Jump to content

Pinsamma situationer ni har hamnat i


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Några polare till mig har några videor där jag är dyngrak, ganska pinsamt att kolla på mitt betéende den kvällen.:)

Haha på tal om det. För någon månad sen när min polare däckade så hade någon spelat in mig när jag blev helt hysterisk över det ^_^ Jag hade också druckit lite för mycket, kunde knappt stå upp och gick runt och skrek "Vi måste ta hand om Eric, annars dör han!" Det roliga var att jag själv inte lyckades ta hand om honom alls(förutom att dra upp hans byxor), jag bara halkade runt i hans spyor. Rätt pinsamt när en annan polare visade det sen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inte det pinsammaste kanske men en gång när jag var på ett ju-jutsu läger ringde någons telefon, det var nån sorts såndär music dj låt, så jag säjer den suger eller nåt, men sen när jag vände mig om, så var det ens förälders telefon som ringde, som tur var märkte föräldern inget.

Ånej, gud vad pinsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror att hon hörde det ändå när jag tänker efter, men sa iaf inget efteråt.

Jag tror inte han var seriös...

Pinsamma situationer, jadå, finns mycket att nämna. Kom på min pappa att ha sex en gång, och även han och min lillebror har vid olika tillfällen kommit in på mig mitt i akten.

Sen finns det många fylleminnen. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt en pinsam situation som är relaterad till internetforum m.m.

Det var en mörk och stormig natt år 2003 på gamla n0llans forum och skribb hade skaffat en sådan där skyltgrej till signaturen som visar ip-adressen för den som ser den; de finns på danasoft.com för övrigt. Naturligtvis är sådana skyltar numera väldigt tjatiga och ingenting som den seriöse internetkonsumenten väljer att placera i t.ex. sin signatur, men det här var 2003! Då var sådana skyltar tämligen nya och okända och framförallt väldigt 1337. Andra saker som var 1337 var 477 5kr1v4 5å här, veta vad bittorrent var och att ha ett användarnamn med minst 2 st. x,q eller z.

Alright, var var jag nu? Ja, just det - skribb hade alltså skaffat en sådan skylt och jag som den engagerade och fiffige (men ändå lätt vansinnige) forumit jag var satt och läste på forumet. Min vana trogen plöjde jag igenom trådar som "Hitta bilden", "Skämttråden" och "Vardagssnack"; jag hade precis avslutat ytterligare ett upplysande och intellektuellt inlägg när jag till min stora förskräckelse fick syn på skylten! Där låg den! Stor, ful och varm (varmheten kan så här i efterhand diskuteras)!

skribb, det förbannade murmeldjuret till admin, hade lagt upp min ip-adress för allmän beskådan! "-Förbannade svinpäls och gamla kärringars glädjegosse!", utbrast jag i ren frustration så att Pommac stänkte över tapeterna. Han vill säkert göra mig till ett lätt offer för hackare, ryska porrtjänster och andra e-terrorister den ärans svartmjölnaren! Det här ska han få för, den lymmeln! Kom ihåg att det här var 2003, dvs väldigt länge sen; lymmel var ungefär den grövsta förolämpningen man kunde yttra om en medmänniska.

Anyways, hade jag nu endast ett mål. Hämnd. Revansch. Revenge. Styckmord.

Kalla det vad du vill, bäste läsare, men det här skulle han inte komma undan med! Det svor jag en ed på och tatuerade in densamma i låret. Men hur, hur skulle jag få min upprättelse? Ut ur mitt vänstra öra kröp Evil Umberto och ur mitt högra öga flaxade Good Umberto och satte sig på min axel.

"Spåra honom och spräng hans hus i luften!", röt Evil, bland svavelångorna.

"Nej, nej, snälla Umberto. Tänk på hans familj. Han har gjort ett misstag. Förlåt honom!", kontrade Good med darr på stämbanden och tårfyllda ögonvrår.

