Jump to content

Nya smilies


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att smileysarna i den där rutan när man skriver inlägg borde vara ordnade på ett annat sätt. Nu är de vanligaste sist och det är ju inte så bra..

Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes.

Insert: Center finns redan.

topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också.

*edit*

En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös.

post-282-1190769031_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes.

Insert: Center finns redan.

topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också.

*edit*

En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös.

Tummen upp, bra idé.

Så kanske folk orkar använda spoiler flitigare också :(

:naughty:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes.

Insert: Center finns redan.

topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också.

*edit*

En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös.

Mycket bra förslag! Så vill jag att det ska se ut! Plus att jag vill ha snabbknappar/special item-val till subskrift, superskrift och överstruken text. Alla de tre glömmer jag bort hela tiden. (Utom nu när jag råkade minnas två av dem.)

Insert Email är värdelös. Jag har aldrig använt en mailto: länk och kommer heller aldrig göra det. Varken för att klicka på eller att lägga upp på nån egen text/hemsida.

Quote måste vara kvar. Supersmidig.

Code-tags använder jag nästan aldrig, men jag kan tänka mig att andra gör det. Den är ju åtminstone någorlunda allmänt använd.

Och just det, om någon föreslår att

Insert link och

Insert image ska bort så blåser jag skallen av honom! :naughty:

EDIT: Såklart vill vi ha en Spoiler-ikon också! 02ptwd0r0mzl.png

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt fina idér! Så jag gjorde en snabb bild i paint hur det kunde se ut :naughty:

Alltså; Sub, Super och Strike flyttas bredvid B, I och U. Dropdown-menyn tas bort, liksom smileysarna. Henkibojjs spoliertag läggs till tillsammans med alla de andra. E-mail-taggen som inte används så ofta kunde läggas sist i raden.

Quick Acess-rutan förminskas så att den innehåller endast Topic Link, Post Link och Acronym (vad är det till för, förresten?? :mellow:), allt annat finns ju redan på andra platser. "Insert Special Item" uppe bredvid Fonts kunde plockas bort, vad gör det finnas två av samma?

Och då smileysarna, där de vanligare kunde läggas först.

? f98bnp5j29nz.gif:)

Frågan är bara om det går att ändra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, trevligt med nya smilies, har man ju inte sett på år och dar! :(

:mellow: förblir min udda favorit. icon12_714337_0.gif

Det fanns fler smilies i den storleken förr, de användes från början som "Post icons". Då fanns det även "Thumbs up" och "Thumbs down"-post icons vilket hade varit kul om de var kvar.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...