Jump to content

Pinsamma situationer ni har hamnat i


Kebab
 Share

Recommended Posts

Ja, den här tråden behöver väl inte direkt någon presentation.

Själv kände jag mig som ett riktigt svin när jag drog ett svinkasst din mamma-skämt till en tjej i klassen. Sekunden efteråt kom jag på att hennes mor är död sedan länge. :whistling:

Jag lyckades trots allt att skämta bort det på något sätt, sedan gick jag iväg och skämdes, jag pratade inte med henne mer på hela dagen.

(Det känns som att jag har skapat en liknande tråd förr, men jag tror faktiskt inte att jag har det. ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Kommer ihåg en gång när jag var lite yngre och var hemma hos min kusin.

Vi hade spelat bandy ute på en parkering och han sade "Vi kör race! Den som hinner först in till mig vinner!".

Sagt och gjort började vi springa, men den jäveln var snabbare så jag hade förlorat honom när han sprang bakom ett hörn.

Jag fortsatte springa och sprang in i det hus jag trodde var rätt, slet upp dörren, slängde av mig kläderna och sprang in och skrek något liknande "JAG VANN! :whistling:"

Sekunden senare kommer en främmande gubbe fram och frågar vem jag är och vad jag gör i hans lägenhet. Jag hade tagit helt fel radhus.

Behöver nog inte säga hur snabbt jag slet åt mig jackan och sprang ut... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag cyklade, morgontrött som fan själv, en morgon i April tidigare i år mot skolan. När jag har kanske 100 meter kvar till skolan så beslutar jag mig för att ta bort den vänstra handen från styret och stoppa ner den i fickan, för att få en lite "häftigare" look när jag approachar skolgården. Det var dock en av dom dummare ideerna denna morgon för helt plötsligt svänger styrefanskapet kraftigt åt vänster och jag kan inte förhindra det.

Världen stannar upp för några sekunder, jag känner hur jag sakta närmar mig marken och tänker "Fan...fan...FAN!!!". Med ett jävla brak slår jag i den grusbelagda asfalten och rör mig inte för några sekunder. Jag ligger istället kvar, tittar upp i luften och tänker "Nej nej nej nej nej". Jag kommer sedan på mig själv och reser mig fort upp, för att sedan bemötas av ett gäng fnittrande tjejer som cyklar förbi, stannar till och frågar "Gick det bra?". "Mmm.." mumlar jag en arning besvärar och vill helst att dom ska försvinna. Istället stannar dom och börjar prata. "Ja, assåh jag ramlade också med cyklen en gång, och det var bah så piinsamt" säger en av dom. "Okej" tänker jag, och mumlar något och börjar resa cykeln. Tjejerna cyklar vidare och efter att ha stått och låtsas göra något för att slippa cykla brevid dom en stund, cyklar jag mot skolan och kommer 20 minuter försent till svenskan.

Ända sen dess har jag sprunigt och gömt mig när jag har mött dom tjejerna i skolan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg en gång när jag var lite yngre och var hemma hos min kusin.

Vi hade spelat bandy ute på en parkering och han sade "Vi kör race! Den som hinner först in till mig vinner!".

Sagt och gjort började vi springa, men den jäveln var snabbare så jag hade förlorat honom när han sprang bakom ett hörn.

Jag fortsatte springa och sprang in i det hus jag trodde var rätt, slet upp dörren, slängde av mig kläderna och sprang in och skrek något liknande "JAG VANN! :( "

Sekunden senare kommer en främmande gubbe fram och frågar vem jag är och vad jag gör i hans lägenhet. Jag hade tagit helt fel radhus.

Behöver nog inte säga hur snabbt jag slet åt mig jackan och sprang ut... :D

Har gjort exakt samma sak. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort exakt samma sak. :unsure:

Tre om det :( Men inte exakt.

Jag skulle ringa åt en kompis som festade, och var full som ett svin.

Men jag hade inte hans nummer, så jag frågade nummret av en kompis.

Aja, hon gav mig fel så fick jag nummret till mitt ex. på den tiden.

Och jag tyckte nummret såg bekant ut, så ringde jag.

Och det första jag ropade var: HALÅÅ SATANS JULTOMTEN!

hon: Vad fan vill du?

jag: Ooops.. :(

kl. var 2 på natten också, så :D

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Råkade ta en tjej på brösten i sexan :D

Ingen trodde mig när jag sa att det inte var meningen.

