Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

Slöat. Helg utan mycket lir, så passade på lite idag när jag kom hem från kalas. Orkade mig upp till lvl 37. Tog lite bilder på EQ, men glömde screena min cloak jag köpte innan för 50k. +30HP grade5 så slängde i en +25HP Soulstone. <3 Liv utan att slösa Constitution!

Dags att byta Staff?

Den börjar väl kännas lite dålig nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är Cubl-coin för något

100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin

Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold.

(Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin

Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold.

(Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents)

VA?? Vad var det jag såg då inne i spelet, man kunde köpa något som hette cubi-nånting för ca 89.000 (coins) styck :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 cubits = 10 Ingots = 10 Cubi-gold = 100 Cubi-coin

Cubits köper man för RLcash (Offgamers är officiell äterförsäljare för folk utanför Malaysia). Sen loggar man in på sitt account och köper Ingots för dessa Cubits. Med dessa Ingots växlar man sen in till Cubi-gold som kan användas i cashshopen ingame (tryck på O). Cubi-coins är för dom saker som kostar under 1 Cubi-gold.

(Gämförelse; 1Cubi-gold = 1$, 100 Cubi-coin = 100 cents)

Okej tack för svar men det spelar ingen roll.. tröttnade väldigt fort. finns ingen gameplay value över huvud taget (imo).

Perfect world my ass, mörda bugs och ha anime vapen som ser ut som om dem skulle vara gjorda för en jätte, nej tack, not my cup of tea!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleh, lvl 40.. Måste skaffa 250 mer culti, och vet i fan hur.. Körde också FB39, 3 bossar. Mittenbossen fuckar, så questen gick inte igenom. lvl 83'a snodde looten.. -.-

Släpper alla bossar mycket loot?? Jag körde FB19 och bossen släppte TONVIS med grejer! Riktigt lyxigt! Fick typ 3-4 st Lucky Ticket ;) Synd bara att jag fick ointments ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Servrar, Servrarna.

@Dirt: Såvida dom höglvlade som boostar inte får killing blow eller gör för mycket skada så ska bossarna droppa en jävla massa skit. Om dessa kriterier inte finns så droppas det bara guld.

Ok, För det flög ut typ 3 H&M affärer ut och ett helt vapenlager med lite Kwik-E-Mart grejer ut från den där kravaten :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...