Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen

Hm när ja spelar så ser ja as många som spelar brukar vara skit många i städerna där man börjar som barbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen

Själv tycker jag att det är ett roligt spel men det dör ut lite när jag kommer upp i level och inte har någn att spela "med". Man springer runt o gör quests som tar evigheter och alla andra klarar av det tre ggr så fort för att dom känner halva eliten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller är det inte tråkigt att det inte är så många som spelar överhuvudtaget? Jag menar, jag började som en Elf Priest men inte en ända själ är där... Bara jag som existerar verkar det som... Funderar på att gå tillbaka till andra versionen

Andra verisonen? :)

Vad är det för skillnader, samt vilken verison kör ni på? (Stell och co.)

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden mellan den gamla versionen och den nya? Har inte spelat PW på typ ett år. Värt att ladda ner igen, eller? :)

Det är ingen skillnad, det är samma spel, bara servrar på olika ställen.

Just PWMS som vi lirar nu har sina servrar i tyskland, vilket ger en låg ping för folk i europa. Däremot så är PWI's servrar i USA, men om har också andra distrubitörer, vilket gör att dom har en helt annan översättning på spelet, sen är dom först med att släppa expansionen till spelet (ej inräknat kina, som är "orginalet").

Sen förra året är det ingen skillnad alls, iofs så har inte PWMS funnits i mer än 2 månader så servrarna är fortfarande unga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen skillnad, det är samma spel, bara servrar på olika ställen.

Just PWMS som vi lirar nu har sina servrar i tyskland, vilket ger en låg ping för folk i europa. Däremot så är PWI's servrar i USA, men om har också andra distrubitörer, vilket gör att dom har en helt annan översättning på spelet, sen är dom först med att släppa expansionen till spelet (ej inräknat kina, som är "orginalet").

Sen förra året är det ingen skillnad alls, iofs så har inte PWMS funnits i mer än 2 månader så servrarna är fortfarande unga.

The lost Empire verkar ju vara skitcoolt!

http://www.perfectworld.com/expansion

Nya zoner och att resa tillbaka i tiden (Wotlk någon?) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...