Jump to content

Vilka forumiter har du träffat på riktigt?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jo, men jag vägrar nästan alltid gå från min plats :/ Träffade bara de som kom till mig, har ingen aning om vilka det var. Men jag satt brevid Siana så det var ett par. Han drog dit allt möjligt skräp.

Då är det änså möjligt att jag såg dig..

Hur såg den killen ut?

Kort, mörkhårig, lite knubbig. Det var på den tiden Hultan bjöd på R* klistermärken!

Du var fortfarande trevligare på DH än på forumet. :D

Btw, minns du Nibblet från DC-chatten? Han satt bredvid mig, så du gick förbi honom under tiden vi stalkade dig.

Han skulle du nog kunna snacka mycket med, han är inte blyg för att prata med främmande människor om vad som helst. Det bevisade han på tåget ner till stockholm.

Nibb, ueeeiiik.. Jag och Fnatt letade efter folk som satt uppe på natten och var "normala", alltså.. Inte skrek, inte var på alla brudar som en jävla idiot, hatade hallå, och framför allt var gamla nog att fatta att DH inte bara är CS och leecha. Däremot var vi och letade efter Empis där (Adminen).. Han var dock iväg just då, därför vi tog två varv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja gå på en shoppingrunda med KalleR och Tweak, gå på konsert med Kvaddadpadda och R2D2, och kommer Led Zeppelin till Stockholm så ska jag fråga ut GTApimpfoolife på dejt, vill även gå på någon match med honom.

Och om jag åker upp till Luleå på nästa bortamatch så kanske man ska passa på att säga hej till Godfather och kanske springa in i Okka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=953774

Klicka på bilden som föreställer en streckgubbe. :lol:

Han såg ju inte ut som jag föreställt mig i alla fall. :D

Heh. Jag tycker han påminner lite om Linus Torvalds, Linuxskaparen. ^^

http://images.businessweek.com/mz/05/05/li...mages/linus.jpg

http://lwn.net/images/conf/ols+ks2005/linus-fun.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Nej! Usch! Eller? Va?

Jag ser bara frisyren. Nåväl.

Jag har också hört att jag är lik Foppa! Eller, pja. Jag har tydligen lika fina ögon som han har.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf? Fyrvaktare? Det här får du nog ta och utveckla litegrann? Du tänker alltså mig som en skäggig piprökande man med regnrock uppe i ett fyrtorn på en öde ö till havs? Vad är det för attribut jag uppvisar som leder till sådana tankegångar?

Jag finner den tanken ganska lustig! :naughty:

Haha, precis så ser jag dig. Lustigt, javisst. Har ingen aning om varifrån jag har fått det med det har hängt med ett bra tag tillbaka. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har träffat följande:

  • eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • MyStiC (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • Saleen (PSP-hacking & bredvidsittande B) )
  • StellHell (DH, om än för en minut bara innan det var dags att dra. Såg hans pixelart dock, meatspin blev fin.)
  • Jacker (DH, jag sa för det mesta "Har Stellan kommit än?" pga DotA som aldrig blev av)
  • Siana (DH, vi satt och löste korsord tillsammans! :D )
  • IceCandy (DH - "Hästpung!")
  • R2D2 (ett "hej" på DH, det var väl inte mer. Det var väl Ärrtvå? :D )
  • P-C (DH)
  • Lajnux (DH)
  • Sikorka (DH)

...och så har jag varit i Hultenius trapphus :D Funderar på att ta kontakt med honom nu när jag bor hundra meter ifrån, men jag vet inte vad som skulle få honom att acceptera en inbjudan. Får väl vänta tills IV kommer så han inte kan tacka nej :naughty:

Skulle vilja träffa Umberto, den ende seriöse långpostaren utom jag B) VickeX skulle vara lite trevligt att prata med också. Och Kebab - du får komma till LiU snart! :(

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har träffat följande:
  • eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • MyStiC (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • Saleen (PSP-hacking & bredvidsittande B) )
  • StellHell (DH, om än för en minut bara innan det var dags att dra. Såg hans pixelart dock, meatspin blev fin.)
  • Jacker (DH, jag sa för det mesta "Har Stellan kommit än?" pga DotA som aldrig blev av)
  • Siana (DH, vi satt och löste korsord tillsammans! :D )
  • IceCandy (DH - "Hästpung!")
  • R2D2 (ett "hej" på DH, det var väl inte mer. Det var väl Ärrtvå? :D )
  • Lajnux (DH, same)
  • Sikorka (DH, same)

...och så har jag varit i Hultenius trapphus :D Funderar på att ta kontakt med honom nu när jag bor hundra meter ifrån, men jag vet inte vad som skulle få honom att acceptera en inbjudan. Får väl vänta tills IV kommer så han inte kan tacka nej :naughty:

Skulle vilja träffa Umberto, den ende seriöse långpostaren utom jag B) VickeX skulle vara lite trevligt att prata med också. Och Kebab - du får komma till LiU snart! :(

Glöm inte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, precis så ser jag dig. Lustigt, javisst. Har ingen aning om varifrån jag har fått det med det har hängt med ett bra tag tillbaka. :D

Det är lugnt finns mycket värre saker än fyrvaktare folk kan tro att man är. :naughty:

Jo, det kan stämma att man sett varandra :D

Vilunda ftw

Tror iaf han sa att han sett dig, hehe. Själv vet jag inte då jag gick på ett annat gymnasium. Vi kanske också har sett varandra omedvetet, nångång när man varit på fel sida E4:an. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har träffat följande:
  • eXotic (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • MyStiC (PSP-hacking & GTA VCS-spelande)
  • Saleen (PSP-hacking & bredvidsittande B) )
  • StellHell (DH, om än för en minut bara innan det var dags att dra. Såg hans pixelart dock, meatspin blev fin.)
  • Jacker (DH, jag sa för det mesta "Har Stellan kommit än?" pga DotA som aldrig blev av)
  • Siana (DH, vi satt och löste korsord tillsammans! :( )
  • IceCandy (DH - "Hästpung!")
  • R2D2 (ett "hej" på DH, det var väl inte mer. Det var väl Ärrtvå? :D )
  • P-C (DH)
  • Lajnux (DH)
  • Sikorka (DH)

...och så har jag varit i Hultenius trapphus :D Funderar på att ta kontakt med honom nu när jag bor hundra meter ifrån, men jag vet inte vad som skulle få honom att acceptera en inbjudan. Får väl vänta tills IV kommer så han inte kan tacka nej :naughty:

Skulle vilja träffa Umberto, den ende seriöse långpostaren utom jag :P VickeX skulle vara lite trevligt att prata med också. Och Kebab - du får komma till LiU snart! B)

LiU !??!?!?!?! Linköpingsbor som inte sagt något till mig?!?!?!??!?! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NOpes.. Bodde i grebo och bor numera i Berga :D...

hur många lkpg bor finns det här egentligen? :(

L_Voll, Henkibojj, Hultenius, Funnylin, du, Santa och så jag (som är i Linköping om dagarna, men bor tre mil därifrån. :mf_doof: )

Bor ju en hel drös med folk i Norrköping med...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...