Jump to content

L.A. Noire


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Jag äcklas av ditt inlägg.

Jag äcklas av ditt inlägg.

Jag äcklas av ditt inlägg.

Jag äcklas av din attityd.

Det är väl förbannat bra att vi har så olika smak? Tänk om det bara funnits en genre.

Spelet är totalt intet sägande enligt mig. Repaktivt och allmänt tråkigt. I början var det kul sen blev det bara långtråkigt...

Men som sagt, kul att man tycker olika. Jag tex kan inte fatta folk som kritiserar världens hittills bästa spel Fallout 3.

Det är ett rent mästerverk, finns INGET dåligt med det spelet. Vill ni spela ett fullkomligt spel som har allt så spela det imo...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+att det är verkliga bilar - Ford, Chrysler etc...

Själv tycker jag faktiskt att LAN är lite bättre än RDR. LAN känns djupare, intelligentare, vuxnare och intressantare. Det jag gillar allra mest är dock att LAN är så originellt och nyskapande.

Jag förstår mig inte på folk som tycker att LAN är repetitivt, det är ju olika cases och nya karaktärer hela tiden. Det är inte mer repetitivt än GTA, RDR eller average FPS-spel imo.

Håller med till 100%! up! Förutom att det är bättre än RDR. Jag skulle aldrig kunna jämföra de spelen på det sättet. De är så olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! up! Förutom att det är bättre än RDR. Jag skulle aldrig kunna jämföra de spelen på det sättet. De är så olika.

Hur kan ni INTE tycka att det är repativt?

Vad skilljer fallen emellan bortsett från ledtrådarna?

Man gör ju samma sak hela tiden:

Åk till brottsplats

Undersök brottsplats

Intervjua Person A

Intervjua person B

Intervjua person C

Fundera på vilken person ledtrådarna pekar mot

Åtala

Åk till brottsplats

Undersök brottsplats

Intervjua Person A

Intervjua person B

Intervjua person C

Fundera på vilken person ledtrådarna pekar mot

Åtala

...Repetera ovanstående

Allt fixat nu bortsett från 5 stjärnor i alla uppdrag!

Jag kommer nog bli den första att ta Platinum! Har inte hört någon ta det!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan ni INTE tycka att det är repativt?

Vad skilljer fallen emellan bortsett från ledtrådarna?

Man gör ju samma sak hela tiden:

Allt fixat nu bortsett från 5 stjärnor i alla uppdrag!

Jag kommer nog bli den första att ta Platinum! Har inte hört någon ta det!

Jag ser det inte som ett spel i första hand... Utan mer som en interaktiv film. Storyn är vad som är viktigast, och jag gör vad som behövs för att avancera... har ännu inte tyckt att spelet är irriterande för att det bara är samma sak, och jag har bara ett få case kvar på storyn. Och nej, du kommer inte att bli först. Finns massor av folk som fått det redan. Men först på GTASajten kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äcklas av din attityd.

Det är väl förbannat bra att vi har så olika smak? Tänk om det bara funnits en genre.

Spelet är totalt intet sägande enligt mig. Repaktivt och allmänt tråkigt. I början var det kul sen blev det bara långtråkigt...

Men som sagt, kul att man tycker olika. Jag tex kan inte fatta folk som kritiserar världens hittills bästa spel Fallout 3.

Det är ett rent mästerverk, finns INGET dåligt med det spelet. Vill ni spela ett fullkomligt spel som har allt så spela det imo...

Jag äcklas inte av din smak Vice. Jag äcklas av det faktum att du verkar spela alla spel bara för att samla ihop en massa värdelösa Trophys. Lär dig uppskatta spelet, inte spelets trophys.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äcklas inte av din smak Vice. Jag äcklas av det faktum att du verkar spela alla spel bara för att samla ihop en massa värdelösa Trophys. Lär dig uppskatta spelet, inte spelets trophys.

Jag spelar inte ett spel pga trofeer. Jag tycker det är sjukt kul med trofeer eftersom det är att tävla mot sig själv.

Men hellre att jag spelar ett spel som är sjukt bra utan trofeer än ett dåligt med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nyligen införskaffat! Ganska precis gjort klart patrol, där jag

åkte på världens utskällning av Donnelly eftersom jag inte fick den judiska herren att erkänna mordet på de fyra första försöken

. :lol:

Trevligt med licensierade bilar! De amerikanska vagnarna från det sena 40-talet är riktigt härliga, speciellt Chrysler Town & County 1946, som jag sett på gatorna men inte kört.

fs_1946_Chrysler_Town___Country_Woody_Convertible_f3q_1211896_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äcklas av din attityd.

Det är väl förbannat bra att vi har så olika smak? Tänk om det bara funnits en genre.

Spelet är totalt intet sägande enligt mig. Repaktivt och allmänt tråkigt. I början var det kul sen blev det bara långtråkigt...

Men som sagt, kul att man tycker olika. Jag tex kan inte fatta folk som kritiserar världens hittills bästa spel Fallout 3.

Det är ett rent mästerverk, finns INGET dåligt med det spelet. Vill ni spela ett fullkomligt spel som har allt så spela det imo...

Som du sägerberor det helt på vilken sorts genre som man gillar. En del gillar uppenbarligen L.A. Noire och ser det inte som tråkigt trots att man får göra näst intill samma sak relativt många gånger. Jag anser att exempelvis hela COD serien är ren skit som är enormt tråkigt och intetsägande, samtidigt som jag älskar postal serien, och även hela arma-serien som så många kritiserar för att den är tråkig och komplex. Trots detta anser jag att både L.A Noire, COD, posta, och arma har lyckats väldigt bra inte enbart i sin genre, men även sin målgrupp, och sitt sätt att stå ut från mängden av alla andra spel.

Det finns också folk som inte gillar Fallout 3, och trots att jag håller med om att FO3 är ett mästerverk, så är det inte fullständigt. Det finns visst dåliga bitar med spelet som exempelvis alla buggar, och man förväntar sig ett helt felfritt spel så bör man låta bli att köpa spel överhuvudtaget för det kommer aldrig att hända.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äcklas inte av din smak Vice. Jag äcklas av det faktum att du verkar spela alla spel bara för att samla ihop en massa värdelösa Trophys. Lär dig uppskatta spelet, inte spelets trophys.

Lägg ner, sluta bete dig som någon jävla P12:a.

Alla spelar spel olika, alla har olika smak, alla gillar olika saker.

Man kan väl ändå uppskatta ett spel även fast man gillar att samla trophys? Spelet i sig får dessutom en längre livslängd om du jagar trophys.

Herregud. confused_1181149_0.gif

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...