Jump to content

Vad ser du fram emot i spelväg?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Jag har spelat lite Tropico 5 idag och tycker det är helt okej. Men 4an är ändå bättre. Den är roligare och har bättre röstskådisar. Har ni inte spelat 4an borde ni göra det innan ni ger er på 5an.

--

Det enda spel jag ser fram emot just nu är Dead State, som kommer ut i sommar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag har spelat lite Tropico 5 idag och tycker det är helt okej. Men 4an är ändå bättre. Den är roligare och har bättre röstskådisar. Har ni inte spelat 4an borde ni göra det innan ni ger er på 5an.

Håller med, att de dessutom infört ett rutnät för placering av byggnader är extremt begränsande vad gäller det som var Tropicos annars stora styrka, detaljstyrning. Dessutom finns det ju betydligt färre variationer av varje modell... inga palmer av olika storlek, inga lägenhetskomplex (äldre sorten) av olka färg... bah.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

1. Far Cry 4

2. GTA V till PC

3. Battlefield Hardline

4. Assassin's Creed Unity

Jag, som har ett ganska smalt intresse när det gäller spelserier, kommer ha en fantastisk spelhöst.

Jag byter ut tredjeplatsen mot The Crew och flyttar hardline till en femteplats. Ska göra en tråd om The Crew snart. Fan vad Ubisoft kommer håva in pengar den här hösten alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Bump-Mario2.gif

Jag ser fram emot att köra de olika flygen i Star Wars Battlefront. Senaste trailern var onekligen intressant.

 

Gör jag rätt i att hypa eller borde jag förvänta mig en besvikelse? Flyg var närapå det enda jag gjorde i BF3 tillsammans med tanks och jag ser fram emot en multiplayerversion i HD av det gamla klassiska SW Rogue Squadron, som jag lirat säkert tio gånger till 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ser fram emot.

 

  • Street Fighter V, vilket makalöst bra lir det var när jag testade under betan, och att det äntligen kommer fighters med crossplatform gör mig så lycklig.
  • Guilty Gear XRD -Revelator-, update till -SIGN- som släpptes 2014, spelet ska bli rebalanced och många karaktärer ska få en remodel, ser riktigt bra ut.
  • Killer Instinct (PC), funnits som F2P på Xbone länge, men nu kommer även detta makalöst bra lir till PC och även detta ska tydligen få Crossplatform mellan Xbone och PC. 

Det är det enda, fighters är det enda som får mig nöjd. 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Vad finns det till PS4 som kommer i höst eller vinter? Jag kan tänka mig köpa en för att spela Red Dead Redemption 2 eller motsvarande, men nåt sånt är väl inte annonserat. Vad blev det av Rockstars Agent förresten? Jag hörde talas om det för tio år sedan.

Annars har det mest varit remakes till PS4 den första långa perioden. Finns det något som är exklusivt eller kommer det lika gärna till PC? Några tips där istället? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 1 month later...
2/20/2017 at 22:21, Henkibojj skrev:

Jag tror att Horizon: Zero Dawn kommer att bli rätt jädra ballt, faktiskt.

Spelat det? Har hört att det ska ha en förvånansvärt bra story... iaf i slutet. Är väl ingen 10a direkt men levde tydligen upp till de flesta förväntningarna.

I spelväg ser jag alltid fram emot E3. Det är som julafton för en gamer.

Finns inte speciellt många spel jag direkt ser fram emot. Det är väl Red Dead Redemption 2 och eventuellt Crackdown 3 om det nu till slut blir av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

14 timmar sedan, VickeX skrev:

Spelat det? Har hört att det ska ha en förvånansvärt bra story... iaf i slutet. Är väl ingen 10a direkt men levde tydligen upp till de flesta förväntningarna.

Nopes. Har alldeles för många spel i kö för att börja med HZD, säkert tio stycken av både nya och gamla spel. Det får dröja tills alla de är färdigspelade och under tiden hinner nog priset sjunka till en rimlig nivå, omkring 300 spänn är vad jag vill ge just nu.

Risken finns att RDR2 och TLOU2 kommer hinna före, för dem vill jag köra från start. Fast när det nu är Rockstar det handlar om så dröjer det väl till november 2018 innan det är ute, och TLOU2 vet vi ju inget datum kring alls så det är svårt att sia om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...