Jump to content

Perfect World - MMORPG


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 415
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Helvetes jävla fitta. Varje förbannade gång jag ska köra FB's så får jag strul med ISP'n. Detta slutar som vanligt med att jag inte kan klara questen, missar loot, stannar i lvlandet och framförallt så förstör det min spelglädje. FITTA! Nu kan det dock vara förståligt, då jag tittade ut och det spöregnade och blåsta "milda orkanvindar" utanför fönstret. Stup i kvarten så flimmrar alla lampor till så det är väl inte det bästa vädret om man säger så.

Well well, orkade ta mig till lvl 19, och lvl 20 kommer så fort jag blir klar med en grotta. Kommer dock inte orka fortsätta mer idag, då jag kört 4 fb's so far och alla har failats. T.o.m. att ladda upp en bild på Beffo har visat sig vara ett svårt uppdrag. T.O.M ATT POSTA DENNA POST ÄR FÖRJÄVLA TIDSKRÄVANDE NÄR HELVETET VÄGRAR ATT FUNGERA!!! >_____<

Förbannades jävla arsel, här kommer dagens screenshot.

tvaz1c53l4ll.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem.

NPC:s och andra spelares animatoner börjar lagga när dom befinner sig ca 10 meter ifrån mig. (Lagget försvinner när jag springer fram till dom)

Detta är EXTREMT störigt då det ser så förbannat fult ut. Någon som har en lösning?

Det är så för alla.... Det är View Distancen som är lite dåligt, håller med om att det är irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...