Jump to content

Pinsamma situationer ni har hamnat i


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hade sex med en tjej en gång och råka ta henne på brösten.

Fett pinsamt.

Jag då: en gång när jag hade sex råkade vi få en sån där jobbig ögonkontakt, liksom, vi såg varandra i ögonen, och jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen eftersom att jag redan var där, du vet, jag var ju redan upp i liksom, och det blev skitpinsamt, så efter att ha tryckt hårdare, jag vet inte, vi råkade titta på varandra igen, och, shit, jag började typ försöka kolla in i väggen, ville byta ställning snabbt som fan, bakifrån eller så, men vadå, det var sån typisk ögonkontaktspinsamhet att om jag skulle öppna munnen skulle jag inte få fram ett enda ord, lovar, iallafall, vi fortsatte att möta varandras ögon under hela akten, skitskumt, ett sorts granskande av - nej, inte varandras person - utan våra sexuella prestationer: på ett sätt endast hundar och bebisar kan genomskåda såg vi rakt igenom varandra och tänkte: fan, vem tror du att du är, som pentetrerar MIG?!, och varför var det DIN latexkuk jag sög i förrgår?! och Freud stod på min axel med oidipuskomplex och orala faser i ena handen och sin jäkla cigarr i den andra och ropade sanningen i mitt öra: du är ingenting utan ditt kön och ditt kön underpresterar, dra ut din lem och gå här ifrån, det är över.

Jag drog ut min lem och gick därifrån, det var över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag och en polare skulle cykla från skolan, så stog det några tjejer vid cyklarna och självklart skulle min polare impa på dom genom att cykla på bakhjulet, men han råkade ta i lite för mycket så att cykeln välde, och jag vände mig om och skrattade och sa din sopa men när jag tittar framåt igen så är jag påväg rakt mot en vägg. Pang! där låg man och tjejerna skratta så att dom höll på att dö :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte på något så här på rak arm, men den klassiska "råka-ta-fel-mammas-hand-i-klädaffären" har väl hänt.

Jaså, det gör du fortfarande? :mf_doof:

Nä, men det här väl hänt några gånger det. >_<

En pinsam grej då.. I början av sommarlovet var jag nere vid sjön med några polare (inkl. Amanda, som jag var kär i om ni minns) och badade. Jag skulle hoppa från ett hopptorn på bryggan, men precis när jag hoppade så var det några som vinglade på bryggan så jag halkade och landade på sidan i vattnet. Det var pinsamt, speciellt eftersom Amanda såg allt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsamt vet jag inte om det ska klassas som men eftersom min kompis stog och tittade på under hela spektaklet i hemlighet kan det nog klassas som det.

Det började med att jag skulle måla om "listerna" på ett hönshus som är i närheten där jag jobbar. För att kunna upp till toppen av taket var jag tvungen att ställa mig på en pall. Det gick bra men jag tyckte det var för jobbigt att jämt hoppa ner från pallen och ta mer färg. Så jag tänkte att jag lika väl ta med färgburken upp. Den var olyckligtvis nästan full (hade inte målat så länge) men jag ställde den på taket. Då tippade den lite så att en massa vit färg rann ner för det svarta taket! PANIK! Jag tänkte spola bort det innan det torkade så jag sprang för att hämta slangen. Jag slängde slangen på marken för att sedan springa och sätta vattnet. När jag kom tillbaka upptäckte jag att slangen låg och sprutade vatten RAKT IN I MÅLARBURKEN!! ännu mera panik. Jag upptäckte dock att vattnet låg som ett "lager" över vitfärgen så jag trodde att jag kunde hälla ut vattnet bakom en kontainer. Så fel jag hade. Vattnet sög färgen och färg plus vatten åkte ut rakt över containern och det som kom bakom containern rann fram över makren. Jag hade mina hörlurar runt halsen så jag tänkte "nu måste jag ta av dom här så att dom inte skadas!" Då jag tog av mig hörlurarna så upptäckte jag en viktig sak: Mina händer droppade av vitfärg vilket resulterade i att mina hörlurar också gjorde det. När jag skulle spola bort vattnet/färgen så fastnade sladden i grinden och jag ramlade baklänges ner i leran (som min förra vattning hade åstadkommit). Bästa sättet nu var att dölja färgen med löv och växter. Det var fullt med blad och sånt runtomkring. Jag kollade lite så att det inte fanns brännnässlor då jag sen tog en näve växter - trodde jag! BAKOM växterna fanns det däremot brännnässler! AJ HELVETE!