"Bah! Han har förolämpat dig rätt och slätt inför allas åsyn! Vem tror han att han är? Per Albin Hansson?", vrålade Evil i ett ursinningslöst avgrundsvrål som väckte min katt som varit död i 16 år. (Per Albin var f.ö. statsminister vid den här tiden, 2003)

"Men snälle Evil", forsatte Good, "Han är ju bara 46! Han har livet framför sig!"

"Tyst!", sa jag. "Jag har en alldeles lysande idé!", förklarade jag med ett höjt pekfinger medan en glödlampa av någon anledning tändes ovanför mitt huvud. "Jag skickar ett argt PM till honom."

Sagt och gjort, jag satte mig ner och komponerade ett rykande PM (dvs private message, det betyder privat meddelande, det är engelska. Engelska är ett språk som talas i landet England som ligger ganska nära Norge om man bortser från en större vattenkanal, Norge i sin tur ligger ganska nära Sverige. Engelska talades också för övrigt i de engelska kolonierna i Nordamerika anno 2003.)

I mitt PM förklarade jag, i argsinta ordalag, det osmakliga och kränkande i att lägga ut någons ip-adress på internätet. "Och du skall kalla dig admin!", skrev jag (tror jag). "Om det fortsätter på detta viset kommer jag att lämna forumet!"

Sedan tryckte jag på send-knappen och kände mig allmänt tillfreds med världen och livet. Mitt PM var så glödande hett av ursinne och vredesmod att jag nästan omedelbart fick ett telegram från min ISP (dvs Posten - på den tiden fanns bara två isp, Posten och IKEA - jag hade Posten) där länets postmästare undrade vad som stod på, de hade nämligen tvingats evakuera en frimärkescentral i Göteholm pga överhettning av modemlinjerna. "Djast bisnös", förklarade jag i mitt svarstelegram och fick aldrig något svar.

Men några timmar senare, oh boy, fick jag ett svar! Jag fick ett svars-pm (pm=private message, se ovan) från skribb där han först och främst uttryckte sin förvåning, sedan förklarade han vad skylten innebar och förklarade att bara den som sitter vid datorn ser den datorns ip-adress och inga andra datorers ip-adresser men de andra datorerna ser sina ip-adresser men inte din och att de andra datorerna inte heller ser varandras ip-adresser. OM de inte vill det förstås, man kan ju tänka sig ett scenario där de skickar PM (private message) med sina ip-adresser till varandra bara för att de kan, de pillemariska lustigkurrarna. Sedan avslutade skribb-san med att förklara att han hade förväntat sig sådana reaktioner.

Jag trodde honom inte.

Jag skämdes lite. :whistling:^_^:D

Så var det med det.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en jävligt pinsam sak förut.

Det var LAN i min kompis källare och hans päron var hemma och bodde på övervåningen. Jag satt i en soffa framför min dator. Uttråkad som jag var tog jag fram min penis och viftade lite med den för att irritera och äckla mina kompisar. Plötsligt när jag sitter där med snoppen i hand och viftar som gladast kommer kompisens pappa in. Han tittar snällt på mig först, upptäcker sedan min penis och förändrar genast ansiktsuttryck till förbryllad och nästan äcklad och går fort ur igenom rummet och vidare till pannrummet (källaren är byggd så att man måste gå igenom rummet vi landet i för att komma till pannrummet).

