Jump to content

Gtasajten


burken12
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

En mer allmän fråga nu. Är det någon som hört något av Hultenius på sistone? Skickat mail eller så? Det verkar vara en lång bortaperiod igen eftersom han inte varit inne något sen hösten 2007, men skulle gärna se Hultenius här och en liten statusrapport. :)

Hultenius om du läser detta, det vore roligare om du kom in lite oftare än när forumet skall ställas om till vintertid resp. sommartid! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som blir mer och mer orolig för att man sätter sig vid forumet en dag och helt plötsligt är allt bara nerlagt och raderat? :doh:

Chansen finns såklart. Tror dock om Hultenius skulle bestämma sig för något sådant, skulle han försöka få det överfört till någon annan.

Båda alternativen skulle dock ta kål på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En mer allmän fråga nu. Är det någon som hört något av Hultenius på sistone? Skickat mail eller så? Det verkar vara en lång bortaperiod igen eftersom han inte varit inne något sen hösten 2007, men skulle gärna se Hultenius här och en liten statusrapport. :alien:

Hultenius om du läser detta, det vore roligare om du kom in lite oftare än när forumet skall ställas om till vintertid resp. sommartid! :mf_doof:

Jag är inne lite då och då för att kolla tempen och göra lite underhållsarbete.

Är dock sällan inloggad, om jag inte absolut måste skriva nått :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inne lite då och då för att kolla tempen och göra lite underhållsarbete.

Är dock sällan inloggad, om jag inte absolut måste skriva nått :mf_doof:

Du har inte funderat på att låta någon annan, lite mer engagerad, person ta över forumet? Kanske rentav sälja det? Eller åtminstone öka StellHells & KalleRs befogenheter och möjligheter att styra och ställa?

Vad kostar forumet btw? Jag har svårt att tro att du går på vinst; har jag rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte funderat på att låta någon annan, lite mer engagerad, person ta över forumet? Kanske rentav sälja det? Eller åtminstone öka StellHells & KalleRs befogenheter och möjligheter att styra och ställa?

Vad kostar forumet btw? Jag har svårt att tro att du går på vinst; har jag rätt?

Kan man gå i vinst med ett forum? Han får väl inte pengar för att han driver ett forum, bara utgifter väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag minns rätt så går Hultan back typ 2-3k i månaden.

Är ganska säker, men jag kan ha fel. ;o

Serverunderhåll, hårdiskar och domän är inte billigt direkt.

Speciellt inte om allt står i Storbritannien, som jag har för mig att den gör. XD

Får se nu om man drömt detta, jag och mitt guldfiskminne.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har drabbats av "adsense blindness", dvs reklamen ignoreras helt omedvetet.

De första 1-2 månaderna såg det rätt bra ut med inkomster på ca $3/dag (-50% till staten..), nu är siffran nere på knappt $1/dag och pilarna pekar neråt. Blir knappt nått kvar och den låga dollarkursen gör ju inte saken bättre.

Nu var det ju inte adsense som skulle finansiera allt, men jag kommer iaf att införa en liten placeringsrotation i hopp om att höja inkomsten iaf lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har drabbats av "adsense blindness", dvs reklamen ignoreras helt omedvetet.

De första 1-2 månaderna såg det rätt bra ut med inkomster på ca $3/dag (-50% till staten..), nu är siffran nere på knappt $1/dag och pilarna pekar neråt. Blir knappt nått kvar och den låga dollarkursen gör ju inte saken bättre.

Haha, vad jag minns så kom det mest klagomål på när reklamen satt ovanför posterna så det kanske var då den märktes som mest och gav bäst resultat? :ermm:

Är ej insatt i hur reklamen sköts, men går det inte att anpassa till euron istället? Euron har ju högre kurs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...