Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag längtar verkligen nu. Känslan man kommer få när man spelar det första gången :wub:

Kanske samma känsla som när man körde Gta 3 första gången!

Klippet vid tullen, om man kollar bakom allt ser man en stor saftig motorväg, längtar tills man får köra på den! :)

Tror det kommer bli svårt att tröttna på detta spel!

Hoppas det kommer mera bilder och grejjor snart, tredje trailern kommer man nog få vänta ett tag på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det kommer mera bilder och grejjor snart, tredje trailern kommer man nog få vänta ett tag på.

Jag har hört att den tredje trailern kommer i augusti/september. Det är den sista innan spelet släpps. Då kommer ju spelet att vara ännu mer fixat och det kommer se ännu bättre ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det här kommer låta riktigt sjukt, men jag är kär i IV. Det är precis den där djupa pirrande känslan i bröstet varje gång jag ser en bild ifrån IV. Kanske borde gå till doktorn..

Btw: Kom på att Corpse Ride nog är en parodi på Corpse Bride (en film). Gamla härliga Rockstar. Hail to you!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det här kommer låta riktigt sjukt, men jag är kär i IV. Det är precis den där djupa pirrande känslan i bröstet varje gång jag ser en bild ifrån IV. Kanske borde gå till doktorn..

Btw: Kom på att Corpse Ride nog är en parodi på Corpse Bride (en film). Gamla härliga Rockstar. Hail to you!

Bah... när jag är kär får jag bara ett knytnävsslag i magen. :wub:

Love hurts. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite analyser från GTAnytt. Vissa har förmodligen redan tagits upp, och vissa kanske nya.

Små analyser.

- Spegeln på bilen reflekterades med omvärlden.

- Niko verkar vara en riktig hårding.

- Det kostar $05.00 att åka genom tullen.

- Niko verkar vara en riktig buse. "Don't do anything stupid" hör man Roman säga i bakgrunden.

- Killen som bor i lägenheten som Niko sparkade upp dörren till heter B.Crane och bor i rum 147.

- Står 69th ave på tåget (69=sexställning), har varit med mycket i GTArealeserna. t.ex. flygplatsen i Las Venturas, startbana 69

- Klädaffären binco finns med.

- Kanske ett uppdrag? Men kan man råna banker nu?

- Står N.O.O.S.E på Polisernas ryggar. Är det GTA IVs Swat tro?

- Han jobbar för någon. "Get this done". Förmodligen är han lejd som en torped eller liknande och letar efter "the special someone".

- 00:44 kan man se en skylt "Drugs Prescriptions". Drogrecept, vad kan det vara?

- Han har letat efter den speciella personen i flera år.

- Spelet använder Euphoria!

- Låten som spelas under trailern är: The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Remix)

- Vid 00:53 kan vi se en man stå lutad mot ett ankare. Funktionen att använda sig av fler "vardagliga" saker kanske finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Drug Prescriptions är receptbelagd medicin

*Noose är ett rep nån hängt sig i (Källa: urbandictionary.com)

*Det där med att han är lejd av någon kan stämma, en av de där nya 360 artwork bilderna visar Nico med en sniper rifle

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad nice film. fan vad grymt när man såg bensin stationen när den sprängdes :wub:Var lite lik Driver 4 Parallel Lines med grafiken tycker jag iaf. Läbgtar tills detta kommer ut ;P Och ännu roligare när man ska stanna vid tullen då vet jag vad jag ska göra mot han/hon i tullen :)-_-

Vilken förolämpning. :wub:

------------------------

En sak som verkligen får mig att tycka om Grand Theft Auto spelen är att dom verkligen är gjorda med omsorg vilket får mig (och säkert många fler) att lägga ner extra tid på att titta i varendra vrå och alltid upptäcka något nytt. Älska Rockstar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter fortfarande och funderar på hur fan dom har gjort med bilen. När han sitter vid tullen så har han ju samma bil som han har under hela trailern ju, det märker man på dne ljusblå färgen. Då ser man ju klar och tydligt att det är en Stallion, eller klart och tydligt är fel med tankep å höjden på bilen och motorhuven, men jag får i alla fall mer Stallion känslor än Sabre känslor. Kollar man på bilens baksida så är det en kopia på en Sabre. Men varför står det Stallion? Har dom köpt upp Sabre eller? Vafan.

EDIT: Sen det här med bakluckan som står öppen hoppas jag absolut att det inte är en luring den här gången. Bilden från San Andreas när CJ plockar upp någon basketboll från en öppen baklucka var ju verkligen inte fallet i spelet. Hoppas det är det nu.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...