Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, finns visst X antal PW.

Det jag ville lyfta fram iaf var att PWEuropa ligger på tapeten. Betan öppnar snart och servrarna kommer onekligen ligga bäst till hands för oss svenskar. PWI är USA's servrar.

Min tanke var att om folk vill börja lira igen så ska dom göra det på PWMS, vilket kommer ge bäst ping och antagligen mest svensktalande spelare än dom andra.

Det finns ingen satt tid på när closed beta kommer öppna, men det är snart och dom kommer på måfå ta ut folk som har reggat sig. Det finns dock ett sätt att säkra en plats mer och det är att registrera sig som en guild. Enda kravet är medlemmar och en guildhemsida.

ClosedBetan kommer inte hålla på mer än någon vecka, sedan öppnar OpenBeta för alla som reggat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, finns visst X antal PW.

Det jag ville lyfta fram iaf var att PWEuropa ligger på tapeten. Betan öppnar snart och servrarna kommer onekligen ligga bäst till hands för oss svenskar. PWI är USA's servrar.

Min tanke var att om folk vill börja lira igen så ska dom göra det på PWMS, vilket kommer ge bäst ping och antagligen mest svensktalande spelare än dom andra.

Det finns ingen satt tid på när closed beta kommer öppna, men det är snart och dom kommer på måfå ta ut folk som har reggat sig. Det finns dock ett sätt att säkra en plats mer och det är att registrera sig som en guild. Enda kravet är medlemmar och en guildhemsida.

ClosedBetan kommer inte hålla på mer än någon vecka, sedan öppnar OpenBeta för alla som reggat sig.

Oh... coolt.

*Snor till fp*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här med den nya servern, är det ett helt nytt område också?? Är det nya races? :ermm:

Alla Perfect World är samma, oavsätt region. Det är bara att servrarna ligger i dom områdena, vilket ger bättre responstid till servrarna och även cashshop saker går oftast köpas för den valuta man har i sitt eller närliggande länder.

Allt är samma på alla servrar förutom kina servern vilket är den första och den som blir uppdaterad först.

Vilken PW ska alla köra på? International?

Förr körde vi på Malaysia-English, nu är det International. När Europa öppnar ska iaf jag börja där. Borde öppnas när som helst så om folk hänger på till EU så är det ingen riktig idé att köra super seriöst på International, men absolut ett tillfälle att få en inblick i spelet och testa olika klasser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förr körde vi på Malaysia-English, nu är det International. När Europa öppnar ska iaf jag börja där. Borde öppnas när som helst så om folk hänger på till EU så är det ingen riktig idé att köra super seriöst på International, men absolut ett tillfälle att få en inblick i spelet och testa olika klasser.

Jag kan tänka mig att börja köra på Europa, om chas shop inte fungerar på PWI. Fast jag börjar nog när spelet är klart, vilket lär bli om några månader. Först var det väl beta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tänka mig att börja köra på Europa, om chas shop inte fungerar på PWI. Fast jag börjar nog när spelet är klart, vilket lär bli om några månader. Först var det väl beta?

Spelet är klart, betan är där enbart för att kolla om det finns en marknad. Sen är det små "Serverside" grejer dom måste kolla igenom. Betan är mestadels där för just serverside grejer och översättningskoll.

Sen är dessutom betan ihopslagen med Final, så allt du gör under Open Beta kommer finns när/om det blir final. Du ger dig själv en riktig otjänst om du inte börjar i betan, för då missar du tiden där och kommer börja på en server som redan har massvis av höglvlade personer, där du också hade kunnat vara om du lirade under betan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är även jag registrerad och ska ta och installera spelet imorgon (det tar ju ett bra tag och klockan är mycket). Nu vet jag inte om det är mitt username eller nick jag ska skriva här så jag skriver båda:

Username: ajaxwarrior

Nick: devilhorns

Hoppas att det är kul :ermm:. Får man någon sorts tutorial i början eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...