Haha, det har jag med råkat göra, tror det var i sexan även för mig. :(

Men det var ingen annan än jag och hon som uppfattade det.

Jag och tjejen skojbråkade lite så lyfte hon armen och låtsades att slå mig. Jag spelade med och satte upp händerna som skydd, samtidigt som jag vred bort huvudet, när jag sedan vände tillbaka så såg jag att handen i princip var kupad runt hennes bröst. :(

Jag: "Ojdå.. :unsure: "

Hon: Ja.. Ojdå.. Haha"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och tjejen skojbråkade lite så lyfte hon armen och låtsades att slå mig. Jag spelade med och satte upp händerna som skydd, samtidigt som jag vred bort huvudet, när jag sedan vände tillbaka så såg jag att handen i princip var kupad runt hennes bröst. :(

Jag: "Ojdå..:unsure: "

Hon: Ja.. Ojdå.. Haha"

"Skydd" in my ass. Du gick ju på offensiven, helt rätt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det har jag med råkat göra, tror det var i sexan även för mig. :unsure:

Men det var ingen annan än jag och hon som uppfattade det.

Jag och tjejen skojbråkade lite så lyfte hon armen och låtsades att slå mig. Jag spelade med och satte upp händerna som skydd, samtidigt som jag vred bort huvudet, när jag sedan vände tillbaka så såg jag att handen i princip var kupad runt hennes bröst. :(

Jag: "Ojdå..:D "

Hon: Ja.. Ojdå.. Haha"

Då hade du tur. För mig stod nästan hela klassen och såg på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Skydd" in my ass. Du gick ju på offensiven, helt rätt. :D

Haha! :unsure:

---

Som jag sa till dig igår Kebab så kan man för att inte avslöja för mycket säga att täcket inte räckte till hela mig när jag o tjejen slet det över oss för att min syster kom in. :(

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, jag råkade ut för en rätt pinig grej förra veckan faktiskt. Jag går i en musikklass, och titt som tätt har vi spelningar inför skolan, samt föräldrar och vänner. Min grupp var redo att gå upp på scenen för att spela några låtar, så vi stog och taggade lite bakom ett stort svart skynke som täckte oss som inte spelade, så fokus hela tiden skulle ligga på scenen. När bandet som spelade innan oss gick av scenen tog jag tag i skynket för att dra bort det så att jag kunde komma fram, men vad jag inte märkte var att jag råkade lägga handen på en tjejs bröst (som spelade i bandet innan, hon stog på andra sidan skynket). När jag kom på vad jag hade gjort skrattade jag lite snabbt och sprang upp på scenen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsamt vet jag inte om det ska klassas som men eftersom min kompis stog och tittade på under hela spektaklet i hemlighet kan det nog klassas som det.

Det började med att jag skulle måla om "listerna" på ett hönshus som är i närheten där jag jobbar. För att kunna upp till toppen av taket var jag tvungen att ställa mig på en pall. Det gick bra men jag tyckte det var för jobbigt att jämt hoppa ner från pallen och ta mer färg. Så jag tänkte att jag lika väl ta med färgburken upp. Den var olyckligtvis nästan full (hade inte målat så länge) men jag ställde den på taket. Då tippade den lite så att en massa vit färg rann ner för det svarta taket! PANIK! Jag tänkte spola bort det innan det torkade så jag sprang för att hämta slangen. Jag slängde slangen på marken för att sedan springa och sätta vattnet. När jag kom tillbaka upptäckte jag att slangen låg och sprutade vatten RAKT IN I MÅLARBURKEN!! ännu mera panik. Jag upptäckte dock att vattnet låg som ett "lager" över vitfärgen så jag trodde att jag kunde hälla ut vattnet bakom en kontainer. Så fel jag hade. Vattnet sög färgen och färg plus vatten åkte ut rakt över containern och det som kom bakom containern rann fram över makren. Jag hade mina hörlurar runt halsen så jag tänkte "nu måste jag ta av dom här så att dom inte skadas!" Då jag tog av mig hörlurarna så upptäckte jag en viktig sak: Mina händer droppade av vitfärg vilket resulterade i att mina hörlurar också gjorde det. När jag skulle spola bort vattnet/färgen så fastnade sladden i grinden och jag ramlade baklänges ner i leran (som min förra vattning hade åstadkommit). Bästa sättet nu var att dölja färgen med löv och växter. Det var fullt med blad och sånt runtomkring. Jag kollade lite så att det inte fanns brännnässlor då jag sen tog en näve växter - trodde jag! BAKOM växterna fanns det däremot brännnässler! AJ HELVETE!

