Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är på lvl sju nu. Går segt, har inte spelat på ett tag men började igen i går :lol: . Det är ruggigt skoj efter ett tag faktiskt.

Sniper, lägg till mig på listan om du inte gjort det.

Jag är en human warrior, heter Bubbli och är blacksmith. Jag är på Oracle-servern liksom.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<a href="http://www.offgamers.com/" target="_blank">http://www.offgamers.com/</a> rekomenderas. Bra priser, och snabb service. Har beställt 20 Cubits och 3milj guld. 100:-

(Kräver ett telefonsamtal, så inga fejkuppgifter)

Beställde 3 mille guld. Fick dom i mail.

Snabb och bra service.

@ Bubbli

Har du FSecure? Jag har det och fick trojanvarning på clienten. Installerade om 3 gånger, funkade ändå inte. Så tillslut la jag filen i "undantagslistan", sedan funkade det.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde 3 mille guld. Fick dom i mail.

Snabb och bra service.

@ Bubbli

Har du FSecure? Jag har det och fick trojanvarning på clienten. Installerade om 3 gånger, funkade ändå inte. Så tillslut la jag filen i "undantagslistan", sedan funkade det.

Fick du ett telefonsamtal från dom för din beställning? Kanske bara är när man beställer Cubits.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du ett telefonsamtal från dom för din beställning? Kanske bara är när man beställer Cubits.

Första gången så avbröt dom min order så jag vägrade uppge mitt telefonnummer.

Andra gången gav jag dom rätt telefonnummer, då ringde någon kvinna upp och frågade en massor, sen fick jag mitt gold.

Latar mig gott :rolleyes:

L'Bild

Backroundstory:

Har ett vanligt Celestial Flying Sword, som flyger långsammare än en snigel drar sig fram... måstea alltså skaffa Meteror (som kostar 1.5 mille >_>) Har inte gjort det än.

Jag har köpt en restat, måste köpa en till, och statat om mig, så nu är jag Axe Warrior.

Såg mig inte för när jag köpte min Axe, så jag råkade lägga 150 000 på den T_T Men jag tröstar mig med att den har riktigt nice stats.

Har inte köpt Hierogram... men jag funderar på det.

Måste isf. skaffa emr Gold, men jag orkar inte om dom måste ringa mig igen... (<--Ilandsproblem!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ringde mig tidigare idag. Behöver uppge adress, födelsedatum och vad jag hade beställt. Direkt efter så fick jag mina 20 cubits och fick en whisper ingame och 3 mille damp ner i brevlådan direkt efter det. Köpte 1.5 svärdet, 1 silver HP hiero och 2 bronce HP hiero. Ska nog klara mig ett tag på det.

Btw, passa på att köpa Military armors. Grymt bra 3 star items med massa sockets och +HP på. Jag gjorde dock missen att jag köpte armorn, bältet och byxorna när jag precis hade klarat FB29 questen och fått 3 star byxor från den questen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ringde mig tidigare idag. Behöver uppge adress, födelsedatum och vad jag hade beställt. Direkt efter så fick jag mina 20 cubits och fick en whisper ingame och 3 mille damp ner i brevlådan direkt efter det. Köpte 1.5 svärdet, 1 silver HP hiero och 2 bronce HP hiero. Ska nog klara mig ett tag på det.

Btw, passa på att köpa Military armors. Grymt bra 3 star items med massa sockets och +HP på. Jag gjorde dock missen att jag köpte armorn, bältet och byxorna när jag precis hade klarat FB29 questen och fått 3 star byxor från den questen.

Hur mycket kostade det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ringde mig tidigare idag. Behöver uppge adress, födelsedatum och vad jag hade beställt. Direkt efter så fick jag mina 20 cubits och fick en whisper ingame och 3 mille damp ner i brevlådan direkt efter det. Köpte 1.5 svärdet, 1 silver HP hiero och 2 bronce HP hiero. Ska nog klara mig ett tag på det.

Btw, passa på att köpa Military armors. Grymt bra 3 star items med massa sockets och +HP på. Jag gjorde dock missen att jag köpte armorn, bältet och byxorna när jag precis hade klarat FB29 questen och fått 3 star byxor från den questen.

Trevligt, trevligt.

Även jag har köpt lite...

