Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW.

Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått.

Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur.

What to do?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW.

Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått.

Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur.

What to do?

Måste du stänga av spelet för o starta upp det för att kunna köra igen?

Det brukar hända mig ibland, fast då kan jag ta upp den nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alrighty then, nu har jag världens mest störande problem med PW.

Jag har fått igång det nu, MEN när jag spelar och tabbar ur för att sedan tabba tillbaka in i spelet så tabbas jag ur såfort jag ens försöker klicka på nått.

Exakt samma problem får jag när jag använder "use best performance" för jag tabbas först ur sen tillbaka in igen och om jag sedan försöker klicka på nått igen tabbas jag ur.

What to do?

Kör windowed om du ska tabba ur en massa. Ibland går det inte starta spelet från patchern med windowed, men det är bara ändra när man är inne i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har även jag kommit igång med PW! Jag är en Untamed Wolf Level 7. Grindar för fullt för att levla upp så mycket som möjligt. Kan ju säga så här, att ge sig ut på expedition långt från City of the Lost var ingen bra ide när man bara var level 4. Blev dödad av något konstigt level 40 djur. Så nu gäller det bara att levla upp sig ordentligt.

Btw, verkar som om jag inte är den enda som haft problem med best performance. När jag slår på det så stängs spelet ner varje gång jag klickar. Fishy :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skaffar man sig jobb om det nu går.

Körde med gamemaster idag lvlade 2 lvls idag^^ Svårt att hitta quest xD

Tryck på:

Q -> Find Quests

Jag kan gärna spela med dig. Jag drog upp en Venomancer till lvl 12 på 4-6 timmar.. Dom är fett coola, oberoende tanker, deras djur är hur bra tankers som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...