Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kanske för att Sopranos utspelar sig i New Jersey? <_<

För övrigt är trailern inte ett dugg lik Sopranos introt, förutom att Niko kör bil i en del av scenerna.

http://www.youtube.com/watch?v=NUT07eZoXPw

Men kära jävla... Read my letters: "NÄR HAN KÖR MED BILEN".

Vidare är det visst likt Sopranosintrot och det är min fullständigt subjektiva åsikt och det kan du sen tycka vad du vill om.

Geez.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vill jag veta hur i heldans namn han är fjantig?

Hm, jag får ett... oseriöst intryck. Känns som om Niko kommer bli en överstereotypisk ryss, vilket blev tröttsamt efter Rocky IV. Onda aningar bara.

Men hey, en trailer kvar - vad kan gå fel?

Edit: Tack för Boggs-låten också!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här! Här är mina teorier om saken:

1) I Ryssland så var Nico med i något sorts kriminellt syndikat eller liknande. Han var med när de raidade nån annan kriminell organisation, men någon ur den organisationen lyckades fly. Och nu måste Nico av någon anledning hitta den här personen och döda honom/henne.

2) Nicos organisation blev attackerat av någon annan organisation men Nicos mannar försvarade sig. Någon av attackerarna flydde och nu måste Nico hitta honom/henne och ta reda på vem som skickade en mordpatrull för att döda de i hans organisation.

Min grammatik är inte på topp idag men jag hoppas att ni förstår.

Btw: Kicken är filmen uppe än?

Den är uppe på YT nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kära jävla... Read my letters: "NÄR HAN KÖR MED BILEN".

Vidare är det visst likt Sopranosintrot och det är min fullständigt subjektiva åsikt och det kan du sen tycka vad du vill om.

Geez.

Helt annorlunda kameravinklar, klippning, musik, Niko är inte det minsta lik Tony Soprano.

De är ungefär lika lika som en elefant är likt ett kylskåp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En till analys om denna inte redan postats. <_<

http://youtube.com/watch?v=d7d4mW8wsPk

El Burro från GTA3 och GTA finns även klottrad på en vägg.

EDIT: Scenen där någon blir misshandlad är ganska rå. Personen som står och sparkar påminner om Claude Speed i utstyrseln.

Du har aldrig försökt bläddra tillbaka några sidor om du missat att läsa dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt annorlunda kameravinklar, klippning, musik, Niko är inte det minsta lik Tony Soprano.

De är ungefär lika lika som en elefant är likt ett kylskåp.

agm_901998_0.jpg

Det är för helvete inte en fråga om kameravinklar och klipp, det är en fråga om känsla! KÄNSLA!

Ah, om du var begåvad med ens ett uns kreativitet och fantasi...

Btw.

Ett bord:

ED_02SideChair_F_901998_1.jpg

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

agm_901998_0.jpg

Det är för helvete inte en fråga om kameravinklar och klipp, det är en fråga om känsla! KÄNSLA!

Ah, om du var begåvad med ens ett uns kreativitet och fantasi...

Btw.

Ett bord:

ED_02SideChair_F_901998_1.jpg

Eh, jo, kameravinklar, klipp, musik, stil... Ingenting är likt. Hur fan kan då "känslan" vara någonting i närheten av det?

Om någon här är dum så är det du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, jo, kameravinklar, klipp, musik, stil... Ingenting är likt. Hur fan kan då "känslan" vara någonting i närheten av det?

Om någon här är dum så är det du.

Hur kunde Vice City ha Miami Vice-känsla när inte kameravinklarna var samma? OMGWTFBBQ!?

Känslan ligger inte bara i kameravinklarna, lilla du. Och musiken har han redan berättat om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kunde Vice City ha Miami Vice-känsla när inte kameravinklarna var samma? OMGWTFBBQ!?

Känslan ligger inte bara i kameravinklarna, lilla du. Och musiken har han redan berättat om.

Dåligt exempel. Musik, stil, Miami 80-tal. Jävligt stor skillnad, eftersom Sopranos introt och IV trailern inte har såna saker gemensamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...