Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta mig men vad i HELVETE betyder... "Dinga"?!

Att man går upp i level, typ.

Ding

A term used in MMORPGs to signify the achievement of a new level of experience of one's character. This term was defined in the smash hit EverQuest, as the sound generated upon gaining a level sounded as a bell.

The concept trickled down to other MMO's as well, but few actually know the true origin of the Håller med till 100%!.

Me: Ding 60 8)

Other: Gratz. (congratulations)

Other2: w00t gratz.

Other3: Noice gratz.

Me: ty 8)

"but few actually know the true origin of the Håller med till 100%!" - Älskade filter. ;)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Får jag ta på dig?

Nej, jag är sjuk..

Det är också ända anledningen till att jag kunde göra detta. Gick hem tidigt från jobbet i måndags efter jag hade spytt, mådde bättre idag men morsan rodde mig att stanna hemma en dag extra ifall jag skulle spy igen.

Så off to work imorrn, så inget mer no-lifer lirande för min del. därför ville jag skaffa mig ett litet försprång så jag inte behöver no-lifea under helgen.

*edit*

04.00 Server Maintenance. Bra att veta tills nästa vecka.

Varje Onsdag klockan 04.00(11am-12pm +8) är det Server Maintenance.

Men men, jag hann iaf bli lvl 20.. Blev det komiskt nog med hjälp av tailoring. Stog och gjorde armors och var uppe på 99.5% exp, så sista jag gör så dingar jag. Fick 60exp / armor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 10 nu (w00t) Vilka Beetles är det man ska döda på Ennead Staagbeetle?? Jag dödar Ennead Kaiser Staagbeetle men inget händer :innocent:

Va!? Redan?

Jag är också level 10 :)

Jag ska spela idag igen, kl 20.

Kanske kan spela innan, men det beror på om jag blir klar med mina uppsatser innan...

Sitter och skriver dom just nu, i skolan... (Historia, Engelska, Biologi) T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...