Jump to content

ÖL!


Complex
 Share

Recommended Posts

Ändå så plussar du inlägget? Förövrigt gav mr_tobbe bara sin egen åsikt, knappast översitteri. Finns många relativt billiga ölsorter som är goda. Prova nåt tyskt eller tjeckiskt.

Visst finns det goda ölsorter som är billiga, men ni verkar inte förstå det här (Inte du Jacker).

Det är väldigt konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla idiot, Mr_Tobbe.

Det är detta som är äckligt med den här sidan, eran tro på att ni är överlägsna andra.

Väx opp!

Frenzy skriver på forat = druckit några bärs. Så jävla tydligt.

Överlägsen någon för att man inte gillar Crocodile och Elk Brew... Lägg till 2-3 kronor (!?) så får man något som inte smakar radioaktivt kattpiss.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frenzy skriver på forat = druckit några bärs. Så jävla tydligt.

Överlägsen någon för att man inte gillar Crocodile och Elk Brew... Lägg till 2-3 kronor (!?) så får man något som inte smakar radioaktivt kattpiss.

Så du måste verkligen kommentera min alkoholkonsumtion? Lågt.

Det här handlar inte om, det handlar om dig. Varför skulle ölen säljas om inget köpte den?

Jag är så trött på det här, verkligen. Så Snälla sluta försöka vara överlägsna, det fungerar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du måste verkligen kommentera min alkoholkonsumtion? Lågt.

Okej, förlåt.

Det här handlar inte om, det handlar om dig. Varför skulle ölen säljas om inget köpte den?

Det säljer som smör eftersom att folk vill bli packade för så lite pengar som möjligt. Jag påstod dessutom att man kan få riktigt juste bärs för 12-13 kronor flaskan.

Jag är så trött på det här, verkligen. Så Snälla sluta försöka vara överlägsna, det fungerar inte.

Tur då att xstreem sätter standarden för att inte vara överlägsen i den här från er sida hätska diskussionen.

"du mr tobbe vem faaaan tror du att du är? klaga på mig och min öl konsumtion.... jävlaq hora är vad du är...."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...