SNACKA OM ATT DET VAR PINSAMT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, Vad med om en pinsam händelse hemma hos min kompis :D

Jag skulle till honom och fixa hans bärbara dator... Jag sitter och förklarar vad jag gör till honom när hans farsa kommer in i rummet och frågar vad vi gör... Då beskriver jag för honom... Jag kunde inte använda musplattan för att jag har förstört mina fingrar (spelat mycket gittar och biter ibland på dom) och han frågar varför jag använder mus pluppen (den mellan f-g knappen typ) och jag säger att jag förstört fingrarna och hinner inte avsluta meningen när han brister ut:

- Hehe, Vet exakt vad du gjort :whistling: och tar fram handen framför mig och gör en sån där imitation av när man masserar klitorisen ^_^

FYFAN vad jag skämdes... Sedan skrattade vi bara ^_^:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, Vad med om en pinsam händelse hemma hos min kompis ^_^

Jag skulle till honom och fixa hans bärbara dator... Jag sitter och förklarar vad jag gör till honom när hans farsa kommer in i rummet och frågar vad vi gör... Då beskriver jag för honom... Jag kunde inte använda musplattan för att jag har förstört mina fingrar (spelat mycket gittar och biter ibland på dom) och han frågar varför jag använder mus pluppen (den mellan f-g knappen typ) och jag säger att jag förstört fingrarna och hinner inte avsluta meningen när han brister ut:

- Hehe, Vet exakt vad du gjort ^_^ och tar fram handen framför mig och gör en sån där imitation av när man masserar klitorisen :D

FYFAN vad jag skämdes... Sedan skrattade vi bara :naughty: :naughty:

Vad är pinsamt? Det var ju ett enkelt skämt bara... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en jävligt pinsam sak förut.

Det var LAN i min kompis källare och hans päron var hemma och bodde på övervåningen. Jag satt i en soffa framför min dator. Uttråkad som jag var tog jag fram min penis och viftade lite med den för att irritera och äckla mina kompisar. Plötsligt när jag sitter där med snoppen i hand och viftar som gladast kommer kompisens pappa in. Han tittar snällt på mig först, upptäcker sedan min penis och förändrar genast ansiktsuttryck till förbryllad och nästan äcklad och går fort ur igenom rummet och vidare till pannrummet (källaren är byggd så att man måste gå igenom rummet vi landet i för att komma till pannrummet).

SNACKA OM ATT DET VAR PINSAMT!

Nu vet man varför ditt nick är Weener iaf :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har en till pinsam händelse. i ettan var klassen tvungen att dansa. då skulle man säja ett skämt, ett som min brorsa lärt mig, och när jag sa det fattade jag ingenting. och nu flera år senare märkte jag att det var ett äckligt

skämt fast alla skrattade just då. så jag säger att det är för jävligt.

denna händelse var skriven och berättad av svamp i skogen ( svampen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest pinsamma var nog när jag gick i sexan. Vi hade och fortfarande har (eftersom jag nu går i nian) en tjej med stora börst. En gång på idrotten så körde vi någon boll lek (Kommer inte ihåg vad det var men har för mig att det var något att man inte får springa med bollen utan bara passa den). Hur som helst. Jag såg en av mina polare kasta bollen till mig och jag greppar sedan tag. Av någon random anledning så sa jag lite högt: "Jag har bollen, lol" typ.

Sen hör man halva klassen börjar as garva åt mig. Jag kollar mig lite nogrannare för och ser att det är så kallade "pattlisas" bröst jag fick tag i. :w000t: Jag drog självklart bort handen fort och började garva själv för att få ner det skämmsiga i det hela.

Man tänker nästan aldrig på det nu för tiden men iaf

Jäkla pinsamt när det väl hände. Jag fattar heller inte hur jag lyckats. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har vad man skulle kunna kalla för "pinsam förbannelse" över mig. Jag har nämligen en förmåga att underskatta hur mycket man måste trycka/dra i dörrar för att de ska gå upp. Så ibland händer det att jag bara puttar lite på en dörr utan att få upp den, och går sedan därifrån i tron om att den är låst. Sedan kommer någon annan och öppnar dörren som ingenting. Det är faktiskt ganska pinsamt varje gång, speciellt om det är i en kö där många ser det. Och det värsta är att jag aldrig lär mig... Dessutom; som om inte det vore nog tror folk seriöst att jag inte orkar få upp dörren eftersom jag är så tunn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...