Där stog jag då, helt nerkladdad i vit färg från topp till tå med bränneslor i händerna och en rinnande vattenslang bredvid mig. Så jag bara skrek rakt ut i luften, av smärta eller ångest vet jag inte, jag bara skrek. Jag försökte städa upp lite snabbt men till ingen nytta. Istället så gick jag hem och drog något gammalt över mig.

HELT sann historia. Jag lovar. ^_^

happy0192_922051_0.gifhappy0192_922051_0.gif

En gång på ett bad ställe så skulle jag springa ut på bryggan och dyka i men jag halkade (precis som när folk halkar på bananskal i filmer) och landade på rygg mitt på bryggan, sen rullade jag typ över och hamnade i vattnet. när jag kom upp igen skrattade folk åt mig.. det var lite pinsamt

happy0192_922051_0.gif

Var lite dåsig en morgon och såg någon reklam för SF's nya biostolar med inställbart ljud! Finns endast på vissa biosalonger.

Jag hade då oturen att råka gå förbi en biograf. Där var det en del folk. Jag gick fram till kassörskan och frågade hur det där med ljudet funkar på dom nyua biostolarna. Kan man typ skärma av det eller nåt?

-Öhm... Jag tror det var ett skämt. Det är den första april idag.

Fatta pinsamt det var >_<

happy0192_922051_0.gif

Jag och en polare skulle cykla från skolan, så stog det några tjejer vid cyklarna och självklart skulle min polare impa på dom genom att cykla på bakhjulet, men han råkade ta i lite för mycket så att cykeln välde, och jag vände mig om och skrattade och sa din sopa men när jag tittar framåt igen så är jag påväg rakt mot en vägg. Pang! där låg man och tjejerna skratta så att dom höll på att dö :mf_doof:

happy0192_922051_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah! Nu kom jag på en grej.

Det var någon gång på mellanstadiet när vi skulle bada på idrottslektionen.

Vi hade tydligen bytt omklädningsrum, och det visste inte jag. Jag var lite sen till lektionen, och det var tur det!

Gick in till det omklädningsrummet vi brukar ha, och då förstår ju ni att jag gick in i tjejernas denna gång!

När jag kom in, blev jag fundersam när jag såg alla "kvinnliga ägodelar".

- Vafan, sa jag tyst för mig själv.

När jag gått runt i omklädningsrummet ett tag, kom en tjej in som också var sen till lektionen. Vi stirrade på varandra ett tag.

- Eeehm..det här är ju tjejernas omklädningsrum, sa hon.

- Öhmm..joo...ah..okej.., mumlade jag och tassade ut från omklädningsrummet.

Usch vad pinsamt :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände förra sommaren. pinsamt som tusan, men iallafall. jago ch en polare var ner på en mindre sandstrand men min nya fina jätteflashiga epa-traktor (lacken var okej, annars en rullande rostböld) nåja. när vi badat en stund så kom det ett helt gäng med asheta brudar, så vi kliver upp på bryggan och man hör ena tjejen säga "vilken snygg epa". stolt som jag var gick jag som en spännis till flaket på den gamla 240n och läggerh andduken på flaket och lutar mig mot den. nu kommer det pinsamma i allt. stranden lutade i ungefär 10 grader mot vattnet och blev grisdjupt efter ungefär två meter ut. när jag som bäst spänner mig slår min tanke "HANDBROMS! INTE IDRAGEN! INGEN VÄXEL I!!!!" försiktigt slutarj ag luta mig och ska gå för att fixa detta då skiten plötsligt börjar tokrulla och dyker ner i vattnet och sakta sjunker ner till botten. turligt nog kostade den bara 2.000 kronor att inhandla och den var försäkrad. men tänk er skammen! DENNA ENORMA SKAM! brudarna småfnittrade när dom tittade på min snopna min och frågade "hade du inte i bromsen på den?"

hade haft den en hel vecka och bägrar tala om för någon annan att bärgarn fick hämta upp den och köra den på skroten. jag sa jag sålde den hastigt till en kille osm ville köpa den för fem tusen. ^_^

HELT SANN historia, dock helt otrolig :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en sak som var lite jobbig.

Jag och 4 kompisar gick på bio och såg "40 year old virgin".

Efter ett tag sa jag till min kompis "Haha det där kommer typ vara *namn* när han är 40"

Några dagar efter var dom jag var på bio med och den jag prata om på bion hemma hos mig och såg film.

Plötsligt säger en av vännerna "Haha victor, sa du inte att typ *namn* skulle bli som han i "40 year old virgin".

