Jump to content

Vilka forumiter har du träffat på riktigt?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Kanske inte riktigt hör till tråden men jag har alltid sett dig som en fyrvakt. :D

Wtf? Fyrvaktare? Det här får du nog ta och utveckla litegrann? Du tänker alltså mig som en skäggig piprökande man med regnrock uppe i ett fyrtorn på en öde ö till havs? Vad är det för attribut jag uppvisar som leder till sådana tankegångar?

Jag finner den tanken ganska lustig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag försökt med Lajnux, men jag vågar inte ringa honom. Vet inte varför :/

Sedan var det överraskande att jag kom med på din lista. Hade faktiskt inte förväntat mig det :D

Jag har ringt Lajnux på fyllan någon gång. Det är roligt för han låter alltid jättetrött och vill inte alls prata med mig, vilket såklart glädjer mig ännu mer. Tihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo. Man vill ju inte bli bannad .. ! :lol:

Öhm, långt ifrån. Blir mer irreterad om folk ska vara fegisar och inte säga ett ord än att säga för mycket. Donkeey och JSHC är praktexempel på detta. Dom snackade, latchade och stog i. Donkeey och jag satt visst några platser imellan, så vi var intima i slutet. Han kom och slog mig med sitt plåtfodral till sin musmatta, och låtsas snodde min mobil när jag höll på att packa ihop. Nu säger jag inte att alla ska låtsas sno min mobil, då det inte är grejen, och jag antagligen skulle bli jävligt pissed off till slut, men grejen är den att man ska ta mig som en polare, inte som en farlig admin som står över alla andra.

Du är ju två helt olika personer. :D

En forum-stell och en irl-stell. Skillnaden mellan de är stor. Har man bara upplevt forum-stell så är det klart man är lite tyst till en början. Nu vet jag inte om de övriga i DHW07-gänget träffat dig förrut, men så var det för mig. ^_^

Så farligt är det faktist inte. Och om det är så så är det isf. Forum-stell, DH-stell och IRL-stell. Jag är inte som jag är på DH som jag är IRL. Beror dels på Sömn, Koffein, Alkohol och att det är just DH. DH-stell och Forum-stell är ganska lika ändå. Förutom att jag inte bannar folk IRL, jag vill umgås!

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=1750 70l53cqg4p.gif

Jag vet faktiskt inte om jag vill träffa någon gtasajtare. :)

Eller jo.. Om man skulle vara på ett dreamhack eller något liknande så skulle jag självklart inte hålla mig undan, utan se till att träffa alla gtasajtare och ta i hand. Men att sitta face to face med någon bara för att prata, vet jag inte om jag skulle kunna göra ens med Tweak. :P

Tack, Zyber är det ju såklart!

Det där är en massa ljug. Du kanske har sett mig, men inte träffat mig. Om du nu har det är du the master of disguise.

Möjligt, helt ärligt så tog jag Jackers lista och la till ett par andra människor. Vi skulle ju mysa på DH, och du skulle få låna min PPP-t-shirt.

Kanske bara jag som är van att träffa forumiter egentligen. Kan berätta om ett annat forum jag hänger på som ni aldrig får adressen till. Där har vi forumträffar ganska ofta och då samlas folk från hela sverige och myser, dricker, röker, kramas, knullar, snortar och pratar och det funkar hur bra som helst. Jag har till och med blivit nära vän med flera i stockholmsområdet och forumet är blott en icke-fysisk mötesplats där vi pratar och diskuterar precis som här. Skillnaden mellan de människorna och er är att de är likadana på nätet som de är i verkligheten vilket är fett nice. För som sagt, de flesta leker stora här. Jag gör det också. Men ni leker stora och mogna och sociala men frågan är om ni är det i verkligheten? Är Umberto lika fyndig IRL tro? Är StellHell lika dryg? Pratar Sikorka leet-speek? Är Siana en sån översittare? Nej, det är de inte.