Där stog jag då, helt nerkladdad i vit färg från topp till tå med bränneslor i händerna och en rinnande vattenslang bredvid mig. Så jag bara skrek rakt ut i luften, av smärta eller ångest vet jag inte, jag bara skrek. Jag försökte städa upp lite snabbt men till ingen nytta. Istället så gick jag hem och drog något gammalt över mig.

HELT sann historia. Jag lovar. :D

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsamt vet jag inte om det ska klassas som men eftersom min kompis stog och tittade på under hela spektaklet i hemlighet kan det nog klassas som det.

Det började med att jag skulle måla om "listerna" på ett hönshus som är i närheten där jag jobbar. För att kunna upp till toppen av taket var jag tvungen att ställa mig på en pall. Det gick bra men jag tyckte det var för jobbigt att jämt hoppa ner från pallen och ta mer färg. Så jag tänkte att jag lika väl ta med färgburken upp. Den var olyckligtvis nästan full (hade inte målat så länge) men jag ställde den på taket. Då tippade den lite så att en massa vit färg rann ner för det svarta taket! PANIK! Jag tänkte spola bort det innan det torkade så jag sprang för att hämta slangen. Jag slängde slangen på marken för att sedan springa och sätta vattnet. När jag kom tillbaka upptäckte jag att slangen låg och sprutade vatten RAKT IN I MÅLARBURKEN!! ännu mera panik. Jag upptäckte dock att vattnet låg som ett "lager" över vitfärgen så jag trodde att jag kunde hälla ut vattnet bakom en kontainer. Så fel jag hade. Vattnet sög färgen och färg plus vatten åkte ut rakt över containern och det som kom bakom containern rann fram över makren. Jag hade mina hörlurar runt halsen så jag tänkte "nu måste jag ta av dom här så att dom inte skadas!" Då jag tog av mig hörlurarna så upptäckte jag en viktig sak: Mina händer droppade av vitfärg vilket resulterade i att mina hörlurar också gjorde det. När jag skulle spola bort vattnet/färgen så fastnade sladden i grinden och jag ramlade baklänges ner i leran (som min förra vattning hade åstadkommit). Bästa sättet nu var att dölja färgen med löv och växter. Det var fullt med blad och sånt runtomkring. Jag kollade lite så att det inte fanns brännnässlor då jag sen tog en näve växter - trodde jag! BAKOM växterna fanns det däremot brännnässler! AJ HELVETE!

Där stog jag då, helt nerkladdad i vit färg från topp till tå med bränneslor i händerna och en rinnande vattenslang bredvid mig. Så jag bara skrek rakt ut i luften, av smärta eller ångest vet jag inte, jag bara skrek. Jag försökte städa upp lite snabbt men till ingen nytta. Istället så gick jag hem och drog något gammalt över mig.

HELT sann historia. Jag lovar. :cry:

HAHAHAHAHHAHAHA!!! :unsure::(:D Sitter här och biter mig själv i läppen samtidigt som jag småsprattlar, eftersom jag inte vill väcka huset med ett hysteriskt skratt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång på ett bad ställe så skulle jag springa ut på bryggan och dyka i men jag halkade (precis som när folk halkar på bananskal i filmer) och landade på rygg mitt på bryggan, sen rullade jag typ över och hamnade i vattnet. när jag kom upp igen skrattade folk åt mig.. det var lite pinsamt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite dåsig en morgon och såg någon reklam för SF's nya biostolar med inställbart ljud! Finns endast på vissa biosalonger.

Jag hade då oturen att råka gå förbi en biograf. Där var det en del folk. Jag gick fram till kassörskan och frågade hur det där med ljudet funkar på dom nyua biostolarna. Kan man typ skärma av det eller nåt?

-Öhm... Jag tror det var ett skämt. Det är den första april idag.

Fatta pinsamt det var :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...