Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

Då är även jag registrerad och ska ta och installera spelet imorgon (det tar ju ett bra tag och klockan är mycket). Nu vet jag inte om det är mitt username eller nick jag ska skriva här så jag skriver båda:

Username: ajaxwarrior

Nick: devilhorns

Hoppas att det är kul :ermm: . Får man någon sorts tutorial i början eller?

Ditt username är ditt inloggningsnamn, så det är helt ointressant för alla utom dig. Ditt nick är inte heller jätteintressant, då det enbart är ditt namn på forumen om jag förstått det rätt.

Det som enbart är intressant för oss är ditt namn på dina framtida karaktärer. Eftersom du inte har installerat så har du antagligen inga karaktärer än.

Ang, guide så är det guider under spelets gång. Varje gång du stöter på något nytt kommer guiden upp såvida du inte stänger av den.

*edit*

Drog igång lite smått på PWI medans jag väntar på PWEU.

Fillan, lvl 7 Venomancer

Jo, jag tog en till Werefox tillsvidare. Inget seriöst och dom är simpla att småspela på. Blir antagligen en Mage sen på PWEU, behöver en klass som är nödvändig i Zhenpartys.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då är även jag registrerad och ska ta och installera spelet imorgon (det tar ju ett bra tag och klockan är mycket). Nu vet jag inte om det är mitt username eller nick jag ska skriva här så jag skriver båda:

Username: ajaxwarrior

Nick: devilhorns

Hoppas att det är kul :ermm:. Får man någon sorts tutorial i början eller?

Nja, det får man inte. Men man får lite basic uppdrag, så som "döda 10 lowlevel shit som dör på 2 slag".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...