Ja? Min humor är den samma på forumet som IRL. Fråga bara Donkeey. Vet inte hur många gånger jag kallade honom bög och horanär vi var ute och rökte.

Avskrämdes mest av din kompis... Trodde ni var tighta childhood homies och att han skulle våldta oss eller något... Men till slut fick vi ju tummen ur röven! Bättre sent än aldrig... :D

Haha, jo tjenare. Det var Fnatte, som jag ALDRIG hade vetat om fanns på jorden innan jag joinade DC hubben på DH. Vi snackade typ ett par timmar, mellan allt spam, sen helt plötsligt kom han upp till min plats, presenterade sig och sen drog vi två ut för att leta reda på andra användare i chatten som vi aldrig träffat innan för en DC-träff. Alla var dock så jävla fega, hittade bara Raspen, som vi fick en energidryck av.

Där ser ni att det inte är något farligt. Er har jag ändå "umgåtts" med dagligen i flera år. Vi två därimot hade aldrig träffats innan, och 3 timmar senare var vi DH-bästisar som nu har varandras MSN och antagligen kommer umgås nästa DH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ler i alla fall IRL. Du säger "bög :lol:" istället för "bög. :D "

Idd. Han är söt när han ler.>

Ang. mitt så kallade leet speak är ju snarare fjantigt. Vem var det, typ Samuelzzosn eller vad han heter som skrev ett långt hatbrev till mig om hur störande och fjantigt det var att hålla på som jag gör. Care, jag får formulera de lilla meddelandena på sajten som jag vill. Skiter fullständigt i vad andra tycker. Jag tål faktiskt att läsa andras meddelanden som ser förjävliga ut, enligt vissa som då klagar på att dom borde stava bättre. Helheten, innehållet och ett försök att första den är viktigare än bra stavning och grammatik. Min svenska är som en kratta, inget nytt med det. Ibland har jag faktiskt lust att kasta upp krattan i luften istället för att redigt räfsa löv. Jag anser mig inte skriva överflödigt leet mer än andra, och jag pratar inte som jag gör IRL. I text är det ord som jag slänger in för mest att jag har tråkigt, och jag skriver sällan så seriöst som man borde mörda för det. På nätet är alla så sura.. .<

------------------------------------------ [leet]

keklol, wut, omg, hi gusy, newb. --- < --- mF6, j00 r s0 f$|<1n6 6h3y!

Det händer ofc ibland att jag slänger ut ett lal eller wut i skolan, till och från, eller till mormor som inte fattar en göka om vad jag egentligen sa.

Men hon tycks förstå ändå..

HAY GUSY!!! > Tja.

HAY GUSY!!! > hej.

HAY GUSY!!! > tjenare.

HAY GUSY!!! > |-|3j

Hoppas ni förstår. >.<

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Möjligt, helt ärligt så tog jag Jackers lista och la till ett par andra människor. Vi skulle ju mysa på DH, och du skulle få låna min PPP-t-shirt.

Jo, men jag vägrar nästan alltid gå från min plats :/ Träffade bara de som kom till mig, har ingen aning om vilka det var. Men jag satt brevid Siana så det var ett par. Han drog dit allt möjligt skräp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så farligt är det faktist inte. Och om det är så så är det isf. Forum-stell, DH-stell och IRL-stell. Jag är inte som jag är på DH som jag är IRL. Beror dels på Sömn, Koffein, Alkohol och att det är just DH. DH-stell och Forum-stell är ganska lika ändå. Förutom att jag inte bannar folk IRL, jag vill umgås!

Du var fortfarande trevligare på DH än på forumet. :D

Btw, minns du Nibblet från DC-chatten? Han satt bredvid mig, så du gick förbi honom under tiden vi stalkade dig.

Han skulle du nog kunna snacka mycket med, han är inte blyg för att prata med främmande människor om vad som helst. Det bevisade han på tåget ner till stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...