Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

Jävlar, nu när lugnet har lagt sig och sett alla analyser och detaljer blir man....kär?

Jag håller med VaxXor, känslan att spela detta första gången kommer likna känslan när man fick spela GTA 3 första gången.

Grafiken är bra, detaljerna är bra och Niko är underbar. Som några andra tvekade jag på första trailern om han kunde bli lika älskvärd som Tommy Vercetti med flera. Nu tvekar jag inte längre. Hans röst är underbar.

Speciellt när han säger "You got my word, you got my word" <_<

Detta spelet måste jag bara köpa, det är fan ett brott att inte köpa detta.

Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!!

Utan tvekan. Niko har uppenbarligen en mycket mer intressant bakgrundshistoria än de tidigare GTA huvudpersonerna. Jag ser fram emot att spela det och ta reda på mer om hans förflutna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med! Jag älskar hans stil som man har sett den hittills! Och hans röst, helt underbar! <3 När han säger "Find the one who survived" blev jag kär. Det kommer att bli bra mkt djupare handling i det hära spelet än i tidigare tror jag också!!

Hehehe... jag trodde han sa "I'm the one who survived". Men när jag lyssnar mer noggrant så säger han faktiskt "Find the one who survived".

Jag måste säga att jag älskar killens röst. Vem är det som gör Niko Bellics röst btw? Vad heter han på riktigt?

Och låten... den är så jävla grym... passar helt perfekt in i trailern med händelserna. De kunde inte valt en bättre låt. <_<

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe... jag trodde han sa "I'm the one who survived". Men när jag lyssnar mer noggrant så säger han faktiskt "Find the one who survived".

Samma här! Här är mina teorier om saken:

1) I Ryssland så var Nico med i något sorts kriminellt syndikat eller liknande. Han var med när de raidade nån annan kriminell organisation, men någon ur den organisationen lyckades fly. Och nu måste Nico av någon anledning hitta den här personen och döda honom/henne.

2) Nicos organisation blev attackerat av någon annan organisation men Nicos mannar försvarade sig. Någon av attackerarna flydde och nu måste Nico hitta honom/henne och ta reda på vem som skickade en mordpatrull för att döda de i hans organisation.

Min grammatik är inte på topp idag men jag hoppas att ni förstår.

Btw: Kicken är filmen uppe än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Jag vet inte. Ärligt talat så tycker pessimisten i mig att det inte ser så speciellt ut - känns mest som mer av samma vara med tekniska finesser anno 2007. Det är naturligtvis inte något negativt men någon "wow!-känsla" fick jag inte av den här trailern.

Vidare fick jag Sopranos-vibbar av miljöerna, bara att byta ut låten mot Woke up this morning när han kör med bilen så har man Sopranosintrot i ett nötskal.

Killen på slutet låter som han i Far Cry... Uuuh.. Doyle! (Tack wikipedia)

edit:skrivfel

edit2: fel år whoco5_718772_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vidare fick jag Sopranos-vibbar av miljöerna, bara att byta ut låten mot Woke up this morning när han kör med bilen så har man Sopranosintrot i ett nötskal.

Kanske för att Sopranos utspelar sig i New Jersey? <_<

För övrigt är trailern inte ett dugg lik Sopranos introt, förutom att Niko kör bil i en del av scenerna.

http://www.youtube.com/watch?v=NUT07eZoXPw

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycke tvärtemot ovanstående att Nicos karaktär döljer något intressant, verkar vara en mycket trevlig historia. Precis som Cortez sa är skådespelaren verkligen utskuren för Nico. "We're all looking for that special someone" var ju riktigt underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...