Jump to content

Vad ser du fram emot i spelväg?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Stackars WoW nördar? Ja, fan vad synd det är om oss som längtar till nästa expansion, nästan lika sorgligt som att längta till Assassin's Creed. Same shit.

Jag vet inte riktigt hur Renard tänkte, han kanske menade det som en förolämpning. Men jag tycker verkligen synd om er som är fast i skiten. Ni fick göra er av med allt ni hade åstakommit, ta er till level 70 och börja om från början. Nu kommer ni få göra samma sak åter igen, därför tycker jag synd om er. Fast åt andra sidan kanske ni gillar det? Haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt hur Renard tänkte, han kanske menade det som en förolämpning. Men jag tycker verkligen synd om er som är fast i skiten. Ni fick göra er av med allt ni hade åstakommit, ta er till level 70 och börja om från början. Nu kommer ni få göra samma sak åter igen, därför tycker jag synd om er. Fast åt andra sidan kanske ni gillar det? Haha!

Du har missat poängen helt och hållet. Hoppas du aldrig börjar med WoW igen.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men visst finns det ett campaign-läge också? :w000t:

Har ingen lust med månadsavgift - för det var det som gällde, right?

Här har man koll.

Tror det finns Campaign. Eller typ Single Player.

Det finns utan månadsavgift, men nån form av basic-grejs... Men för att få exklusiva [nånting] så behöver man betala x antal $ i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men visst finns det ett campaign-läge också? :w000t:

Har ingen lust med månadsavgift - för det var det som gällde, right?

Här har man koll.

Ja, det finns ett singelplayer läge. Inget att rekomendera dock. Kul första gången, sen tröttnar du.

Har du spelat Diablo så vet du vad jag snackar om.

Detta är ett spel som verkligen öppnas upp på LAN eller online.

Angående pengafrågan.. Om du har en subscribe så får du allt nytt när det kommer. Du kan spela både offline och online direkt när du köpt spelet utan att betala ett öre extra, men du kommer slacka efter om du funderar på att bli en av de bättre spelarna. (Alltså, om du som jag kommer ha HGL som ett relax game som du kan logga in och lira på från stund till stund är det perfekt. Vill du vara en av de första till lvl 50 och gå med i dom bästa guilderna and whatnot så bör du subscriba.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Manhunt 2 , Bara en sån sak att dom fått dragit tillbaka spelet 2 gånger gör att man vill ha det extra mycket.

Midnight Club: L.A., Ser iaf snyggt ut på trailers och bilder, ska kollas upp.

GTA IV, Behöver inte säga så mycket, ett måsta i spelhyllan.

Mafia 2 , Samma sak som med GTA, ett måste.

Fallout 3, Ser snyggt ut, ska kollas upp.

Gran Turismo 5, GT har alltid vart ett säkert kort, och nu när det kommer till ps3 så kan det inte slå fel, det var GT5 som dom flesta snackade om innan PS3 kom ut på marknaden.

Assassin`s Creed, Är egentligen inte så insatt i spelet, men läst en del om det, bla här på forumet, så det ska iaf kollas upp.

Resident Evil 5, Ser riktigt snyggt ut, sen gillar jag skräckspel också, kommer bli konkurans mellan Resident Evil och Silent Hill V som enligt tidningen Level kommer komma ungefär samtidigt.

Killzone 2 Bara sett bilder från det, ser snyggt ut så det ska jag kolla upp.

L.A. Noire, Som jag skrev i tråden om spelet, Helt min typ av spel, 40-tal och Los Angeles och det kommer säkert bli rätt våldsamt också.

Om jag skaffar allt, eller DOM jag skaffar kommer det vara till PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så finns det bara tre (bekräftade) spel som jag ser fram emot just nu och de är Spore, Jagged Alliance 3 och Fallout 3.

GTA IV ser iofs intressant ut men om det inte kommer till PC skiter jag i det. :P

Det inte ljust ut för Jagged Alliance 3. Strategy First äger rättigheterna och hade under senare år lagt ut utvecklingen av JA 3. Efter tjafs med utvecklarna tog man dock tillbaka licensen och lagt ut den till ryska Akella och F3games. Hände i december förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Eftersom jag ahr köppt några av dem som jag hade en lista på att köpa så är det bara GTAIV, Metal Gear Solid 4, Turok, Legendary: The Box kvar

Edit: läste paddans inlägg precis över mig och kom på att Brothers In Arms: Hells Highway också är på listan :mellow:

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag ahr köppt några av dem som jag hade en lista på att köpa så är det bara GTAIV, Metal Gear Solid 4, Turok, Legendary: The Box kvar

Edit: läste paddans inlägg precis över mig och kom på att Brothers In Arms: Hells Highway också är på listan :mf_doof:

Finns det något releasedatum för Turok? Kommer ihåg att det var riktigt fett när man var yngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...