Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

DINGDONG!

Level 21 med Ranchi.

Måste göra min Fb... har inte orkat hittils, men får fixa det ikväll.

@ Qouad

Du skulle ju PM:at mig :wub:

Sådär. Nu är jag äntligen klar med min FB19 samt en del jobbiga quests.... har inte vart så aktiv, sista 3 timmarna, så jag slutade på 23, för ikväll.

Bild:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte kunnat spelat så mycket nu under helgen, ska spela ganska mycket imorrn hoppas jag.

@ Sniper : Skulle du kunna hjälpa mig med 1 quest, jag ska döda Virtex Scorpiocs och få 3 svansar av dom... Dom är Level 19 medans jag är 18 så jag har problem med att döda dom, jag har dött typ 4-5 gånger på bara det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja. Helt slut nu faktist. Men, har lvlat om mig själv \o/

Fillan är numera också lvl 26, men med 40% in på lvln, medans StellHell är kvar med typ 5% in på lvln. Nu har jag dom 2 högsta lvlarna, men Sniper är online och är lvl 23. Han kommer lvla om mig nu medans jag sover.. Men men, det kommer att gå i vågor. Antingen måste någon stanna, eller så kommer vi lvla om varandra om vartannat.. :wub:

well, screenshotshit.

r04py9dk24aa.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja. Helt slut nu faktist. Men, har lvlat om mig själv \o/

Fillan är numera också lvl 26, men med 40% in på lvln, medans StellHell är kvar med typ 5% in på lvln. Nu har jag dom 2 högsta lvlarna, men Sniper är online och är lvl 23. Han kommer lvla om mig nu medans jag sover.. Men men, det kommer att gå i vågor. Antingen måste någon stanna, eller så kommer vi lvla om varandra om vartannat.. :wub:

well, screenshotshit.

r04py9dk24aa.png

Du kommer levla om mig igen, jag går ju i skolan :wacko:

Sen spelar du mer än vad jag gör ändå :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer levla om mig igen, jag går ju i skolan :D

Sen spelar du mer än vad jag gör ändå :)

Jag jobbar 14.00-00.00, så det är därför nätterna är när jag håller till. Denna veckan har jag dock varit sjuk, och det är just därför jag har kunnat spela.

Jag kommer kunna spela runt 4-5 timmar på en dag, då 10 timmer går åt till jobbet och 9 till sömn.

Och som Qouad säger. Helgerna är dom enda dagarna jag verkligen kan spela på. Så se inte förvånad ut när jag vart online i 12 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jobbar 14.00-00.00, så det är därför nätterna är när jag håller till. Denna veckan har jag dock varit sjuk, och det är just därför jag har kunnat spela.

Jag kommer kunna spela runt 4-5 timmar på en dag, då 10 timmer går åt till jobbet och 9 till sömn.

Och som Qouad säger. Helgerna är dom enda dagarna jag verkligen kan spela på. Så se inte förvånad ut när jag vart online i 12 timmar.

Okej.

Så jag antar att du har vaknat nu och är i full färd med att börja ett nytt pass.

@Marky

Det var Mordos fel... :)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...