Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

Sitter fortfarande och funderar på hur fan dom har gjort med bilen. När han sitter vid tullen så har han ju samma bil som han har under hela trailern ju, det märker man på dne ljusblå färgen. Då ser man ju klar och tydligt att det är en Stallion, eller klart och tydligt är fel med tankep å höjden på bilen och motorhuven, men jag får i alla fall mer Stallion känslor än Sabre känslor. Kollar man på bilens baksida så är det en kopia på en Sabre. Men varför står det Stallion? Har dom köpt upp Sabre eller? Vafan.

EDIT: Sen det här med bakluckan som står öppen hoppas jag absolut att det inte är en luring den här gången. Bilden från San Andreas när CJ plockar upp någon basketboll från en öppen baklucka var ju verkligen inte fallet i spelet. Hoppas det är det nu.

Det kanske är en senare årsmodell? De Stallions vi sett hittills såg vi på 80-talet (Vice City) och 90-talet (SA). Det är ju tydligt att IV utspelar sig 10-20 år efter de spelen. Och på 10-20 år så hinner det komma många nya modeller av Stallion. Den här modellen kanske bara liknar en Sabre väldigt mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlar, nu när lugnet har lagt sig och sett alla analyser och detaljer blir man....kär?

Jag håller med VaxXor, känslan att spela detta första gången kommer likna känslan när man fick spela GTA 3 första gången.

Grafiken är bra, detaljerna är bra och Niko är underbar. Som några andra tvekade jag på första trailern om han kunde bli lika älskvärd som Tommy Vercetti med flera. Nu tvekar jag inte längre. Hans röst är underbar.

Speciellt när han säger "You got my word, you got my word" :wub:

Detta spelet måste jag bara köpa, det är fan ett brott att inte köpa detta.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Lajnux. Är det något annan spelserie som har så mycket detaljer och referenser till tidigare spel?

Förövrigt så tittar jag nu på möjligheterna till en 360/PS3. Känns hemskt att behöva köpa en konsoll, men kanske det är dags, har missat många bra spel som PC-lirare, GTAIV kommer nog vara en spelupplevelse högt över det vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I scenen där Niko skjuter med en AK har han en väska på sig. Hade vart riktigt fräckt om man kunde bära med sig saker i en väska och sen bara plocka fram

Hoppas man bara kan ha begränsat med vapen, så man inte springer runt med typ 1000 vapen.

Att man kan ha ett stort vapen på ryggen och en pistol, hade vart roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är en senare årsmodell? De Stallions vi sett hittills såg vi på 80-talet (Vice City) och 90-talet (SA). Det är ju tydligt att IV utspelar sig 10-20 år efter de spelen. Och på 10-20 år så hinner det komma många nya modeller av Stallion. Den här modellen kanske bara liknar en Sabre väldigt mycket?

Äsch. Jämför man Vice City och GTAIII så är det inte alls mycket skillnad på Stallion utseendemässigt. GTAIII och IV är det ju inte så jättestor skillnad på utspelsmässigt så det känns ju inte riktigt rimligt att man ska helt plötsligt komma på en ny modell när man inte gjort det på 20 år. Och att man sedan gör det till en kopia av en Sabre. Ofattbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch. Jämför man Vice City och GTAIII så är det inte alls mycket skillnad på Stallion utseendemässigt. GTAIII och IV är det ju inte så jättestor skillnad på utspelsmässigt så det känns ju inte riktigt rimligt att man ska helt plötsligt komma på en ny modell när man inte gjort det på 20 år. Och att man sedan gör det till en kopia av en Sabre. Ofattbart.

Jo, det är fullt rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du lust att slänga upp den på Youtube? Min dator är för seg för den sidan. Gör du det så kallar jag dig aldrig för EMO jävel igen <_<

Har tråkigt, så varför inte :)

Håller på att ladda upp, kommer ta ett tag.

Edit: YT har damp just nu, men jag skriver här så fort den kommer upp.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av olika anledningar var jag väldigt trött igår och låg och sov när trailern släpptes, men nu har jag precis sett den två gånger. Laggade lite så jag har precis kollat igen. Det här verkar ju bli en riktig höjdare, man blir sugen på att spela! Nästan så man har lust att köpa den där dyra konsolen och bryta PC-traditionen... <_<

Visst är det Empire State Bulding som är med lite kort ungefär vid 20 sekunder? Någon som sett vad skrapan heter i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...