Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
:naughty: grattis :wub: du lät lite rolig men aja.

Så fort jag får Grand Theft Auto IV så tror jag att jag gör den första uppdraget sen kanske jag kollar runt lite men inte allt sen går jag nog och fortsätter uppdragerna. Jag lär känna staden efter hand ^^. Och klart så tror jag att man inte kan komma till alla öarna direkt :lol: så innan jag kan komma till nästa ö så slår jag vad om att jag har lärt känna den första väldigt mycket :P

det finns bara en ö i gta IV

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet vi absolut ingenting om. Det är garanterat mer än en ö. Och det behöver inte bara var en ö, det kan vara som i GTA III också, fastland.

Om det nu är helt fastland, kommer det då vara avgränsat med en oändlig skog (som i Pirates!) eller med "invisible wall".

Jag tycker det hade vart snyggare om det vart som i SA, med oändligt med vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det ska vara en osynlig vägg. Oändligt med vatten åt alla håll ser löjligt ut. :rolleyes:

Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till.

:P

Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till.

:rolleyes:

Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York.

*Liberty City. Skulle hur som helst inte passa. Bättre och friare att ha som i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till.

:naughty:

Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York.

Annars är det ju en idé med någon form av tunnel ut från stan, med vägarbete i. Eller helt enkelt en stängd tunnel! Tänker på GTA III framför allt.. ^_^

EDIT: Stavfel

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer inte till dator.

Och hur vet du det? Alla gtaspel änsålänge har kommit på dator, så det är inte omöjligt att det här också kommer om nåt år...

Första jag ska göra är att sno en bil, köra runt i stan och titta på allting som händer runt omkring, pressa grafiken och märka alla små roliga saker. Sen ska jag köra över så mycket folk jag kan, se ragdoll fysiken och testa poliserna hur dom fungerar. Sen blir det uppdrag, uppdrag och mer uppdrag... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...