Jag blev helt tyst, visste inte vad jag skulle säga. Usch vad jobbigt det var!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farsa kommer från Tunisien där de pratar arabiska. Själv kan jag inte ett skvatt arabiska, men det händer att de ibland ringer och då får man lite kvickt langa över telefonen. Han har lärt oss hur vi ska säga när han inte är hemma, men jag glömmer hela tiden.

I alla fall. En dag ringde telefonen när jag och min syster var hemma. Jag svarade och hörde i luren bara en massa svammel. Typiskt, ännu ett samtal. Tyvärr var far inte hemma, så jag gick till min syster och frågade om hon minndes vad man skulle säga. "Nej, du får försöka förmedla det ändå..!". Typiskt. Jag gick tillbaka till telefonen och sade långsamt "INTE...HÄR." Som svar i luren får jag "Okej! *klick*".

...

Jag hade bara hört honom lite otydligt. Det var ingen från Tunisien som hade ringt, det var en svensk. Och där hade jag stått och pratat med honom som en jävla retard... :whistling:

VaXXoR: Vad är det för kompisar du har?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en sak som var lite jobbig.

Jag och 4 kompisar gick på bio och såg "40 year old virgin".

Efter ett tag sa jag till min kompis "Haha det där kommer typ vara *namn* när han är 40"

Några dagar efter var dom jag var på bio med och den jag prata om på bion hemma hos mig och såg film.

Plötsligt säger en av vännerna "Haha victor, sa du inte att typ *namn* skulle bli som han i "40 year old virgin".

Jag blev helt tyst, visste inte vad jag skulle säga. Usch vad jobbigt det var!

Vänskap!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag hände en grej.

Sms:ade en gåta till min farsa idag: Vet du varför tjejer får svamp emellanåt?

-Nej!?

-För att de med ska veta hur det är att leva med en surf*tta

Grejen var att han inte kopplade riktigt, stackars gamle man... :)

Jag skickade gåtan till honom, han svarar "ja"

Jag svarar, "Varför då, då?"

ringer han upp mig, och säger: "Hej är det "hon" (syftar på min flickvän) det gäller?, kan jag hjälpa dig, ska vi prata om det?"

WTF!? -_-

Blev ju bara så brutalt pinsamt! Gud vad jag skämmdes, visste inte vad jag skulle säga... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag hände en grej.

Sms:ade en gåta till min farsa idag: Vet du varför tjejer får svamp emellanåt?

-Nej!?

-För att de med ska veta hur det är att leva med en surf*tta

Grejen var att han inte kopplade riktigt, stackars gamle man... :)

Jag skickade gåtan till honom, han svarar "ja"

Jag svarar, "Varför då, då?"

ringer han upp mig, och säger: "Hej är det "hon" (syftar på min flickvän) det gäller?, kan jag hjälpa dig, ska vi prata om det?"

WTF!? :(

Blev ju bara så brutalt pinsamt! Gud vad jag skämmdes, visste inte vad jag skulle säga... -_-

HAHAHAHA, fy fan, pinsamt för honom sen när du berättade med? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag hände en grej.

Sms:ade en gåta till min farsa idag: Vet du varför tjejer får svamp emellanåt?

-Nej!?

-För att de med ska veta hur det är att leva med en surf*tta

Grejen var att han inte kopplade riktigt, stackars gamle man... :>

Jag skickade gåtan till honom, han svarar "ja"

Jag svarar, "Varför då, då?"

ringer han upp mig, och säger: "Hej är det "hon" (syftar på min flickvän) det gäller?, kan jag hjälpa dig, ska vi prata om det?"

WTF!? :)

Blev ju bara så brutalt pinsamt! Gud vad jag skämmdes, visste inte vad jag skulle säga... :(

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag hände en grej.

Sms:ade en gåta till min farsa idag: Vet du varför tjejer får svamp emellanåt?

-Nej!?

-För att de med ska veta hur det är att leva med en surf*tta

Grejen var att han inte kopplade riktigt, stackars gamle man... :>

Jag skickade gåtan till honom, han svarar "ja"

Jag svarar, "Varför då, då?"

ringer han upp mig, och säger: "Hej är det "hon" (syftar på min flickvän) det gäller?, kan jag hjälpa dig, ska vi prata om det?"

WTF!? :D

Blev ju bara så brutalt pinsamt! Gud vad jag skämmdes, visste inte vad jag skulle säga... :(

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA! :P

HAHAHAHAHAHAH! Fan Vice., det var mästerligt. Månadens lol! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...