Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett klipp där man ser bron, och även en hamn nere i vänster med båtar(?).

Överblick där man ser två bilar; Niko's Stallion och en annan.

Niko kollar i spegeln. (cutscene?)

Troligtvis en cutscene. Reklamskylt för -ano 350 som troligtvis är en mobil. Notera även hur bra händerna är gjorda och texturen på väggarna.

En tull efter bron. Man kanske kan betala och vara laglig, eller göra raka motsatsen. Man ser även en Sabrel-iknande bil bakom Stallionen.

Bild bakifrån där man ser att bilen Niko kör är en Stallion. Man ser även Frihetsgudinnan.

Person som går och äter något slag av mat, och ett 69-skämt.

Motorcykel! En PCJ-600 är min gissning. Även en lastbil med klotter på sidan.

Klotter. Mycket klotter. Från vänster till höger; Motorcykel från GTAIII artwork, El Burro från GTAIII och en massa personer från omslaget till GTAIII. Niko smyger fram med vapnet.

Någon form at insatsstyrka rör sig mot en bank. N.O.O.S.E s

tår på ryggen på poliserna, och det är säkerligen någon rolig förkortning. Kommer man kunna råna banker?

Cock-A-Doodle-Doo! Clucking bell-lastbil. Man kan tydligen kasta sig ut och hänga sig i bilar, eller är det en cutscene?

Hänga sig i helikopter. (cutscene?)

Niko bankar skiten ur en snubbe, medans hans medarbetare(Niko's) står i bakgrunden och tittar på.

Några små scener där man ser Niko vandra genom LC. I bakgrunden på denna bilden ser man ett slagsmål, eller en misshandel på basketplanen.

Niko med en AK-47. Bilar med öppna bagageluckor (går det att använda?)

Småtuff effekt när Niko träffar en röd sportbil med sin AK-47.

Skotthål i framrutan på bilen. Ser mycket fint ut.

En Binco-butik till vänster.

Niko slänger sig ut ur sin bil i hastigheten, och bilen kör in i bensinstationen. Man ser även en Sprunk-skylt i bakgrunden.

Fin bild vid hamnen. Skräp på marken och en man som lutar sig mot ett ankare.

Något viktigt jag missat på bilderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt skön trailer, man blir alldeles mysig inombords. :wub: Gillade muskelbilen han körde runt i... "Looking for that someone special" kanske syftar på en del av spelet/storylinen där flera uppdrag ingår?

Ta notis: Titta på hur SWAT- teamet rör sig, de ser betydligt mer taktiska ut nu. Kanske SWAT har blivit den svåraste "fienden" och FBI samt militären tagits bort? Jag hoppas på det iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt skön trailer, man blir alldeles mysig inombords. :wub: Gillade muskelbilen han körde runt i... "Looking for that someone special" kanske syftar på en del av spelet/storylinen där flera uppdrag ingår?

Ta notis: Titta på hur SWAT- teamet rör sig, de ser betydligt mer taktiska ut nu. Kanske SWAT har blivit den svåraste "fienden" och FBI samt militären tagits bort? Jag hoppas på det iaf. :)

Håller med, inte äns kul att få militären efter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bli rolig att använda dessa "Just Cause stunts"! :wub:

Förvänta dig inte så mycket. Jag tror inte att man kommer att kunna göra det där ingame men, jag vet inte. Men det är alltid så att dem "häftiga "stuntsen" händer bara i videon som spelas upp under uppdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon har ju någongång hängt i en hellikopter, annars skulle det ju inte kunnat bli gjort/illustrerat, vilket gör att det blir realistiskt. :wub:

Tror att man absolut kommer kunna göra det in-game. Såg ni inte att de hängde på princip samma sätt? Lastbilen och hellikoptern då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Övriga noteringar av mig:

Muskelbilen heter "Classique Stallion".

En skylt där det står "$05.00" finns vid tullen, kostar det pengar att passera om man kör "lagligt"?

Korvståndet går under franchisen "Frankfurter Sausages", en referens till att amerikanare förknippar korv med tyskar?

Det står "B.Crane" på dörren som Nico sparkar upp.

"Dare You Enter The Corpse Ride" heter en av attraktionerna på nöjesfältet (kommer det bli bokstavligen nån gång under spelet?).

"Bank of Liberty" heter banken.

"A 69 Ave" och "187 ST. WASH HTS" står det på tunnelbanetåget.

:wub:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad nice film. fan vad grymt när man såg bensin stationen när den sprängdes :) Var lite lik Driver 4 Parallel Lines med grafiken tycker jag iaf. Läbgtar tills detta kommer ut :wub: Och ännu roligare när man ska stanna vid tullen då vet jag vad jag ska göra mot han/hon i tullen :wub:;P

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...