jobbigt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Spelar någon fortfarande?

Vore fint med en update på hur det går för dig Stell.

Själv ligger spelet på min hdd, men jag har inte orkat spela det sen jag slutade för typ 1 månad sen.

lvl 52. Har inte lirat alls på några veckor nu, pga. tidsbrist och fuckat nät. Ska försöka fixa lvl 60 iaf någon gång, och skaffa mig ett grönt svärd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...