Jump to content

Vilka forumiter har du träffat på riktigt?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag hade en "vill träffa"-lista i första posten jag skrev. Men tog bort det då det kändes som ett försök till längre "har träffat"-lista.

Nåväl, here goes:

Lajnux

Eudoros

Kicken

Kebab

Tweak

P-C

Nu när L_Voll och Tackle är i närheten så skulle det väl inte vara helt fel att stöta ihop med någon av dem. Ring när nästa fest är. :shifty:

SlewME

Umberto, finnar ftw!

Asch asch, någon mer finns det väl.

Jag kan passa på att slänga in xpens i min "har träffat"-lista med.

Säg hur du ser ut, så ska jag spana extra noga när jag är på stan. Tänkte ta med kikare till 50 cent på torsdag och spana efter Kebab.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska sitta, ska du? :shifty:

Näe, jag ska stå. :P Så om du ser nån idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det jag.

Edit: Nu skoja jag. Ifall det verkligen är en idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det inte jag.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg hur du ser ut, så ska jag spana extra noga när jag är på stan.

Haha, hum. Jag tror inte på det jag gör riktigt. Men så många har redan sett mig nu, så det spelar väl ingen roll!

:shifty:

Jag har skickat SMS med Lajnux.

Det har jag med nu när du säger det, eller jag skickade ett sms som jag inte fick svar på.

Näe, jag ska stå. :P Så om du ser nån idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det jag.

Edit: Nu skoja jag. Ifall det verkligen är en idiot med kikare där nere, som står och kollar åt olika håll så är det inte jag.

Hahahahaha! :P

Jag utökar min "vill träffa"-lista. CORLEONE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som jag allra mest vill se bild på är eXotic ( :P ). Min sk "fantasi" om hur du ser ut säger mig att du är väldigt lik kebab, fast utan muskler.

HAHA :P

Vi är inte direkt lika kan jag inte påstå. Och jag tycker inte att jag ser så mycket starkare ut än han. :shifty:

"Fast utan muskler" Den visste var den tog. :D

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får svara precis som i den förra tråden. Har fortfarande bara träffat (och träffar fortfarande) Arvid, klasskamrat under större delen av grundskolan. Han har förresten bara dagar kvar i lumpen nu, men om han tänker bli aktiv igen lämnar jag åt honom att svara på. Och sen vet jag att Arvid sett BigBear eftersom de gick på samma gymnasium! ^^

Jag får nog finna mig i att aldrig träffa så många här irl. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur jag ska ta det där :P

Vi kan åka på cykelsemester på Gotland.

Jag vill följa med! Jag vet vart det finns en sjukt god Pizzeria på Gotland, ni kan släppa av mig där. :D

Jag får svara precis som i den förra tråden. Har fortfarande bara träffat (och träffar fortfarande) Arvid, klasskamrat under större delen av grundskolan. Han har förresten bara dagar kvar i lumpen nu, men om han tänker bli aktiv igen lämnar jag åt honom att svara på. Och sen vet jag att Arvid sett BigBear eftersom de gick på samma gymnasium! ^^

Jag får nog finna mig i att aldrig träffa så många här irl. :shifty:

Kanske inte riktigt hör till tråden men jag har alltid sett dig som en fyrvakt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...