Jump to content

Pinsamma situationer ni har hamnat i


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag har vad man skulle kunna kalla för "pinsam förbannelse" över mig. Jag har nämligen en förmåga att underskatta hur mycket man måste trycka/dra i dörrar för att de ska gå upp. Så ibland händer det att jag bara puttar lite på en dörr utan att få upp den, och går sedan därifrån i tron om att den är låst. Sedan kommer någon annan och öppnar dörren som ingenting. Det är faktiskt ganska pinsamt varje gång, speciellt om det är i en kö där många ser det. Och det värsta är att jag aldrig lär mig... Dessutom; som om inte det vore nog tror folk seriöst att jag inte orkar få upp dörren eftersom jag är så tunn.

Haha har en kompis som alltid gör likadant :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Just ja, jag råkade ut för något riktigt pinsamt för nåt år sen. Jag spelade Oblivion och stötte på en alv som var läskigt likt min lärare i Lokala Nätverk. Jag bestämde mig för att ta en screenshot på honom. När jag gjort det laddade jag upp bilden på Imageshack och sparade länken i textpanelen i min User CP här på forumet. Nästa dag i skolan tog jag fram länken och mailade ut den till klassen (vi har datorer och Outlookserver på skolan, så alla elver, lärare och klasser har egen skolmailadress) med texten "Jag hittade X i Oblivion!" Vad jag inte visste var att den läraren var med på klassens maillista, så han fick också mailet! Efter ett tag fick jag ett svar från honom där det stod "Jag ser dig Jacob...". Så efter det blev det ganska "ockward" mellan honom och mig, och det blev inte mer avslappnat förens efter några månader. :(

Här är bilden också:

http://img286.imageshack.us/img286/3219/cgiy0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första dagen på min första praktik så var jag på ett mellanstadie och skulle gå runt och presentera mig för barnen i alla klasserna, i sista klassrummet märkte jag att de fnissades ovanligt mycket, jag förstod inte varför men när jag gick ut så upptäckte jag att min gylf hade varit öppen under hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest pinsamma var nog när jag gick i sexan. Vi hade och fortfarande har (eftersom jag nu går i nian) en tjej med stora börst. En gång på idrotten så körde vi någon boll lek (Kommer inte ihåg vad det var men har för mig att det var något att man inte får springa med bollen utan bara passa den). Hur som helst. Jag såg en av mina polare kasta bollen till mig och jag greppar sedan tag. Av någon random anledning så sa jag lite högt: "Jag har bollen, lol" typ.

Sen hör man halva klassen börjar as garva åt mig. Jag kollar mig lite nogrannare för och ser att det är så kallade "pattlisas" bröst jag fick tag i. :w000t: Jag drog självklart bort handen fort och började garva själv för att få ner det skämmsiga i det hela.

Man tänker nästan aldrig på det nu för tiden men iaf

Jäkla pinsamt när det väl hände. Jag fattar heller inte hur jag lyckats. :mf_doof:

Pattidas? :lol:

HAHA fan danne, den där har du aldrig berättat om för mig :)

--

Okej, det här var när jag var typ 4-5år, Jag brukade alltid spring hemifrån och försvinna från morsan och farsan av nån lustig anledning, så då började dom berätta historier om ett monster som kallades "Snoppkorpen", som tog ens penis. Och jag var alltid livrädd för den varelsen!

Och nu ibland när jag är hos min moster kan hon helt plötsligt säga " Akta så inte Snoppkorpen" tar dig bara :naughty:

Ganska pinsamt Imo.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

del 2 av svampens berrättelse: såhär var skämtet: det var 2 bönder som hade köpt en gård, men dom hade inget namn, så dom bestämde sig för att ta det första ord som stod i tidningen, det var kamelarslet. sen fick dom ett barn, men det hade inget namn, så dom bestämde sig för att välja det första ord dom såg i tidningen. det var hålet. en dag försvann hålet, så dom sa till polisen: vi har letat runt hela kamelarslet men hittar inte hålet.

när jag var en korkad etta fattade jag inte vad dom menade med hålet, så när jag sagt det pinsamma skämtet så börjar varenda j*vel skratta, och när jag blev äldre fattade skämtet, det värsta är att jag tror jag sa det till en som är nuvarande teaterlärare precis där jag bor, så jag ska nog inte berätta saker jag inte förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

del 2 av svampens berrättelse: såhär var skämtet: det var 2 bönder som hade köpt en gård, men dom hade inget namn, så dom bestämde sig för att ta det första ord som stod i tidningen, det var kamelarslet. sen fick dom ett barn, men det hade inget namn, så dom bestämde sig för att välja det första ord dom såg i tidningen. det var hålet. en dag försvann hålet, så dom sa till polisen: vi har letat runt hela kamelarslet men hittar inte hålet.

när jag var en korkad etta fattade jag inte vad dom menade med hålet, så när jag sagt det pinsamma skämtet så börjar varenda j*vel skratta, och när jag blev äldre fattade skämtet, det värsta är att jag tror jag sa det till en som är nuvarande teaterlärare precis där jag bor, så jag ska nog inte berätta saker jag inte förstår.

Wtf? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just ja, jag råkade ut för något riktigt pinsamt för nåt år sen. Jag spelade Oblivion och stötte på en alv som var läskigt likt min lärare i Lokala Nätverk. Jag bestämde mig för att ta en screenshot på honom. När jag gjort det laddade jag upp bilden på Imageshack och sparade länken i textpanelen i min User CP här på forumet. Nästa dag i skolan tog jag fram länken och mailade ut den till klassen (vi har datorer och Outlookserver på skolan, så alla elver, lärare och klasser har egen skolmailadress) med texten "Jag hittade X i Oblivion!" Vad jag inte visste var att den läraren var med på klassens maillista, så han fick också mailet! Efter ett tag fick jag ett svar från honom där det stod "Jag ser dig Jacob...". Så efter det blev det ganska "ockward" mellan honom och mig, och det blev inte mer avslappnat förens efter några månader. >_<

Här är bilden också:

http://img286.imageshack.us/img286/3219/cgiy0.jpg

Hahaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Bump.

Jag körde en fuling och slängde ett yoghurt- samt ett lite för fullt filmjölkspaket i sopnedkastet för några dagar sedan i tron om att det skulle bli sophämtning snart. Men det har ju varit helg, och nu luktar trappuppgången jävligt surt. Pinsamt och klantigt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...