Precis som du, så har jag köpt Meteor (1.5 svärdet), fast jag köpte den ingame för 1.1 mille (<--Skitbilligt :doh:)

Skippade att köpa Hieros då det känns skönare med pots, fast dyrare... menmen.

Har sålt min Axe som jag köpte för 150k, för 350k och lite items + 2 World Trumpet. Nöjd :)

Köpte även ännu en Primary Restat Scroll, så nu har jag massor med HP, 3k tror jag tom.

Är dock lite ledsen för jag gick upp runt 30% på grinding i cirka 30 min... men jag hade inte köpt en Trancendal Scroll, man kan ju vara efterklok. Ska dock inte göra det, 1 timmes dubbel xp för 70k är lite dyrt för mig.

Military armors är skoj, jag har full military armor atm. (<- Dom 3 delar man kan köpa) Eftersom byxorna från FB29 sög så var det bra med Military byxor.

Hur mycket kostade det?

40kr för 20 Cubi-Gold

60kr för 3 mil Gold

Stell köpte:

Meteor = 15 Cubi-Gold

Hiero Silver = 3 CG

2x Hiero Bronze = 2CG

Military armor = 1Piece/10k

--

Slänger även in en liten söt bild :)

Hoist-Cuddle ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som du, så har jag köpt Meteor (1.5 svärdet), fast jag köpte den ingame för 1.1 mille (<--Skitbilligt :( )

Skippade att köpa Hieros då det känns skönare med pots, fast dyrare... menmen.

Har sålt min Axe som jag köpte för 150k, för 350k och lite items + 2 World Trumpet. Nöjd :)

Köpte även ännu en Primary Restat Scroll, så nu har jag massor med HP, 3k tror jag tom.

Är dock lite ledsen för jag gick upp runt 30% på grinding i cirka 30 min... men jag hade inte köpt en Trancendal Scroll, man kan ju vara efterklok. Ska dock inte göra det, 1 timmes dubbel xp för 70k är lite dyrt för mig.

Military armors är skoj, jag har full military armor atm. (<- Dom 3 delar man kan köpa) Eftersom byxorna från FB29 sög så var det bra med Military byxor.

40kr för 20 Cubi-Gold

60kr för 3 mil Gold

Stell köpte:

Meteor = 15 Cubi-Gold

Hiero Silver = 3 CG

2x Hiero Bronze = 2CG

Military armor = 1Piece/10k

Menade dock rockan, men spela roll. Det är iaf 1.5 mounten. Själv vägde jag mellan Hiero's eller xpscrolls, och det slutade med Hieros då jag fortfarande sitter på 5 constitution. Har ju mitt pet som brukar ta den mesta skadan, men om det dyker upp monster bakom eller om jag agroar flera så är det ofta att jag får agro, och med lite HP så dör jag direkt. Hiero's räddar mig hela tiden, och med 3st kommer jag ha dom ett bra tag framöver. Har dock maxat alla mina sockets med +20hp soulstones för lite extra HP. Det var också därför jag tog FB29 byxorna > Military då FB hade en extra socket vilket gjorde att jag fick mer HP. Dom hade också mer magicdmg.

Och precis, jag köpte ett 200 cubits kort och 3 milj guld. Dollarn är såpass låg att det gick på 100.06kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menade dock rockan, men spela roll. Det är iaf 1.5 mounten. Själv vägde jag mellan Hiero's eller xpscrolls, och det slutade med Hieros då jag fortfarande sitter på 5 constitution. Har ju mitt pet som brukar ta den mesta skadan, men om det dyker upp monster bakom eller om jag agroar flera så är det ofta att jag får agro, och med lite HP så dör jag direkt. Hiero's räddar mig hela tiden, och med 3st kommer jag ha dom ett bra tag framöver. Har dock maxat alla mina sockets med +20hp soulstones för lite extra HP. Det var också därför jag tog FB29 byxorna > Military då FB hade en extra socket vilket gjorde att jag fick mer HP. Dom hade också mer magicdmg.

Och precis, jag köpte ett 200 cubits kort och 3 milj guld. Dollarn är såpass låg att det gick på 100.06kr.

Aha... Military byxorna för Warriors hade redan +70 HP Basic Stats.

Funderar på stt skaffa en Geographical Map.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...