Jump to content

Vad ser du fram emot i spelväg?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jaha du... Då vart det dyrt.

Aja, får se vad som köps och vad som inte köps.

Tänk också på att 500 spänn tyvärr är ett relativt billigt releasepris. Skulle de kosta 550 blir det istället 13 200, och kostar de 600 blir det 14 400. Om samtliga spel mot all förmodan skulle kosta så mycket som 650 skulle kostnaden för 24 spel bli 15 600 spänn. Sug på den. >_<

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars WoW nördar? Ja, fan vad synd det är om oss som längtar till nästa expansion, nästan lika sorgligt som att längta till Assassin's Creed. Same shit.

--

Diablo 3, om det nu släpps, är väl också något att vänta på. Hoppas nu bara att det blir bra och att det behåller den gamla Diablo-andan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En del av spelen är redan släppta för länge sen, men det är iaf dem jag ser fram emot att få köpa så småningom...

Grand Theft Auto IV :unsure:

Call of Duty 3, har dock redan till PS2

Call of Duty 4

Motorstorm

Need For Speed Carbon

Need For Speed Prostreet

Formula One Championship Edition

Gran Turismo 5

Mafia 2

Colin McRae Dirt

Samtliga till PS3.

De spel jag är lite intresserad av just nu ;)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En del av spelen är redan släppta för länge sen, men det är iaf dem jag ser fram emot att få köpa så småningom...

Grand Theft Auto IV :unsure:

Call of Duty 3, har dock redan till PS2

Call of Duty 4

Motorstorm

Need For Speed Carbon

Need For Speed Prostreet

Formula One Championship Edition

Gran Turismo 5

Mafia 2

Colin McRae Dirt

Samtliga till PS3.

De spel jag är lite intresserad av just nu ;)

Du verkar gilla bil spel, fasst om jag var du så skulle jag skippa carbon, sämsta "street" spelet i need for speed serien (Streetrace spelen snackar jag om då)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel jag ser fram emot eller ska köpa när jag skaffar X-Box 360

GTA IV Nämen så oväntat

NFS Pro Street

Froza 2

Colin Mc Rae Dirt, har viseligen kört det på dator, men bilspel är mycket bättre på konsol.

Halo 3

Testdrive Unlimited, har kört på dator men det var många buggar som man störde sig på.

Project Gotham Racing 4

Project Gotham Racing 3

Kommer nog på fler skriver dit dem på listan då.

Redigerad av Ferrari
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar gilla bil spel, fasst om jag var du så skulle jag skippa carbon, sämsta "street" spelet i need for speed serien (Streetrace spelen snackar jag om då)

Bilspel är det inget fel på, nej, även fast jag såklart gillar många andra också. Har bara inte lirat lika många.

Men du säger att Carbon inte är bra då? Har du kanske kört det?

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilspel är det inget fel på, nej, även fast jag såklart gillar många andra också. Har bara inte lirat lika många.

Men du säger att Carbon inte är bra då? Har du kanske kört det?

MM jag har kört det och det är vettigare att spendera din tid på operan än att sitta och spela det där. och eftersom du redan har så många bilspel som du vill skaffa så spendera dem pengar du tänkte köpa carbon på något annat spel.. sen om du värkligen känner att du måste spela carbon så kan du säkert få det av någon, jag fick det av Will Williams Winterfield if you catch my drift ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...