Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tryck på:

Q -> Find Quests

Jag kan gärna spela med dig. Jag drog upp en Venomancer till lvl 12 på 4-6 timmar.. Dom är fett coola, oberoende tanker, deras djur är hur bra tankers som helst.

WF är det bästa soloklassen hands down. Om du fortsätter med den så måste du skaffa dig en golem vid lvl 17(18 om du vill ha en elite, samma stats lite olika skills bara). Golem kommer du ha som enda landpet tills du skaffar dig en dodo vid 80 eller skaffar dig cashshop Ogre.

Inte fan visst jag att det fanns ett 40 spawn 300 meter från staden, helt ologiskt.^^ Någon som vill spela ikväll?

Det är inte meningen att du ska gå mellan städer. Du får en quest runt lvl 10~ som tvingar dig att resa till dom olika storstäderna så du får waypoints gratis på det viset. Alla klasser har en viss rutt dom ska gå för att träffa på monster som passar deras lvl. Går man åt fel håll kan man hitta allt möjligt. (Finns lvl 90+ över floden vid människornas stad)

HJÄLP!

Jag är på en Spiritual Cultivation Quest där jag ska döda Waspy Ursogs. Jag har letat vid Dribbling Springs som man ska men kan bara hitta Waspy Ursog Captain! De räknas inte! Var kan man hitta vanliga Waspy Ursogs?

Sydväst om den lilla questbyn. Dom finns bland vargarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller?

Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller?

Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller?

Jag tror att man måste ha kreditkort och bo i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man skaffar jobb vad är det man kan göra? Tjänar man pengar på det eller?

Btw det där shoppen som finns brevid kartan. Tänkte köpa en mount där för 50guld och sen när ja trök för att köpa så kom ja till deras sida. Där stog det nåt med payment och att jag hade inge för jag var inte lvl 10. Måste man ha kreditkort för att handla från den shoppen eller?

Jobb;

Blacksmith: Tillverka vapen

Tailor: Tillverka armor

Crafter: Tillverka smycken (halsband, charms, ringar)

Apothecary: Tillverka boosts (+ till stats)

Du tjänar inga pengar på det, förutom att du kan sälja det du tillverkar. Du får en minimal del exp när du tillverkar något. Ett jobb är i förstahand för att vid lvl 60+ tillverka superitems.

För cashshopen behövs det pengar som köps med vanliga pengar, eller så får du köpa det med ingamecash (250k~ för 1guld)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, det ser ganska lovande ut. Har under en timme provat på barb och archer och funderar nu på att börja seriöst på en char. Vad är folk för klasser och är någon intresserad av att lira någongång?

Jag körde Warrior och det var ganska skoj och en mix mellan solo och partygrind.

Däremot verkar WF vara en roligare char, men somsagt är det en solochar.

Mage eller nåt sånt är alltid bra i partys men har svårt att solo:a.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...