Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

Fick ett mail från PWI

"Greetings Perfect World Users,

Over the past few months our community has been growing exponentially. The number of players participating in our worlds grows on a daily basis and this is largely due to the strong viral presence of our player base.

We have since decided to reward our users that go out of their way to invite their friends and family

to play Perfect World International.

With that being said, we are happy to announce

the launch of our Referral System!

You can now refer your friends and be eligible

for free ZEN or even an exclusive mount,

the Black Raptor.

The Referral System will only be available for a limited time

so hurry and take advantage of this system while you can!

For more information regarding the Referral System

http://www.perfectworld.com/referral

"

Måste vännerna nå en speciellt level?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Clienten finns att ladda ner nu. Det är dock ingen idé att ladda ner den om man inte har en betakey. Så ni som väntar på Open Beta så kommer den antaligen att starta nästa vecka skulle jag tro.

Om ni har intresse kan jag försöka få in er i min guild när OB startar. Men tyvärr(för dom som suger, yarly) så kommer det vara lvlreq som kommer vara stigande eftersom tiden går. Så det går inte slölira och stanna på lvl 10 i ett par veckor och inte göra något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Bara jag som inte kan ladda ner PW:E?

Klienten finns inte tillgänglig än.

Kan hålla er uppdaterade om nu inte fattar hur man navigerar sig på deras forum.

För att göra saker lite snabbare borde ni registrera er på forumet och sen gå in på http://www.perfectworld.ms/account och skapa ett InGame account. Detta är ett separat konto ifrån forumkontot, men du är tvungen att vara inloggad på forumet för att komma åt sidan för att skapa ett InGame account.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varsergod. Open Beta är nu här, grattis.

http://forum.perfectworld.ms/showthread.php?p=27408

T: Closed Beta clienten gjordes om för dom som spelade CB så dom kunde logga in på OB med clienten, folk blev fly förbannade för detta. Mycket komiskt att läsa forumet. Jag skulle också testa och logga in och det visar sig att det typ bara är 10 personer från CB som kunde komma åt OB, så nu sitter 10 personer på 20+ lvls än alla som just u denna stund laddar ner clienten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väl på vad du vill köra. Wodan är PvP, den andra är PvE.

Om du inte kan logga in på ditt acc just nu så är det för det har blivit något fel så man inte kan ha några stora bokstäver i sitt användarnamn. Antingen väntar man ut tills dom fixar problemet (typ någon gång denna vecka) eller så skapar du ett nytt acc med bara små bokstäver.

Själv kör jag på Wodan, lvl 13 WB, nickar Stell. Har också en WF som nickar StellHell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antog nästan att ingen skulle fortsätta spela (eller äns börja som denna gången), så jag tog avstånd från GTAsajten i detta spel.

Hade turen att fixa en plats i serverns bästa(?) guild. Mycket lättare att lira seriöst när alla andra också tar det seriöst.

Är lvl 35 med min WB nu, kunde nog vart 40 om jag hade legat i. Har slackat, inte spelat på hela fredagen och lördag/söndag har varvats med CS i timtal och mycket långa sovpauser.

Nu börjar en jobbvecka igen, och då blir det inte mer än 1-2 lvlar per dag, tills det är helg igen. Om jag lyckas hålla ett bra tempo och dom andra inte lvlar för långt ifrån så ska jag nog lyckas dra 40 tills på fredag, och sen dra 40-50/55 till helgen i ett stort AoE party.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Antog nästan att ingen skulle fortsätta spela (eller äns börja som denna gången), så jag tog avstånd från GTAsajten i detta spel.

Hade turen att fixa en plats i serverns bästa(?) guild. Mycket lättare att lira seriöst när alla andra också tar det seriöst.

Är lvl 35 med min WB nu, kunde nog vart 40 om jag hade legat i. Har slackat, inte spelat på hela fredagen och lördag/söndag har varvats med CS i timtal och mycket långa sovpauser.

Nu börjar en jobbvecka igen, och då blir det inte mer än 1-2 lvlar per dag, tills det är helg igen. Om jag lyckas hålla ett bra tempo och dom andra inte lvlar för långt ifrån så ska jag nog lyckas dra 40 tills på fredag, och sen dra 40-50/55 till helgen i ett stort AoE party.

Vad fel man kan ha.

Lätt att tro att man ska lyckas dra ett par lvlar per dag för man gjorde det då, nej.. Nu är det färre quester med mindre rewards, så det är grinding som gäller. 0.01% exp / mob, fett jobbigt. Men, vi är iaf fortfarande bästa och största guilden. Är i krig med en annan lite mindre guild, deras GM försökte pka mig idag, hon sög röv, följde efter mig när jag grinda. Till slut tröttnade jag, jagade henne lite tills hon drog till stan. Skickade några höglvlade som dödade henne när hon minst anande det. :w000t:

lvl 55 nu iaf, fixat massor med cashshop grejer, nu är det bara min lvl 60 landmount som fattas, skaffar mig raptorn. Annars är det bara hieros och telestones som används.

lvl 60 ska ske innan nyår iaf, sen blir det att köra HH och skaffa sig gröna items.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fel man kan ha.

Lätt att tro att man ska lyckas dra ett par lvlar per dag för man gjorde det då, nej.. Nu är det färre quester med mindre rewards, så det är grinding som gäller. 0.01% exp / mob, fett jobbigt. Men, vi är iaf fortfarande bästa och största guilden. Är i krig med en annan lite mindre guild, deras GM försökte pka mig idag, hon sög röv, följde efter mig när jag grinda. Till slut tröttnade jag, jagade henne lite tills hon drog till stan. Skickade några höglvlade som dödade henne när hon minst anande det. :w000t:

lvl 55 nu iaf, fixat massor med cashshop grejer, nu är det bara min lvl 60 landmount som fattas, skaffar mig raptorn. Annars är det bara hieros och telestones som används.

lvl 60 ska ske innan nyår iaf, sen blir det att köra HH och skaffa sig gröna items.

Ojoj... du verkar verkligen gillar det där spelet!

Vart grindar du nu btw?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj... du verkar verkligen gillar det där spelet!

Vart grindar du nu btw?

Har hittat fetaste stället genom tiderna tror jag.

Finns en liten ö med typ 5 ormar på, alla är non-aggro och har bara melee och en låg psn-attack, jag hinner inte döda alla ormar innan dom spawnat igen. Dessutom ligger ön lite off, så det är aldrig någon annan där.

oh, and btw..

JULPATCH!

ren_1072147_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...