Jump to content

Gtasajten


burken12
 Share

Recommended Posts

Om jag minns rätt så går Hultan back typ 2-3k i månaden.

Är ganska säker, men jag kan ha fel. ;o

Serverunderhåll, hårdiskar och domän är inte billigt direkt.

Speciellt inte om allt står i Storbritannien, som jag har för mig att den gör. XD

Får se nu om man drömt detta, jag och mitt guldfiskminne.<

London till och med. Om inte jag minns fel vill säga. :ermm:

Alla har drabbats av "adsense blindness", dvs reklamen ignoreras helt omedvetet.

De första 1-2 månaderna såg det rätt bra ut med inkomster på ca $3/dag (-50% till staten..), nu är siffran nere på knappt $1/dag och pilarna pekar neråt. Blir knappt nått kvar och den låga dollarkursen gör ju inte saken bättre.

Nu var det ju inte adsense som skulle finansiera allt, men jag kommer iaf att införa en liten placeringsrotation i hopp om att höja inkomsten iaf lite.

Hur fungerar egentligen den här textreklamen? Räcker det man att man går in i en tråd med reklamen (Alla) och kikar omkring, eller måste man klicka på en länk för att du ska få pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fungerar egentligen den här textreklamen? Räcker det man att man går in i en tråd med reklamen (Alla) och kikar omkring, eller måste man klicka på en länk för att du ska få pengar?

Man måste klicka där. Det var en väldigt kort diskussion om att folk skulle klicka sönder reklamen, så att den inte längre hade verkan. Och jag vet att jag inte minns fel :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...